stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames! Ook vanaf hier een fijne koninginnedag allemaal!
    Fijn dat je weer wat opgeknapt bent Sasje.. ben benieuwd hoe het verder gaat lopen bij jou..
    @ikke; heel veel succes met de extra hond erbij.. zal inderdaad wel even druk zijn..

Hier rare nacht gehad doordat de kids om 3u thuis kwamen.. boel herrie met z'n allen ;) Ach moet kunnen voor een keer..
    Wat een regen vannacht.. echt balen! Nu nog droog maar trekt helemaal donker dicht.. dus denk dat er nog wel wat aankomt:(

Verder geen duidelijkheid van mijn lichaam of eisprong er nu aan zit te komen.. vanmorgen dun, vochtig slijm verlies (net water) dus loop maar weer met inlegkruisje in de rondte.. We wachten af..

Fijne dag allemaal en hopelijk valt het weer mee zodat we ook nog wat leuks kunnen gaan doen..

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD:
    03 mei: Marleen84
    04 mei: Sasje24 en Ikke85
    05 mei: biancje
    07 mei: robijntje1982
    11 mei: Klevkin
    15 mei: Laurier
    17 mei: Dolfijn1982
    18 mei: twinklestar
    21 mei: Bibi26

Eisprong:
    19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85
    22 april: biancje en Ceandraa
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26

Pil:
    Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30
    Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar
    Marleen84: 6 jaar Mycro 30
    Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30
    Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30
    Biancje: 15 jaar microgynon 30
    Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30
    Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30
    Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30
    Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier probeerd het zonnetje al door te komen :)
    Ik had rond mijn 'vermoedelijke' eisprong ook last van meer waterige afscheiding, soms voel je het gewoon lopen 8)

Is leuk voor de kids toch zo'n avond lekker stappen hihi weet nog wel dat mijn moeder ook nooit lekker sliep als mijn zus en ik weer eens de hort op waren en tegen 6uur! pas thuis kwamen :)

Hoop dat het zonnetje hier echt door gaat komen en bij jullie ook!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoop het zeker ook..
    enne, zoals jij het dus hebt kunnen berekenen was dit één van de tekenen rondom je eisprong?? Hmm.. toch maar eens kijken of ik manlief zover kan krijgen (en hij zijn lichaam...)
    hihihihi je hoort het wel:p

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen!! bah hier is het echt bewolkt en benauwd weer...ik weet niet wat ik aan moet trekken!!! t-hirt met lange mouwen??? of t-shirt met vest?????? en moet ik een jas mee????? wat een gedoe!!!
    vandaag moet ik voor de eerste keer onze baby ( hond) weg brengen!! ik ga haar wel nog vanavoond halen want ze gaat naar buiten in een ren..e vind het eigenlijk zooo zielig!!!!!maar ja eens moet het er van komen he....

6. twyty

twyty Lid

16 apr 2010
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen Dames een fijne koninginnedag allemaal.
    Ik ga vandaag niet veel doen, ik blijf lekker thuis want ik houd echt niet zo van al die drukte. En bovendien zit het weertje ook niet echt mee.....balen ik wil de ZON hahaha.
    Gister weer een heel apart gevoel in mijn buik gehad en was ontzettend moe, ook heb ik het idee dat mijn borsten anders uitzien, ook heel veel last van afscheiding, pfffff ik wordt echt tureluur van die onzekerheid. maar durf na die tegenslag van vorigeweek echt niet meer te testen.

een hele dikke knuffel voor iedereen

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    gewoon testen!!!!

8. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo allemaal, een fijne Koninginnedag :D
    Nou ik ben weer helemaal bij gelezen hoor, maar weet niet alles meer hahaha. De verjaardag was echt heel erg gezellig!!
    Weer van schoonpapa te horen gekregen toen ik mn neefje op schoot had "willen jullie niet zo eentje voor jullie zelf?" Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh vetje moeilijk om dan gewoon nee te zeggen en je gezicht strak te houden.... Mannetje zei eind van de avond nog: nouja je kunt toch wel zeggen dat we dat wel willen, ik zei: nee het is iets van ons, als we zwanger zijn en het er aan toe hebben vertellen we het wel en wil niet vantevoren iets zeggen omdat je dan toch vragen krijgt al "en lukt het al" & "is het al zover"? Nee daar heb ik absoluut geen zin in!!
    Mannetje heeft super leuke cadeau's gekregen, was echt heel blij hahaha ;)
    We lagen na 12en op bed, ik was echt gesloopt en dacht nou van klussen komt niks..... Maar mannetje heeft mij (jaja) toch kunnen verleiden voor een klusparty :D hahaha :D

@twyty; Hallo en welkom (terug?? lees ik) :D

@ikke; wow super leuk, het zusje te logeren :D Maar idd ja ook veel succes hahaha. Hoe oud zijn ze??

