zo, wat een stilte hier!! had me al helemaal weer voorbereid op 6 pagina's, hebben jullie er nog niet eens 1 volgekregen! had al mn hoop op jullie gevestigd, aangezien vriendlief weer eens voetbal zit te kijken nou moet ik maar wat anders gaan verzinnen. ik maak me opzich niet zo heel veel zorgen, maar toch denk ik er wel over na. zit niet echt op bekkeninstabiliteit te wachten. en al helemaal niet als ze me van te voren hebben 'gewaarschuwd'. maar ja, we zullen zien! ik ga maar wat bezigheidstherapie zoeken hier. mn eerste verveelavond is er al! gelukkig ga ik morgenavond even gezellig uit. lekker, vakantie!! He ben ik weer de eerste. even mn bericht aanpassen en de lijst eronder plakken. zo! -> NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva - Om te kopieren: Druk op Quote onderaan het berichtje. Ga naar het gedeelte met het lijstje. Kopieer dit MET de codes die ervoor staan en deze instructie. Plak dit in je eigen berichtje. Zo hoef je niet elke keer de kleuren toe te voegen en neem je de standaard opmaak over.
Hier een rare dag gehad.. vanmorgen dus al druk met de een-na-oudste.. daarna cardioloog; die had weinig te vertellen, alleen dat de meeste uitslagen er goed uitzagen, alleen de echo was niet geheel duidelijk.. het leek erop dat hart niet volledig functioneerd en dat dit het gevolg kan zijn van een gewezen hartaanval.. om dit zeker te weten moet hij nu voor hartkathetarisatie. Hier zitten natuurlijk weer risico's aan, dus het blijft spannend. Helaas valt er op dit punt nog niets in de medicatie te veranderen.. eerst dit onderzoek nog Dus klussen staat helaas op een laag pitje (baalde daar best even van, en wil gewoon dat mijn mannetje zich weer lekker gaat voelen!) Toen naar huis, eten maken (stampot andijvie) en daarna de oudste helpen verhuizen.. Nu dus helemaal stuk op de bank.. duik er vroeg in en hoop dat er morgen wat energie (en zin) is om te klussen daar ik volgens mij mijn eisprong ga krijgen.. Ik zou het zo fijn vinden daar gewoon echt mee bezig te gaan, maar blijkbaar is het ons nog niet gegunt.. voel me beetje down maar komt wel weer goed.. Hoop dat jullie allemaal fijne avond hebben.. en ik lees jullie wel weer! xx
he meiden het is zeker een rustige avond dat is een keer wat anders @ smyltje veel plezier morgen dan kan je je gedachten even op nul zetten en gelukkig is er ook een kans dat je het niet krijgt hoop dat dat zo is blijf positief al is dat soms erg moeilijk @ dolfijn dat is toch wel een beetje balen je had zo op een antwoord gehoopt het zit je niet erg mee wel fijn dat de meeste uitslagen goed zijn maar toch nog in onzekerheid hoop zo dat je snel uitsluitsel hebt want kan best snappen dat je er een beetje down van word xx twinklestar
Goedemorgen dames! Dolfijn. voel je je alweer ietsje minder down???? Bah das niet leuk nee, tuurlijk is het jullie wel gegunt!!! Voor je het weet heb je een test met 2 streepjes in je handen . Komt goed meis en schrijf hier maar lekker van je af! Helpt goed zeg ik uit eigen ervaring Ik had ook verwacht dat ik heel wat pagina's moest bijlezen omdat ik gisteravond niet op de pc ben geweest maar valt erg mee! Hoop dat ik op tijd naar huis kan vandaag want het kan hier 26 graden worden!!! Nog steeds niks van meisje1993?????
