zie alleen dat de kleuren niet kloppen weet niet hoe ik dat moet doen zou 1 van jullie mij kunnen vertellen hoe dat moet alvast bedankt
Het quoten is je wel okee gelukt als je goed kijkt zie je dat er aan het begin van het bericht de code [ quote] en aan het einde [/ quote] staat. Die 2 haal je weg en alles wat niet van toepassing is. Heb verder de code even versimpelt dames nu kunnen nieuwe mensen gewoon onder aan het lijstje typen en komt het ook in kleur Ik heb het nu even voor je gedaan NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 21 mei: Bibi26 18 mei: twinklestar Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 12 mei: Bibi26 04 mei: twinklestar Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 - Om te kopieren: Druk op Quote onderaan het berichtje. Ga naar het gedeelte met het lijstje. Kopieer dit MET de codes die ervoor staan en deze instructie. Plak dit in je eigen berichtje. Zo hoef je niet elke keer de kleuren toe te voegen en neem je de standaard opmaak over.
hahah dames wat zijn jullie druk bezig geweest lijstje is weer netjes hoor! en we zijn al best met een hele club gezellig! de hele morgen druk bezig geweest met huisarts (alles is verrekt en gelukkig alleen spierpijn en niets gebroken.. elleboog is een vochtzakje in geknapt dus dat doet nu best zeer bij hem) en verder zijn scooter wegbrengen naar schade bedrijf, onze scooter ook maar meteen weggebracht om cilinder te laten vervangen Bak geld kwijt!! Hier is het nu bewolkt dus de zon heeft niet zoveel kracht, maar het is gelukkig wel lekker.. Heb trouwens het idee dat mijn eisprong er aan zit te komen.. slijm is veranderd.. dus ik hou het in de gaten! Om 16u bij cardioloog zijn en dan hopelijk weer aan de klus..
@ dolfijn gelukkig dat er niks gebroken is en ja dat zal een vette rekening zal het best zijn maar gelukkig is er niks ergs laat even weten hoe het met je man is afgelopen vanmiddag en natuurlijk ook klusse deze aankomende dagen hier laat het zonnetje het af en toe ook afweten maar het is hier ook erg lekker straks even naar de tandarts en dan morgen weer hadden het erg druk en daarom konden we niet op de zelfde dag maar ja moet toch gebeuren
Succes bij de tandarts Twinkelstar! en ik laat het weten als we terug zijn.. ben zelf heeeeeel benieuwd, ook met het oog op de toekomst nu we toch bezig zijn voor een kleintje.. maar goed, ik laat het weten!
Jullie zijn idd errug druk geweest Lekker klaar met werken, zo even naar de winkel nog wat kleine boodschapjes doen en weer wat bedenken voor het eten... pff Heb steeds zo'n zeurend gevoel in m'n onderbuik en af en toe steekjes rechtsonderin, denk elke keer als ik naar de wc ga (wel zo'n 50x per dag haha) nu wordt ik vast ongie, maar steeds niks..... Nog steeds moe en duidelijkere bultjes op mijn tepels en ze doen nog steeds pijn. Ik denk echt dat ik een deze dagen ongesteld wordt en zo niet dan gaat er misschien van het weekend wel al vast 1 voorzichtig testje tegenaan, maar kan beter wachten tot volgende week... pff wat een dilemma haha. @Dolfijn; balen voor je zoon zeg! Hoop dat ie gauw wat minder pijn heeft! Heeft ie wel wat gekregen tegen de pijn? En weten de kinderen dat jullie nu samen nog een kindje willen? Ennuh klusse dan straks he?! haha Nou ik ga me maar even verzetten om zo naar de winkel te fietsen, daarna de hond kammen want kom hier af en toe plukken haar tegen tijd van het jaar he.... dan ff stofzuiger door huis heen halen pff ben nu al doodmoe! Nou dames fijne middag nog en Dolfijn succes straks!