@weer; hier is het waardeloos weer helaas :( Wij wouden vandaag nog even een mooie wandeling maken door het bos ofzo met de hond en dan met zn 2en misschien nog ff naar een terrasje maar het regent hier gewoon dus dat zal het niet worden... Ik denk dat we een lui dagje doen en alle rommel van gisteren opruimen!

@hond; Ik wil ook even zeggen dat onze pup van 4 maand het gister super heeft gedaan met alle visite, lekker op zijn plekje liggen slapen en niet schooien, niet blaffen :D Echt we zijn trots!!!
    Maarja denk dat hij ook nog wel wat moe was van het hondenstrand waar we heen waren geweest hahaha :D

Nou ik ga alvast even aan de afwas beginnen!
    Voor de mensen die weg gaan vandaag: Een fijn dag!
    En voor de harde werker onder ons: veel succes!

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hallo dames! Beetje van koninginnedag aan het genieten? Wat een weertje hè. :x Echt wel jammer. Wij doen vandaag lekker rustig aan. Net bloemen gehaald dus vriend gaat zometeen in de tuin aan de slag en ik ga huiswerk maken, moet ook gebeuren en veel meer kun je met dit weer toch niet doen. ;)

@ Ikke; alles is hier nog rustig. Vertrouw die korte ongi niet helemaal, maar vanochtend heb ik een test gedaan en die mislukte:
    Bekijk bijlage 68679
    Dus nu weet ik nog niks. ;) Misschien dalijk nieuwe halen. Wil eigenlijk een CB digitaal, maar die zijn vrij duur. Denk alleen wel dat ze meer duidelijkheid geven. Vind het alleen zonde van het geld en de teleurstelling steeds, het is hoogst waarschijnlijk toch niet zo. Dus weet even niet wat ik zal doen...

@ Dolfijn; hopelijk is je ei in aantocht! Je gebruikt geen ovutesten en temperatuurt ook niet? Ik zit te twijfelen om te gaan tempen, misschien wel duidelijker dan testen. Alleen niet zo prettig om elke dag te doen denk ik. ;)

@ Laurier; fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Lastig als mensen het onderwerp steeds aansnijden hè. Mijn vader begint er dus echt áltijd over als we hem zien. En wij blijven maar vaag doen, haha. Hoop dat we snel kunnen zeggen dat er echt een kleintje in aantocht is.

10. laurier

laurier Niet meer actief

@bibi; Balen dat de test niet gelukt was :( Dat maakt het nog weer spannender natuurlijk. Ik ga eerst gewoon die van de kruidvat gebruiken.... Anders wordt het idd wel een duur grapje hoor denk ik en vooral elke keer dan die teleurstelling lijkt me ook moeilijk!!!

Ja de dag was echt leuk, maar idd als dat onderwerp naar boven komt denk ik: shit hey ik wil dat nog helemaal niet met hun delen...... Dus het is moeilijk en dat zal het waarschijnlijk ook blijven, dat wordt wat als we zwanger zijn joh..... Ik denk dat we ons dan op moeten sluiten in huis....... hahahahaha :p

Vandaag is mijn vruchtbaarste dag woehoe 8):) hahaha
    Ik moet zeggen dat ik nu toch enigsinds wel last van een paar dingen heb..... Of het komt door de drukke en lange dag van gister dat zou ook kunnen....

@symptomen: heel veel slijm, steekjes/krampjes/druk in mn onderbuik, hoofdpijn, misselijk en moe (terwijl ik wel lekker heb uitgeslapen)........
    Iemand een idee :(

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Bibi; Dat is balen dat ie is mislukt!!!! Ja ik had ook zoiets dat ik het raar vond, daarom vroeg ik erna ben wel benieuwd hoor, heb je nog steeds ook die klachten? Dan zou ik er toch maar een digitale tegenaan gooien want zo in onzekerheid zitten is ook niks!

@ Laurier; Onze hond (en zusje dus) wordt in augustus 4. Ze zijn wel rustig met elkaar hoor in tegenstelling tot 2 jaar terug :$. Zullen af en toe wel ff gekke buien hebben, maar dat is maar goed ook!

@ Twyty; ik zou ook nog een testje doen als ik jou was, die onzekerheid is niks en nu zou je hcg ook hoger moeten zijn als je toch zwanger bent!

@ weer; Hier ook steeds regen en bewolkt, al is het nu iets lichter aan het worden (maar nog wel regen)

@ Hier; Net klaar met werken dus nu lekker weekend :D M'n neefje van 12 belde net issie gister voor het eerst mee wezen stappen zoals hij het zegt met m'n zus, hier in de stad kwam Don Diablo en daar heeft ie gewoon op het podium bij op z'n rug gezeten en gedanst! haha helemaal trots joh echt leuk :)
    Nog steeds gevoelige en grotere tepels/borsten en soms een raar soort ongie gevoel, maar toch anders :( Nog een paar daagjes wachten....