Goeie morgen! @ Dolfijn; wat vervelend zo zeg. Kan me best voorstellen dat je even down was gisteren. Voel je je vandaag weer wat beter? Ik moet helaas werken van 9:00 tot 18:00, eerder naar huis zit er niet in tenzij alle papa's en mama's de kids vroeg komen ophalen. Maar goed, we gaan lekker met ze naar buiten vandaag dus kan ik toch nog een beetje bij kleuren. 8)
Goeie morgen dames, hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag, wordt weer een mooie dag, maar er moet natuurlijk eerst gewerkt worden..tot half 6.. @smyltje, fijne vakantie lekker genieten joh!! @dolfijn1982, hoop dat je mannetje snel weer goed voelt. @bibi26, jij ook werkse vandaag. @ iedereen, fijne dag vandaag en veel plezier vanavond, met wat jullie gaan doen. Liefs
Goeie morgen allemaal! Twinkelstar, Ikke en Bibi; bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het gaat nu wel weer, maar zat er gister even flink doorheen.. er heeft gewoon al zoveel voor uitstel gezorgt en nu dit dus weer.. Baal er gewoon even van.. Maar wat Ikke zegt; hier kan ik lekker van me afschrijven Jammer genoeg kan ik hier verder niet over praten omdat niemand weet waar we mee bezig zijn.. Dus ben super blij met jullie!! Vandaag schoonmaak dag; vorige wk niet alles even intensief gedaan dus zal er echt aan moeten geloven.. hahah gooi me woede daar wel in wedden dat het huis gaat blinken! Mooi weer is het hier ookal weer, dus hoop dat huis snel klaar is dan kan ik er hopelijk nog even van genieten.. Ben ondertussen ook wel heel benieuwd naar meisje1993.. maar nog niets over bekend.. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal!!! Over meisje 1993 ze heeft maar een berichtje gepost, en dat is die hier ik denk dat het een roep om aandacht was, of om te shockeren. Ik geloof niet dat we daar nog weer wat van zien (sorry als het wat bot over komt, zo is het niet bedoelt ) @Dolfijn! Ik weet precies hoe je je voelt/voelde mijn man kwam er ook mee aanzetten op mijn vruchtbaarste dag dat hij geen zin had............nee leuk hoor!! Dus jongen in april zoals mijn pendel zegt, zit er echt niet in, want we klussen lang niet vaak genoeg . Maar het lijkt me nog vervelender als je man door medicijnen geen zin heeft/kan krijgen. Het is wel vervelend nieuws ook dat hij nu een hartkatheter moet. Weet je al wanneer dit gaat gebeuren dan?? Ook beterschap voor je zoon!! Het is idd erg stil geweest hier!! Maar toch kan ik op een of andere manier de energie niet op brengen om op alles te reageren.......ik weet niet wat ik heb. Ik stond vanochtend op de weegschaal (het is mijn weegdag) en ik ben vergeleken met vorige week weer 1,5 kilo afgevallen. Ik vind het wel fijn. Maar na mijn dieet zou ik nu in balans moeten zijn en niet af moeten vallen. En ik eet normaal. Ik ben er wel blij mee, weeg nu 70.9 en zou graag nog naar de 65 willen. Maar ik maak me er wel wat druk om. Ik weet niet waar k het anders kwijt moet, want op mijn afvalforum snappen ze niet dat ik me er druk om maak, want ik val toch af?? dat is toch mijn bedoeling??? Maar met normaal eten hoor je geen 1,5 tot 2 kilo in de week af te vallen............... Ik zit nu per dag ongeveer op 1500 calorien. Ik weet dat een vrouw van mijn leeftijd gemiddeld op 2000 moet zitten. Dus de oplossing is simpel. Ik moet meer eten. Maar ik zit al zo vol, en om heel eerlijk te zijn ben ik bang dat ik dan weer meer honger krijg over de hele dag. Ik voel me een beetje obsessief op dit moment met het eten en ik weet eventjes niet wat ik eraan moet doen. Tuurlijk kan ik een broodje extra eten. Maar ik ben juist zo blij dat ik het red met maar 2 broodjes. Dat ik niet meer de hele dag honger heb en alles wel wil eten...........Dus ik weet het op dat gebied eventjes niet. En ik weet ook niet waar en bij wie ik om advies moet vragen............ Want als ik mijn consulent vraag zegt die, je moet meer eten.......En daar heb ik nu even niks aan .... hmm nou ja, de dip zakt vanzelf wel weer af. HOe is het weer bij iedereen?? hier is het wel lekker, maar wel bewolkt met vlagen. Ik hoop toch dat de zon wat gaat schijnen hoor!!
goedemorgen meiden het was gisterenavond zeker rustig iedereen geniet van het mooie weer denk ik hier is het vandaag de ene keer bewolkt en de andere keer schijnt het zonnetje maar ondanks dat is het lekker weer @ klevkin wat vervelend dat het niet gaat zoals het hoort te gaan snap dat je er aan de ene kant blij mee bent en aan de andere kant toch ook wel zorgen over maakt schrijf het hier maar lekker van je af we zijn er toch om elkaar te helpen hoop dat je gauw weer uit je dip bent @ dolfijn geen dank ben blij dat je je weer beter voelt @ biancje en bibi werkse vandaag @ over meisje1993 denk ik ook dat we niks meer van haar zullen horen @ klevkin je kwam niet bot over ik denk dat je gelijk hebt @ iedereen een hele fijne dag vandaag en geniet lekker van het mooie weer ga er zelf ook lekker van het weer genieten zo even de stad in en dan aan het eind van de middag weer naar de tandarts maar dat duurt nog even xx twinklestar
Goeiemorgen Dames, Even weer een berichtje van mij! Nadat ik vorige week twee positieve zwangerschapstesten in handen had. En de dag erna zowel bij de dokter als in het ziekenhuis weer alles negatief had.Ben ik in een dip terecht gekomen. Ik begrijp er werkelijk niets meer van. Laat staan van me lichaam!! Ik zit vandaag op dag 34 alweer en nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Ik heb wel dagelijks last van steekjes in me buik en voel van alles. ik moet er niet teveel mee bezig zijn, want volgens mij maak ik mezelf compleet gek pfffff. Hoe gaat het met jullie allemaal?? heel veel zonnige groetjes
Hallo allemaal, hier even snel een berichtje van mij! @dolfijn; gelukkig dat het nu iets beter met je gaat, jeetje wat balen allemaal @eisprong; weet zo heel snel ff niet meer wie het tegen me zei maar jaja het is er: vieze eiwit whahahaha Zou mijn eisprong er dan toch aankomen???? Ik hoop dat vriendlief en ik vanavond wel nog energie en zin hebben om te klussen Dit zou vandaag mijn eerste en laatste bericht zijn; vriendlief is vandaag jarig. We gaan eerst even lekker wat met zn 3tjes doen (hij, ik en hond) en daarna visites..... Een hele fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer! Tot morgen allemaal en neem het me a.u.b niet kwalijk....
