stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jemig, nou dat was me een zwangerschap wel hoor ik..hopen dat het het bij de 2e makkelijker gaat allemaal.;)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @biancje kan toch dat dat je eisprong is geweest. lees vaker dat mensen dan veel vocht verliezen en daar dan draden van kunnen trekken????

@ iedereen wat een getyp op die paar uurtjes tijd! ik ben aan het werk heb slaapdienst. nog een half uurjte en dan jan ik lekker mijn bedje in!! morgen nog werken tot 12 uur en dan woensdag nog en dan heerlijk 4 dgn vrij!! ik kijk er naar uit!!

@ ikke nou maar goed dat je dan toch nog naar de da bent geweest pff oko fijn! kun je die kosten niet verhalen op die eigenaar???

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goodmorning lady's!

Nou hier gaat het weer goed met m'n hondje :) ze kwam vanmorgen met d'r staart omhoog kwispelend naar me toe toen ik uit bed kwam!

Nou ik heb toevallig wél een jongens pendel in juli :D ben benieuwd wat er bij iedereen uitkomt!

@Biancje; ik denk ook dat het met je eisprong heeft te maken, ik had rond mijn eisprong ook meer slijm.... Misschien even zoeken wat het kan zijn?

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames!

Hier schijnt het zonnetje weer.. en lekker niets op de planning:D
    Rustig dagje dus!
    Mijn onderbuik is wat onrustig; gevoel van menstruatie en heel veel oud slijm verliezen.. maar begreep dat dat grote opruiming is dus dat zal wel goed komen;)

Fijn dat het weer goed gaat met je hond Ikke! Toch altijd goed om te zien dat je doggie zich ook weer lekker voelt..

Fijne dag allemaal!! xx

5. laurier

laurier Niet meer actief

Goedemorgen!
    Jeetje mina wat weer een geklets haha.

@ikke; gelukkig dat het weer goed gaat met je hond :D Heeft je moeder al iets van het huisje gehoord, ik duim ook mee.

@dolfijn; lekker joh, geniet van je dag! en succes met de grote opruiming :D

@biancje; die pendels zien er idd erg mooi uit!! Ik hoop voor je dat het uitkomt. En wat betreft dat vocht, ik heb werkelijk geen idee!!

@hier; hier is het ook weer erg mooi weer, het zonneje schijnt weer heerlijk. Maar kan er (nog) niet echt van genieten, zit hier weer met barstende hoofdpijn en het is ook wat onrustig in mijn onderbuik..... Zo wordt dat niet echt wat met het veel klussen natuurlijk :(

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goedemorgen lady's

ook hier schijnt het zonnetje heerlijk mag van mij wel zo blijven

@ikke fijn dat het weer beter gaat met je hond

@dolfijn geniet van je dag maar dat zal met dit weer wel goed komen

ga zo eerst even de boodschappen in huis halen en dan lekker genieten van het zonnetje

voor iedereen een fijne dag

groetjes twinklestar

7. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    dag meiden, mijn eerste keer hier, maar ik lees al zoveel herkenbare dingen, dat ik me graag bij jullie aan wil sluiten.

Ik ben 14 maart gestopt met de nuvaring (anticonceptie) en gelijk begonnen met de etos multi zwanger worden pillen. Wel hebben we eerst besloten 1 maand nog veilig te vrijen, om mijn cyclus de tijd te geven (en kon mijn mannetje ook nog ff iets langer wennen aan het idee dat we het echt gaan proberen).

zitten nu in de eerste ronde, flink aan het klussen geweest en nu maar afwachten. Ik ben zo benieuwd.

leuk om al jullie reacties te lezen.

8. laurier

laurier Niet meer actief

@iniminie; welkom op dit forum!! Veel lees en typ plezier :D

@twinklestar; heb je de boodschappen al in huis? Geniet verder van het weer!!

9. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    Even kijken hoe het werkt met zo'n banner hoor, heb er nog nooit mee gewerkt. Anderen tips hoe dit het makkelijkste in te voeren?

groetjes

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom Inimini!! Heel veel plezier hier op het forum en natuurlijk ook met klussen;) Heel veel succes en hou ons op de hoogte.. en klets gezellig met ons brabbel groepje mee:p
    @Banner; http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ of een andere site via google.. en dan plakken bij gebruikersinstellingen, handtekening wijzigen en onderaan plakken.. Hoop dat het lukt!