NOD:
    03 mei: Marleen84

04 mei: Sasje24 en Ikke85
    05 mei: biancje
    07 mei: robijntje1982
    11 mei: Klevkin
    15 mei: Laurier
    17 mei: Dolfijn1982
    18 mei: twinklestar
    21 mei: Bibi26

Eisprong:
    19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85
    22 april: biancje en Ceandraa
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26

Pil:
    Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30
    Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar
    Marleen84: 6 jaar Mycro 30
    Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30
    Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30
    Biancje: 15 jaar microgynon 30
    Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30
    Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30
    Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30
    Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva

12. twyty

twyty Lid

16 apr 2010
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vanmorgen nog een kruitvattestje er tegen aan gegooid en die was helaas negatief. Dus waarom ik vorige week twee keer positief had en daarna niet meer zal altijd een groot vraagteken blijven. Ik ga er maar vanuit dat ik een deze dagen ongesteld zal worden. Ik zit inmiddels op dag 35. Normaal duurd mijn cyclus 34 dagen dus ja....
    Mijn lichaam zal wel totaal van de ap af zijn.
    we wachten maar geduldig af en gaan daarna weer aan de slag. Ik denk dat ik deze maand maar eens geen ovulatie testen gebruik en ook niet ga tempen! Ik wil er gewoon niet meer al te veel mee bezig zijn! Want telkens weer die teleurstelling keer op keer is verschrikkelijk.

Heel veel liefs

13. laurier

laurier Niet meer actief

#873 laurier, 30 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2010
    @ikke; heerlijk! Geniet van je weekend :D
    Wat leuk voor je neefje!!

@weer; hier is het ook wat lichter geworden, maar waait nog steeds hard en ook nog wat regen

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurier; klussen!!!!!!! Haha :D wat doe je hier joh? Jullie moeten in de slaapkamer zijn vandaag. :p
    Ik had trouwens ook veel symptomen die jij nu hebt dus of het wat betekent weet ik niet...

@ Twyty; jammer dat de test nega was. :( Mijne was dus gewoon heel vaag. We krijgen geen duidelijkheid hè, pfff. Wordt er wel moe van. Soms denk ik, ik laat het los, doe geen test meer en ga gewoon op zoek naar mijn ei. Ga er vanuit dat ik gewoon in een nieuwe cyclus zit. Maar dan denk ik weer, wat als ik mijn ei niet kan vinden? Dan weet ik nog niks. Het is echt moeilijk, bah bah.

15. laurier

laurier Niet meer actief

@bibi, afgelopen nacht net geklust hihihi, het hoeft niet elk uur hihi......
    Zaad kan 2 tot 3 dagen blijven leven in je lichaam, maar morgen hopelijk zeker wel weer klussen hoor hahahaha :D lol
    Nouja ik weet dus ook niet wat die symptomen inhouden :(

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    nee, als je al geklust hebt is het helemaal goed. *zwemmen jongens en meisjes!* (beetje aanmoediging kan geen kwaad hè :D)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat een boel testers in ons midden.. hoop echt dat het voor velen raak mag zijn:)
    Ik heb mannetje even heel hard laten werken vanmorgen;) Dus als mijn waterige afscheiding inderdaad met eisprong te maken had zitten wij goed:D hahah nu maar afwachten..
    Ben allang blij dat wij weer even van elkaar hebben kunnen genieten..
    Verder is het weer hier redelijk.. het zonnetje probeert er af en toe doorheen te komen en t is niet echt koud.

Zometeen aan het pannekoeken bakken voor het hele spul; dus ben voorlopig wel even zoet.. Tot vanavond allemaal!

18. laurier

laurier Niet meer actief

@bibi; dankje voor de extra aanmoediging whahaha :D

dolfijn; nou ik ga nog niet testen hoor.... Dat vindt ik nog wat vroeg hihihi. Hier is het weer nog steeds slecht, morgen misschien beter. Veel succes met pannenkoeken bakken voor iedereen daar!

19. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @laurier, die symptomen had ik ook rond die tijd :) (lees afgelopen maandag). Hoort er gewoon bij denk ik dan!

@Bibi, ik zou niet je geld uitgeven aan duurdere testen omdat deze mislukt is. Ik heb altijd de kruidvat testen gebruikt en het is gewoon pech dat deze een verschoven plaatje heeft :).

@Hier, alles rustig :) ben nu op het werk. Slaapdienst. We hebben vandaag geklust op de slaapkamer (het echte werk dan he :p), het plafond is geverfd, heb de plinten een eerste laag gegeven en al het behang is er vanaf :).
    morgen nog een laag over de plinten en dan behangen en vloer leggen. Kunnen we daarna naar de Ikea voor nieuwe meubels!

Zondag wordt ons dochtertje gedoopt trouwens :) ben heel benieuwd haha, ze kan zelf wel naar de pastoor toe lopen onderhand lol.

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat leuk Klevkin, een doop! Hebben jullie daarna ook een feestje thuis, of niet?
    Het komt dus niet vaak voor bij de kvtesten dat ze niet goed zijn? Dan hoef ik inderdaad geen dure te kopen. :)

Deel Deze Pagina