Nou dolfijn aan de klus dan!!!! haha Ik heb ook nooit zin om eten te maken als het warm is, heb ook nog echt geen idee wat ik vandaag weer moet maken . Zal wel iets makkelijks worden ! Ik wou dat ik zo snel bruin werd! Ik wordt altijd eerst een beetje rood/bruin en dan pas bruin 8). Ben ook echt benieuwd wat ze doet met dat appartement, maar had d'r net aan de telefoon en het moet wel heel erg een bouwval zijn als ze het niet doet! Ze zou dan al rond de 15e de sleutel kunnen krijgen.... Nu hopen dat we weer even in de geluk's fase zitten hier met de familie want dan hopen we toch steeds ietsje meer op 2 streepjes volgende week (als ik al kan wachten tot volgende week, want meneer hier wil steeds eerder....).
Hier staat witlof op de planning, en denk dat dat het ook maar gewoon gaat worden.. deze wk al een paar rare dagen qua eten door werk v/d kids 's avonds en konininginne dag.. Gelukkig kleur ik heel snel.. uurtje is genoeg om weer volledig bij te kleuren is inderdaad wel lekker.. maar als ik nu te veel pak wordt ik van het zomer amper meer buiner, dus wil wel een beetje 'bewaren' Wel super dat je moeder dat huis kan krijgen, en zo snel de sleutel dan al krijgt! Lekker hoor! En geluk zit vast in de familie.. ik duim zeker ook voor jou hoor Ben heel benieuwd! Enne, dat klussen.. hmm.. mannetje wil zijn energie sparen voor cardioloog morgen.. dus moeten ff rustig aan doen.. maar na morgen dan gaan we LOS!!! hhihihhi
Haha ja kan me voorstellen dat ie even z'n krachten wil sparen! Maarja dan kan ie morgen of overmorgen goed aan de klus Hier nog steeds dezelfde klachten, worden niet meer en ook niet minder hoop maar dat het een goed teken is! Wel steeds duidelijkere bultjes op m'n tepels en ze lijken wel wel groter (borsten zelf ook) pff wordt er gek van. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het van het ontpillen is! Nou ik ga even lekker met de hond lopen!
@ Iniminie; welkom hier! Spannend hè, zo'n eerste ronde. Hoop voor je dat het raak is meid! @ de rest; wat een weertje hè. Net terug van stage en straks nog vergadering op mijn werk dus kan er helaas niet van genieten. Morgen middag gelukkig wel, dan ben ik lekker vrij! Alvast een fijne avond allemaal!
@ikke ja nog 1 week!!!! zou het liefste nu al willen testen, maar ja dat heeft toch nog geen izn haha!! en mijn gevoel zegt ook echt dat het niet raak zal zijn, waarom weet ik niet! toch eigenlijk wel goed geklust dus ja weet het niet!! pff heb het helemaal gehad nu voor vandaag, voelde me net wel niet lekker naar het sporten ,dacht dat ik bijna van mijn stokje af ging zeg pff maar nu gaat het wel weer. ik eet vanavond lekker gemarineerde speklapjes, wokjes en asperges! heerlijk!!!