Boodschappen hebben we gister in huis gehaald dus hoef vandaag helemaal niets! Natuurlijk wel gewoon stofzuigen, even afnemen, de hond borstelen, bedden opmaken en was draaien.. hahah zo lijkt het toch nog heel erg veel:p
    Maar komt helemaal goed met dit mooie weer.. ga er lekker van genieten! Dames succes allemaal!! xx

11. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    Sorry voor vorig berichtje, had ik ergens anders moeten plaatsen.

Wat mij opviel van mijn eerste keer zonder anticonceptie klussen, dat het heel makkelijk ging, hoefde er geen moeite voor te doen.

De ongi was wel veel heftigere dan normaal, maar ik had ook gelezen dat als er sprake was van een eisprong, je meer last hebt van buikpijn.

Van dat extra slijm, klopt volgens mij ook wat Sasje24 zegt, dat het met je eisprong te maken heeft.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Niets sorry, we zijn hier om elkaar te helpen.. ook met kleine dingetjes als Banner.. Dus neej hoor, je mag gewoon je vragen hier stellen;) Als wij het antwoord niet weten sturen we je wel door.. Komt helemaal goed:)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @inimimie....waarom zwangerschapscapsules van etos???? lees er namelijk slechte verhalen over!!! trouwens welkom haha!

@ikke fijn dat het goed gaat met je hondje!! is ook niks he als er iets aan komt haha

@ iedereen hier schijnt het zonnetje ook is lekker weer hiero! kom net uit de slaapdienst, daar aan sluitind cursus gehad....dus nu ff relaxen en straks nog even sporten! en dan vanavond lekker helemaal niks meer en dan vroeg het bedje in want morgen ook weer een lange dag/avond werken!!

14. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    @sasje24 over die pillen van de etos vind ik juist heel veel positieve verhalen op het internet, o.a. op dit forum. Zou je mij info kunnen geven waar je de negatieve ervaringen vandaan haalt. Ben wel benieuwd eigenlijk.

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nou dames dankjulliewel voor het duimen! Het heeft wel effect gehad want ze heeft 10 mei bezichtiging en als ze het wat vindt mag je het hebben :D.
    Aangezien jullie zo goed kunnen duimen duim dan even voor ons allemaal dat we zwanger zijn!!!! haha :p

@iniminie; Welkom en veel plezier!

Hier is het zonnetje nu weer even weg :(, maar ben allang blij dat het niet zo koud meer is!

Boodschappen; wij gaan vanmiddag weer even grote boodschappen doen voor een hele week.

Fijne middag nog!!!!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb het hier op forum gelezen...vaak worden de cyclussen dan onregelmatig!

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Klopt ik heb dat hier ook vaak gelezen!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nog 1 weekje Sas!!!! :)

19. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo allemaal, nou hier is het ook wel lekker weer. Wel een paar wolkjes aan de hemel maar een aangename temperatuur :D
    Ik heb ff wat badkamer spulletjes gehadd (zeep, shampoo enz enz), cadeau voor mn vriend en leuke nieuwe potten voor mijn plantjes :D Nu alle planten nog even overpotten :p

@zwangerschapscapsules van etos; ik heb er totaal geen ervaring mee, ik gebruik gewoon foliumzuur van SunWell..

@sasje; idd nog 1 weekje, spannend!!!

@ikke; super dat je moeder het huisje mag bezichtigen. Voor de zwangerschappen duim ik elke dag hahaha :D Ik hoop dat het voor iedereen snel raak mag zijn!!!

@boodschappen; ik haal altijd vrijdags na mijn werk de wekelijkse boodschappen, maar ben afgelopen vrijdag wel een aantal dingen vergeten helaas. Kan ik nog weer een keertje heen gggrrrr :(

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat het duimen heeft geholpen Ikke! Echt super voor je moeder:) en inderdaad als ons samen duimen zo goed werkt moeten we daar toch eens heel hard mee aan de slag;) hahah allemaal zwanger.. zou wel top wezen!

Verder is het hier nu echt super weer.. net een uurtje in de zon gelegen en nog dieper gekleurd.. ziet zelfs mijn korte broek en bh zitten; dus gaat super! van mij mag het zo door gaan:D
    'Opruiming' lijkt gedaan te zijn, geen grote klodders oud slijm meer (sorry;)) Dus nu op naar de vruchtbare periode die er toch langzaam wel aan zit te komen (hoop ik..)

Zometeen de keuken in en weer koken, merk wel dat het wat warmer is want meteen geen zin meer.. 8)

Deel Deze Pagina