@smyltje dank je ben ik ook weer op de hoogte maar was even nieuwschierig zie dat je bijna vakantie hebt een hele fijne vakantie
@ laurier wat duurt het lang als je moet wachten zal nu wel behoorlijke trek hebben @ smyltje weinig plannen vandaag lekker een beetje op de bank hangen
@twinklestar; ja ik heb behoorlijke trek gekregen nu ja.... Maar ik kan me er vooral vreselijk aan ergeren omdat vriendlief normaal om 5 uur vrij is en hij heeft geen storingsdienst vanavond.... Dus ik vindt het dan onzin dat hij die storing dan af moet maken en hij is nu al 2 1/2 uur langer aan het werk dan nodig en ja morgen moet hij ook weer normale tijd op..... gggrrrr :x
oh dat is niet zo best laurier...zou al van mijn stokje zijn afgegaan!! ik voel me ook weer helemal fit! alleen erg moe dus lekker op tijd het bedje in..ga zo maar eens tv makelaar kijken! Zou zeggen allmaal een fijne avond en tot morgen!!
Gelukkig dat je je weer beter voelt Sasje! Wij hebben de boodschappen ook weer binnen voor een week Gelijk even bij kruidvat naar binnen gelopen en maar vast de testen gekocht, nu wel heel verleidelijk om niet eerder te testen hihi , maar net wat je zegt sasje dat heeft toch weining zin! Had eind van de middag wel meer last van m'n buik alsof ik ongi zou worden, maar nu weer nergens last van . En Laurier heb je nu al gegeten???? Ik zou dat dus echt niet kunnen hoor pfff.
hey meiden wens jullie allemaal een fijne avond en tot morgen ga even lekker douchen en nog even tv kijken en dan lekker een beetje optijd naar bed ben erg moe vandaag maar was ook al vroeg uit de veren
Jeetje wat is iedereen moe zeg.....!! Allemaal wat last van de warmte misschien? Ik heb daar gelukkig niet heel erg last van. Ja ik heb net gegeten, ik ben eigenlijk niet anders gewent dan laat eten.... En helemaal met dit warme weer eet ik liever niet te vroeg, maar dit was idd wel vrij laat (20:15 uur). En wat ik vooral erg vond is dat vriendlief 2 1/2 over heeft gewerkt en de avond nu al bijna voorbij is De hond heeft net gegeten en die moet straks ook nog uit.... @sasje; gelukkig dat je je weer fit voelt @iedereen; volgens mij gaat iedereen bankhangen en vroeg op bed.... Ik zou dus zeggen: tot morgen allemaal!!!
Hey allemaal, leuk alles weer even te lezen na een dagje werken.. Nu ff lekker bankhangen..fijne avond allemaal.
hahah iedereen al weer op bed.. ik ben nog even lekker wezen fietsen en bakkie gedaan bij paps morgen drukke dag.. eerst naar Zwolle met stiefzoon voor nieuwe school en dan naar cardioloog, eten maken en 's avonds ook nog weg.. maar ja, het wordt gelukkig weer mooi weer Weltrusten alvast voor iedereen! xx
@ dolfijn veel succes bij de cardioloog morgen je hebt het er maar druk mee nogmaals voor iedereen een fijne avond
hee . ik ben nu 4 maand gestopt met de pil. de maand die ik nu in ga is de 5e maand. ik wil ook graag zwanger worden maar het lukt nog niet echt.
Welkom meisje 1993.. wat ik mij meteen afvraag bij het lezen van je naam.. Kom je ook uit 1993?? Dan ben je er namelijk vroeg bij.. mag ik vragen hoe je situatie is? In elk geval veel plezier op het forum!
@Twinkelstar; dank je wel! We zijn er inderdaad momenteel druk mee.. maar hoop dat ze ons vandaag toch echt iets kunnen gaan vertellen bij de cardio.. Zo douchen en aankleden en de auto in.. Beetje hoofdpijn dus hopen dat dat nog zakt, anders wordt het hele lange dag Het wordt weer mooi weer dus de dames die kunnen; lekker van genieten!! Lees jullie later op de middag wel! xx
@meisje1993; welkom op dit forum en ik vraag mij idd ook meteen af: komt je ook uit 1993? Veel lees en typ plezier!! @dolfijn; Heel erg veel succes vandaag!!
Hey Dames! Dat is pas weer lekker wakker worden, met het zonnetje Ik ben ook lekker om half 11 gaan slapen gister, was zó moe en nu wou ik er vanmorgen nog niet echt uit... haha Gister lekker een uur met de hond gelopen was wel ff lekker! Meisje1993; welkom en ik vraag het me ook af of je in 1993 bent geboren??? Nou dames fijne dag allemaal, ik ga m'n bakkie koffie opdrinken
Dank je Laurier! Ik laat je de uitslag wel weten.. Ikke; fijn dat je lekker wakker geworden bent.. bevalt mij ook wel met het zonnetje! Heb je de tijd om lekker rustig wakker te worden? Hoop het wel voor je! Fijne dag vandaag! xx
Hey goedemorgen Ja heerlijk of niet, het belooft weer een mooie en warme dag te gaan worden Hahaha volgens mij komt het gewoon door het warme weer dat iedereen ineens zo moe is hoor.... Hmmm da's lekker lang ikke85, die van ons mag helaas nog niet zo lang... Geniet van je bakje koffie en ik ga even de was vouwen 8)
@ Dolfijn; ja ik heb nog genoeg tijd om wakker te worden, maar vaak ben ik dat wel na m'n bakkie Succes vandaag! Laat je even weten hoe het was bij de cardioloog met je man? @Laurier; succes met de was! Ik ga zo even stoffen en stofzuigen, dan hoef ik dat vanmiddag niet te doen
Hallo dames! Ik ben er ook weer! zo ben er een dinsdag niet, en het is echt weer eens niet te geloven hier nou dit keer geen boekwerk hoor. Heb wat hoofdpijn en mijn dochter is weer aan het jengelen......Heb dus niet zo heel veel zin om op iedereen te reageren. @alle nieuwe mensen, welkom hier! Dat had ik gisteren dus ook!! De hele dag, werd met het sporten zelfs zwart voor mijn ogen, dat ik even moest gaan zitten. Nou zou dat ook kunnen komen omdat ik gisteren 11 buisjes bloed af moest geven. Maar toch wel apart he. Ik heb ook al 2 dagen lang een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Nu heb k ook last van constipatie momenteel, dus het zou ook zomaar daarvan kunnen komen. Maar ik betwijfel het. Vandaag weer mooi weer!! heerlijk!! heb er zin! Enneh, heb het lijstje weer even opgezocht! was hem kwijt, hij was wel 15 blz geleden!! Misschien een idee dat iedereen die op de nieuwe blz typt het lijstje weer plakt?? dan raken we hem niet kwijt! NOD: 22 april: Bibi26 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: laurier 17 mei: Dolfijn1982 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: laurier 03 mei: Dolfijn 1982 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30
haha goedzo klevkin, dat had ik me zelf ook al bedacht haha! nu nog even vrij om 1 uur moet ik gaan werken tot 10 uur dus vandaag niet meer online denk ik!! dus aub niet te veel typen haha!