ppffffff net heel druk gehad..... Planten poten, gaat de hond kotsend de kamer door, kan ik dat eerst opruimen Met hem naar buiten, wil die weer gras/takjes/rommel van de grond vreten wordt er niet goed van joh Nu gaat het gelukkig weer goed met hem, vanavond maar weer rijst geven.... De hele bende hier weer klaar en opgeruimt, de was opgehangen en nieuwe in de machiene. Nu eerst ff een kopje koffie, heerlijk @bibi; Ja het weer is zeker heerlijk!! Hoe was het op je stage? Bij welke doelgroep loop je stage? Succes met de vergadering en denk maar aan morgen dan kun je van het weer genieten!! Ik moet dan wel weer werken helaas.... @ikke; hmm bakkes nog steeds die klachten Bij mij is er nu weer (veel) hoofdpijn helaas maar voor de rest niks.. Heb je lekker met de hond gelopen? @dolfijn; hmm lekker hoor witlof Jij mazzel dat je zo snel kleurt!! Kan me wel voorstellen dat je mannetje zijn energie wil sparen, maar na morgen dus lekker los hahahaha @eten; ik weet nog steeds niet wat we gaan eten vanavond, vriendlief is later thuis die is nog bezig met een storing
hey wat een weertje he heb er lekker van genoten maar ook ons huisje opgeruimd stofzuigen en alles wat er nog meer bijhoort en zoals ik vanmorgen al schreef de boodschappen gehaald weer voor de hele week in huis @ he iniminie welkom op hier en lekker mee kletsen @ ikke gelukkig heeft het duimen wat uitgehaald nu nog een test met 2 streepje's dus de duimen maar weer draaien @ laurier de boodschappen zijn al een poosje binnen maar wilde gewoon even van het lekker weer genieten @ sasje het testen kan bijna beginnen ik hoop dat we snel allemaal een test met 2 streepjes hebben duim met jullie mee
pfff voel me echt niet lekker!! heb het gevoel of dat ik moet eten..zon gevoel of dat je de hele dag nog niet gegeten hebt, en bijna om gaat!! maar heb net ook al avond eten gehad en ook vandaag normaal gegeten....pfff
@ sasje wat kun je je toch raar voelen maar ja wie weet je kan bijna testen het kan zomaar gebeuren je zal niet de eerste zijn waar het snel raak is maar ook ontpillen kan ook een hoop met je doen heb ik wel gemerkt hoop voor je dat het wel een test met twee streepjes word ik voelde me een stuk beter maar vanaf vanmorgen ook weer raar gevoel en ook weer hoofdpijn en af en toe zo licht in me hoofd ben net aan een nieuwe cyclus begonnen dus daar zal het wel van komen heb de eerste normale ongi even afgewacht dus wij gaan nu voor ronde 1 spannend dus word druk klussen deze maand want ja weet niet of mijn cyclus weer normaal is ga wel even een banner plaatsen vind dat toch wel leuk maar of hij klopt is maar de vraag maar dat zien we dan wel weer kan hem altijd veranderen
Bah vervelend Sasje! Hoop dat het weer een beetje weg trekt.. en dat je je weer lekker gaat voelen.. @eten; de witlof is toch tot morgen blijven liggen.. haha niemand had er zin in dus gewoon sla gegeten (met patat).. veel lekkerder met dit warme weer, maar morgen moeten we er toch echt aan geloven want anders kan ik het wegdoen en dat vind ik zonde.. Zometeen weer lekker op de fiets weg (nog even verder kleuren) en bakkie doen bij mijn paps en stiefmams.. Fijne avond allemaal! xx
@twinkelstar; volgens mij weet niemand of de banner ook daadwerkelijk klopt zo in het begin.. Dus zet em d'r gewoon lekker bij.. veranderen kan altijd nog! Succes meis!
@sasje; bah wat vervelend dat je je niet lekker voelt... hmm dat weet ik ook niet wat het kan zijn, onverzadigbaar...?! @ twinklestar; of jij even gelijk hebt!!! Het is zalig joh @eten; nou heb ook best wel trek nu, vriendlief is nog steeds bij de storing Dus nog eventjes geduld hebben..... En dat gaat weer een korte gezellige avond samen worden bakkes!!! Ben benieuwd of hij de nieuwe bloempotten ziet en wat hij ervan vindt
@ sasje hoop dat je je snel weer wat beter voelt @ dolfijn als het goed is heb ik hem geplaatst maar weet het niet zeker
meiden even een vraagje zie iets staan over pendels kan iemand mij vertellen hoe dat werkt misschien een rare vraag
zooo daar ben ik weer!! morgen de laatste dag werken en dan lekker vakantieee! de moederdagkado's zijn bijna klaar, dus nog even stress stress @twinklestar: Pendelen - Zwangerschapspagina nog 2,5 week en dan gaat de laatste ring de prullenbak in!! kan haast niet wachten! maar doe het toch hihi. ik ga zo naar een vriendin van mij. lekker stuk wandelen met dit mooie weer en daarna lekker een filmpie kijken (met de kleine ). kan vriendlief zich uitleven met voetbal. wij hadden vandaag tagliatelle met roomsaus gegeten. erg lekker! morgen weer boodschappen halen. jullie nog leuek plannen voor vanavond?
@plannen; nou voor vanavond helaas niet, zit nog steeds te wachten totdat vriendlief thuis komt en dan gaan we eerst maar eens eten @smyltje; lekker joh dat je na morgen vakantie hebt!! @allemaal; veel plezier vanavond!!!