Jij ook succes Ikke! Klinkt weer lekker druk allemaal.. Enne.. die test.. doe wanneer jij denkt dat het nut heeft en wanneer jij er aan toe bent.. maar hou ons wel op de hoogte!!! Zoon heeft paracetamol met codeïne gehad en moet gewoon rust houden.. hahaha dat is voor hem het moeilijkst en ja, de kinderen hier weten dat we bezig zijn voor een kleintje.. al houden we ze natuurlijk niet precies op de hoogte ze horen het wel als het echt zover is.. Vinden het wel een leuk idee gelukkig... had me er best druk om gemaakt wat hun reactie zou zijn..
Ja kan ik me voorstellen! Leuk dat ze het leuk vinden. En je hebt in ieder geval genoeg hulp mocht je zwanger zijn/bevallen . Nou dames ik ga nu echt naar de winkel anders zit ik hier over een uur nog
@ ikke; wat spannend! Hoop zo dat je zwanger bent meid! Je hebt wel echt dezelfde symptomen als ik en je lichaam kan je helaas goed voor de gek houden...Even geduld nog! (dat is heel moeilijk, ik weet het ) @ Dolfijn; wat een gedoe allemaal met je zoon zeg, pfff. Hopelijk is hij er snel weer bovenop. En dat z'n scooter gerepareerd moet worden is ook balen natuurlijk, kost altijd meteen hande vol geld. Maar goed, wees in elk geval blij dat het met hem zelf niet erger is afgelopen. Wat leuk trouwens dat de kinderen het leuk vinden als er nog en kleintje bij komt. Je weet nooit hoe ze op zoiets reageren. Jij hebt in elk geval al genoeg oppas straks. Wat een lekker weertje is het vandaag hè. Vanochtend al om 7:00 begonnen, maar dus wel lekker vroeg thuis. Ga zo even relaxen in de tuin.
jaaaa vakantie!!! straks even langs de podoloog. vanavond tandarts en hopelijk morgen (bij moeders) in de tuin liggen. vrijdag lekker de hele middag oppassen! hopen op mooi weer. wat moet je anders de hele dag doen... :S nog niks gehoord van meisje1993?! ben ook wel benieuwd of het haar geboortejaar is... :S nou, ik houd het nu maar even kort want ik moet zo weg. waarschijnlijk is toch iedereen wel aan het werk de rest: geniet van het weer!
HA! ik ben de eerste op de volgende pagina dusssss, onderaan de lijst! hoewel ik er nog niet op kan hihi. ben net bij de podoloog geweest.. kan nog iets aan mn waslijst toevoegen met wat er allemaal mis met me is. heb nu niet alleen scoliose, kyfose, vastzittende spieren en beenlengteverschil.. nee, ik heb nóg meer! ik heb een scheef bekken loop nu al bij de fysio voor mn rugspieren. moet dan nu naar de mensendieck en als dat niet voldoende helpt, zal ik een zooltje moeten dragen. en als dat nog niet erg genoeg is, heb ik een zeeeer grote kans op bekkeninstabiliteit met een zwangerschap! :'( zegt ze: je zal eerst je rug(spieren) en bekken(spieren) sterk moeten hebben voor je aan een zwangerschap begint. WAT?! dan moet ik nog vet lang wachten! wel slimmer, maar daar heb ik dus echt geen geduld meer voor hoor. wacht nu al veel te lang. het is niet 100% zeker dat ik bekkeninstabiliteit krijg, dus ik ga er gewoon voor. en ik ben nog niet zwanger. misschien duurt t wel heel lang... nou, moest t ff kwijt. ondanks dat er volgens mij niemand hier is hihi. NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva - Om te kopieren: Druk op Quote onderaan het berichtje. Ga naar het gedeelte met het lijstje. Kopieer dit MET de codes die ervoor staan en deze instructie. Plak dit in je eigen berichtje. Zo hoef je niet elke keer de kleuren toe te voegen en neem je de standaard opmaak over.