@Laurier, hoe kunnen we je dat nou kwalijk nemen!! het is geen verplichting hoor dat je hier de hele dag bent! Geniet lekker van de verjaardag!!! En heel veel plezier (ook met het strikje ) @Twyty, welkom terug kan me voorstellen dat het enorm verwarrend is!! Welke testen heb je gedaan dan dat ze toch positief waren?? Het schijnt dat predictor nog wel eens vals positief wil zijn. Maar toch raar hoor! Dat je dan nog niet ongesteld bent . Ik hoop dat het snel voor je komt hoor! @Twinklestar, dank je wel! Het opschrijven alleen heeft mijn dip al wat opgeklaard, dat scheelt vaak al de helft he!!
hey hallo allenmaal, nou moest weer even 4 paginas bijlezen!! maar ben nu weer bij! ga ook niet reageren overal op want weet het ook niet meer haha! heb weer hoofdpijn, m=voel me weer niet lekker!! dus ga we ff niks doen vandaag!
@Klevkin Ik heb ze beide met cb-digitaal gedaan. En op beide testen stond echt ZWANGER..... De dag later bij de huisarts was zijn test negatief en het bloed was ook negatief. Blijf het toch raar vinden. Vooral omdat ik nog nooit van cb-digitaal heb gehoord dat ze vals positief testen. Volgens de dokter ben of was ik wel degelijk zwanger maar dat is waarschijnlijk al bij de innesteling verkeerd gegaan. Dus ja... nu afwachten. geen bloed is moed zeggen ze he? En anders volgende ronde met nieuwe kansen. Ik was gister bij een kaartleg vrouwtje geweest.daar was ik al een peer keer eerder geweest. En zei zag toch echt in de kaarten dat een kindje heel snel opkomst is!! Dus spannend hahaha liefs
@sasje dat is vervelend dat je je niet lekker voelt. Doe dan maar ook lekker rustig aan. Morgen is een nieuwe dag!! liefs
@ Klevkin ohja was effe vergeten dat ik idd ook een test van predictor heb gedaan. En die gaf wederom positief aan. Predictor heb ik gedaan nadat ik twee keer met cb-digitaal heb getest. Snap je hem?? nog hahaha
Zo huis is weer schoon, hahah en schoon issie Heb al mijn frustratie daar maar even in gestopt.. @Laurier; gefeliciteerd met vriendlief! en een fijne dag.. geniet er gewoon van en bijlezen doe je morgen toch gewoon @Sasje; vervelend dat je je beroerd voelt.. hoop dat je snel opknapt! @Twyty; Jammer van die onduidelijkheid! Hoop dat je snel ongi wordt of alsnog posi test.. zodat je weet waar je aan toe bent! Heel veel succes! @Twinkelstar; veel succes bij de tandarts!
NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva - Om te kopieren: Druk op Quote onderaan het berichtje. Ga naar het gedeelte met het lijstje. Kopieer dit MET de codes die ervoor staan en deze instructie. Plak dit in je eigen berichtje. Zo hoef je niet elke keer de kleuren toe te voegen en neem je de standaard opmaak over.
@ laurier wat een top verjaardag zullen je mannetje en jij vandaag hebben met een naderende eisprong nou hartelijk gefeliciteerd met je mannetje en een hele fijne dag gwenst vandaag @twyty welkom terug hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent want hier word je ook niet wijzer van @ sasje die hoofdpijn is om gek van te worden heb er ook vaak last van sinds ik gestopt ben met de pil doe lekker rustig aan @ dolfijn dankje nu kun je lekker van het weer genieten xxx twinklestar
@dolfijn thx voor je reactie. Ik hoop het ook, we wachten geduldig (nou ja geduldig) hihih af!! Lekker he zo'n fris huissie? Kun je idd eens even lekker je frustratie kwijt, heb ik net ook gedaan hahaha liefs