stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twyty

twyty Lid

16 apr 2010
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twinklestar nee hier wordt ik idd niet bepaald wijzer van pffff
    maar we geven de moed niet op!!

liefs twyty

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    had liever frustratie niet gehad maar een gezellig klus middag:p hhihih nee hoor, het is zoals het is en we gaan door..
    Gelukkig positief ingesteld en volgende maand weer kansen (al is mijn eisprong nog niet geweest dus ook nu kan het nog;))

Geen idee wanneer katheterisatie plaats gaat vinden, 14dgn daarvoor krijg je bericht en het was niet druk, maar hoelang het ging duren wisten ze nog niet.
    De zon doet het hier prima, af en toe een wolkje maar die nemen we voor lief.. Fijne dag allemaal!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff ik heb me net ff lekker op de bank gegooit, en lekker ff gedoucht en toch maar wat ingenomen want het werd alleen maar erger!! dadelijk lekker op het terras zitten met mijn beste vriendinnetje...ook denk ik wel van ohhh waarom heb ik dat nu eigenlijk afgesproken!! af en toe zon vlagen dat ik moet overgeven!! word er echt gek van!! hoop dat het morgen over is ander sgeen koninginne dag voor mij!! en vnd het ook wel moeilijk om nog niet te testen....ik moet nog 5 dgn wachten..of zul je nu ook al een licht streepje kunnen zien als je nu zou testen??

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Aangezien je klachten hebt zou je lichaam bezig kunnen zijn om al zwangerschaps hormonen aan te maken.. het is nog wat vroeg, maar nee heb je en JA kan je krijgen..
    Ik denk dat ik het morgen ochtend (met ochtend urine) toch gewoon zou proberen.. maar kan me ook heel goed voorstellen als je nog wilt wachten..
    Hele dikke knuffel en ik hoop dat je je snel beter voelt! xx

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dolfijn pff ja k weet het ook niet haha!!! maar als ik idd in verwachting zou zijn, dan zou ik dit misschien al 1 weekje zijn....maar dan geeft die test dat eignelijk nu toch ook al aan?? of waarom perse wachten tot nod? omdat je dan meeer hcg afgeeft??

6. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    sasje, jij had die klachten toch ook rond je eisprong?? weet je zeker dat je niet gewoon een ziekte onder de leden hebt??

Of je eisprong moet veel vroeger geweest zijn.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @klevkin, ja klopt rond mijn eisprong had ik idd ook erge hoofdpijn, en in mijn eerste week zonder pil ook slecht eraan geweest,tot overgeven toe!! ik weet het ook allemaal niet meer! maar ik heb eigenlijk 1.5 a 2 wkn nergens las van gehad, en nu opeens begint het weer!!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even een heel snel berichtje van mij, moet zo naar de winkel en daarna oppassen op m'n neefje :)

@Laurier; Gefeliciteerd met je mannetje!

@Sasje; Balen dat je je zo voelt zeg! Hoop dat het door een klein mensje komt..... Wel laten weten he als je wel gaat testen!!!!

Nou dames misschien tot vanavond en anders tot morgenvroeg!!! Fijne middag/avond allemaal!

9. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    misschien reageer je nogal heftig op de hormonen, rond je NOD veranderd je hormoon spiegel ook.

Natuurlijk hoop ik trouwens net als de rest dat er een andere reden voor is hoor :)

Ik denk dat je toch echt geduld moet hebben tot je NOD. Er zijn wel vroegtesten, maar ik geloof daar niet altijd zo in. Ben dan bang dat ze vals positief kunnen zijn zeg maar.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    he meiden

@ sasje zou toch een testje wagen je weet maar nooit er zijn meiden op het forum die ook al een paar dagen voor de nod positief testen proberen kan altijd maar je moet doen wat je gevoel zelf zegt als je een test wil doen dan doe je hem gewoon en wil je wachten wacht je laat het wel even weten als je een testje heb gedaan

nou meiden fijne middag ga nu gauw naar de tandarts

xx twinklestar

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Weet je al of je gaat testen Sasje? ben wel heel benieuwd hoor..
    Hou ons op de hoogte! Succes!

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wat is het weer rustig vanavond

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah begin je je te vervelen Twinkelstar?! hihihi ik ben er vanavond ook niet actief want moet zo nog onze stiefdochter ophalen.. dus.. je zal het er even mee moeten doen;)
    Tot later!

14. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    fijne avond allemaal!

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik ben er ook nog! :D

@ Sasje; hoe is het nu? Ga je een testje wagen??

@ Laurier; gefeliciteerd met je mannetje! Fijne dag gehad?

@ Dolfijn; gelukkig voel je je weer beter. :)

@ Twyty; wat vervelend zeg, die onduidelijkheid. :( Hopelijk weet je snel meer.

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn nee verveel me niet hoor Hahaha ga straks lekker voor de buis hangen nog een wasje doen

@ iedereen gaan jullie nog wat leuks doen met koninginnendag
    jammer dat het weer niet echt mee zit maar misschien valt het allemaal wel mee

xx twinklestar

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Toch wel een poosje onderweg geweest.. pff.. druk overal met die koninginnedag bezoekers. Ik doe verder niet zoveel bijzonders met deze dag, de kinderen hangen de hele nacht op straat en morgen zullen ze ook wel veel weg zijn..
    Misschien dat we ook nog even een rondje door de stad doen, maar echt veel behoefte aan die drukte heb ik nooit..
    Hopen dat het beetje lekker weer wordt alsnog.. kunnen we daar lekker van genieten..
    Verder weinig bijzonders te melden hierzo.. Fijne avond allemaal!

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wij gaan ook niet veel bijzonders doen
    wens iedereen een fijne avond

twinklestar

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo allemaal, daar ben ik weer!! nu pas terug van het terras!! en ik heb nu weer nergens meer last van!! dus weer niet zo vaag als dinsdag!!
    testje wagen weet ik nog niet..als ik het doe dan wordt het pas in weekend, maar ligt eran hoe ik me voel, als ik me dan nog eens zo voel, dan ga ik denk ik wel testje wagen ja!

morgen ga ik naar eindhoven feesten ,maar echt zin heb ik er nog niet in!! maar we zullen zien! dus morgen ben ik niet van de partij!!!

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen dames!

Fijne koninginnedag allemaal :)
    Ik moet gewoon werken vandaag, dus gewoon een dag als alle andere voor mij! Vanmiddag krijgen we het zusje van onze hond voor 2 weken hier dus zal wel ff druk zijn ;)
    Gisteravond weer lekker bij onze beste vrienden geweest en tot lekker laat buiten gezeten!

@Sasje; gelukkig voel je je weer beter, misschien is het toch nog ontpillen.... hoop het natuurlijk niet voor je :)

@Laurier; hoe was de verjaardag?

@Bibi; Hoe is het met jou? Alles nog rustig? Vraag het me af omdat je maar 2 dagen ongie was....

Hier begint de hooikoorts ook weer :x loopt hier te niezen! bah!

Deel Deze Pagina