Dat is wel vervelend allemaal Smyltje. Ik ken iemand die ook zwanger is en beenlengteverschil heeft. Ze loopt sinds kort ook met zooltjes en is al eens geopereerd aan haar knie, ook nogal veel problemen dus. Maar toch is ze zwanger en het gaat allemaal hartstikke goed dus dat kan bij jou ook gewoon zo zijn. Hoop het echt voor je in elk geval!
Bah Smyltje dat is allemaal niet leuk zeg! Mijn zus had tijdens de zwangerschappen ook last van bekkeninstabiliteit, maar ze heeft verder niks met d'r benen/heupen dus je kan het ook krijgen als je nergens last van hebt! Hoop voor je dat het allemaal goed gaat met je! Nou ik heb lekker alles weer gedaan nog even bij m'n zus langsgeweest en na de hond gekamt te hebben ook maar gelijk de kat gedaan! Wc is ook weer lekker schoon en fris dus dat was het dan weer voor vandaag! Zometeen ons nieuwe lounge-setje in elkaar zetten . Daarna lekker eten maken (lekker makkelijk burittos) dan douchen en helemaal NIKS meer vandaag!
@ smyltje dat is niet zo mooi hoop dat het allemaal goed met je gaat @ ikke je hebt het er vandaag maar druk mee gehad volgens mij komt mijn eisprong ook dichter bij ik begin weer wat klachten te krijgen wat meer slijm en ook een beetje trekkend gevoel in mijn buik
@ smyltje; :'( O nee!! Dat is idd niet allemaal leuk, maar idd je hebt er kans op. Het is niet gezegt dat je het krijgt... Ik hoop het in elk geval absoluut niet voor je!! @ ikke; zo jij hebt ook weer een drukke dag achter de rug, geniet van je avond welverdiende rust Dat klinkt wel heel relaxed "lounge-setje" @smyltje; heeeeeeeeeeeeerlijk joh vakantie, geniet ervan!!!! Enne: succes bij de tandarts (bah) @eisprong; dus dat zijn de symptomen voor je eisprong??? "slijm en trekkend gevoel in je buik"????? Dan vraag ik me af of ik 1 mei wel mijn eisprong krijg, ik heb dat namelijk allebei niet....... @eten; vanavond is het heerlijk andersom, vriendlief was eerder thuis als ik en hij staat nu lekker te koken Wat kan ik daar toch van genieten @vrij; wij hebben nu met zn 2tjes 2 dagen vrij Zaterdag heeft vriendlief de hele dag dienst en zondag weer gezellig saampjes!!!!
Fijn hè, even vrij/vakantie. Ik moet morgen nog 1 dag werken en dan ben ik een hele week vrij! Vriend is zelfs twee weken vrij dus wij kunnen ook gaan genieten. Dagje shoppen ofzo, keer lekker een eind wandelen, heerlijk! @ Laurier; niet iedereen voelt de eisprong dus die pijn of een trekkend gevoel in je buik hoef je niet persé te hebben. Verandering in de afscheiding is als het goed is wel bij iedereen merkbaar. Je afscheiding ziet er dan uit als rauw eiwit en (heel onsmakelijk, sorry) als je wat tussen je duim en wijsvinger neemt moet je er draadjes van kunnen trekken. Maar kan best zijn dat je ei wat later is hoor, was bij mij ook zo.
@bibi; bedankt voor je (iets wat onsmakelijke) uitleg!! Dus sowieso die slijm als rauw eiwit, bij mij is het gewoon wit. Wel iets meer t idee dan anders heb ik t idee maar goed weet ook niet of dat iets betekent....
Hallo meiden, was weer een lange dag werken, we gaan nu ff een filmpje kijken. Fijne avond. NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva - Om te kopieren: Druk op Quote onderaan het berichtje. Ga naar het gedeelte met het lijstje. Kopieer dit MET de codes die ervoor staan en deze instructie. Plak dit in je eigen berichtje. Zo hoef je niet elke keer de kleuren toe te voegen en neem je de standaard opmaak over.