stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah altijd wel hoor.. kinderen in huis hé?! die moeten werken en kunnen slecht opstaan, dus dan lig in bed te wachten of ik wat hoor en dat is meestal niet het geval dus ga ik er dan uit om ze wakker te maken..
    en ben zowiezo geen uitslaper..

Hoop dat je gewoon lekker naar de Ikea kan vandaag.. altijd leuk om daar even rond te snuffelen! Succes met het overhalen van je man:p

2. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen allemaal

klevkin veel succes vandaag met jullie verbouwing!!
    Maar idd, uiteindelijk wordt het erg mooi :D

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD:
    03 mei: Marleen84
    04 mei: Sasje24 en Ikke85
    05 mei: biancje

07 mei: robijntje1982
    11 mei: Klevkin
    15 mei: Laurier
    17 mei: Dolfijn1982
    18 mei: twinklestar
    21 mei: Bibi26

Eisprong:
    19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85
    22 april: biancje en Ceandraa
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26

Pil:
    Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30
    Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar
    Marleen84: 6 jaar Mycro 30
    Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30
    Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30
    Biancje: 15 jaar microgynon 30
    Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30
    Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30
    Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30
    Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva

4. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    haha fijn is dat dolfijn, ik hoopte toch echt dat het met de jaren zo zou zijn dat ik weer eens uit kon gaan slapen! maar als ik jou zo hoor wordt dat pas als alle kinderen het huis uit zijn!!

En bedankt voor het succes :D ik zal het nodig hebben. Manlief is nogal wat sjaggie door de zyban die hij slikt :(.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah.. ben er ook bang voor Klevkin!
    en jammer dat manlief sjaggie is.. ach, komt allemaal wel goed.. Ikea blijft nog wel even bestaan;)

6. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goeie morgen allemaal,

@Klevkin, suc6 met de verbouwing.

pff hier net even een enorme buikkramp..

Straks nog even een halve dag werken en dan weer een dagje weekend.

Mijn lijf voelt wel een beetje anders dan anders (misschien zit dat gevoel wel tussen de oren :D)

Even geduld nog en dan gooien we er en testje tegenaan, ik heb die matcare testen besteld en waren echt snel binnnen, iemand ervaring met deze testen?

fijne dag allemaal.

NOD:

Eisprong:

Pil:

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met die testen Biancje. Spannend hoor! Mijn lijf voelde vanaf een week voor mijn NOD ook heel anders en toch betekende het niks. Wil je absoluut niet ontmoedigen, maar ik weet inmiddels hoe je lijf je voor de gek kan houden. :x Heb je echt zwangerschapssymptomen?

8. laurier

laurier Niet meer actief

#908 laurier, 1 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2010
    Nou dat belooft wat voor in de toekomst hihihi, ik ben ook niet zoon uitslapen maar manlief kan er soms wat van :D

@biancje; Werkse nog heel even dan! Enne die testen ken ik niet...

@symptomen; hier nog steeds hetzelfde..... pffft niks aan hoor

@pendelen; 26 april heb ik nog een bericht naar AstridDi gestuurd, maar helaas nog niks van gehoord. Ik ben wel benieuwd, heb nu 1 meisje en 1 jongen en maar 1 maand verschil.... Zou al best wel snel zijn 8)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen dames,

zou weer even veel bijlezen!! gisteren naar eindhoven geweest, maar pff was het me daar dan even druk zeg!!! om half 12 eindelijk thuis en toen gauw mijn schattie halen!! wat was ze blij dat ze mee naar huis mocht zeg!!! germ!!
    maar ze was wel heel braaf geweest, dus dat moet ook haha!
    ik kan niet reageren op iedereen want weet niet meer wie wat heeft getypt,

bibi, ik zou nog 1 keer een testje er tegen aan gooien, of anders urine naar huisarts brengen maandag??

Klevin, veel succes met de verbouwing! wij hebben zelf 2 jaar gebouwd ( ons eigen huisje) en ben blij dat we nu helemaal klaar zijn zeg pff wat een tering werk!!

gisteren weer wat steken in mijn buik, en beetje bloed...vandaag weer geen bloed te bekenen.????? is weer precies hetzelfde dan wat ik laats ook heb gehad..vaag allemaal hoor!! als het door zou zetten dan zou ik wel een korte cyclus hebben....wie weet we wachten nog maar even af haha!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Blijft vreemd Sasje:( Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt!
    Ga je van het weekend nog testen? of laat je het even zijn beloop?

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nou Sasje, jouw lichaam is ook niet echt duidelijk. :( Lastig. Misschien toch ook maar een testje? Je weet nooit. ;)
    Mijn urine wegbrengen doe ik niet hoor. Heb haast geen symptomen meer behalve duidelijke bultjes op de tepelhof en witte vlokjes in urine. Dus heb weinig reden om aan te nemen dat ik zwanger ben. En al een nega test gehad dus naar de dokter gaan vind ik dan niet nodig. Heb trouwens hier op het forum veel berichten gevonden van meiden die ook een witte streep kregen met KV 2voor5 en las overal dat het niks betekent dus ga maar uit van twee nega testen.

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zo hehe ben weer bijgelezen!
    Gister niet meer hier geweest dus had wat bij te werken :)

@ Sasje; dat is idd vervelend ja! Misschien een innesteling of toch nog ontpillen??? Ben benieuwd, weet je wanneer je misschien wil gaan testen?

@ Klevkin; succes met al dat geklus, ben blij dat wij er 2 jaartjes vanaf zijn :)

@ Hier; Gister al om 22.30 uur naar bed gegaan :$ was zó moe kon gewoon m'n ogen niet meer openhouden!
    Net de 2 honden wezen kammen en hier in huis het nodige gedaan dus ben nu lekker klaar voor vandaag :)

Fijne dag allemaal!

NOD:

Eisprong:

Pil:

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ ikke; ik lig er altijd zo vroeg in. :) Echt, mijn vriend en ik moeten er zelf om lachen, we zijn net twee bejaarden, haha. Het is net wat je gewend bent denk ik, maar ik ben rond half 11 altijd moe.

14. laurier

laurier Niet meer actief

@ikke en bibi; o gos hoe bejaard zijn wij dan wel niet..... Als er de volgende dag gewerkt moet worden liggen wij om 10 uur op bed :D hahahahaha

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    wij liggen doordeweeks ook 10 uur in bed hoor! soms zelfs nog eerder hihi. maar dan gaat vriendlief niet altijd met me mee.
    vanmorgen hebben we nog lekker wat gekletst. hij zei uit zichzelf: ik ben zo benieuwd hoe snel het zal gaan.. :D ik blij dat ie zelf al iets zei hihi. en we hebben al bedacht hoe we het de ouders willen gaan vertellen. haha. ja, je moet toch wat doen op de zaterdagochtend :p
    straks boodschappen doen en paar wassen draaien. vanavond lekker stappen met vriendin. morgen gaat vriendlief weer eens voetbal kijken. ALWEER?! ja! 'Ajax kan kampioen worden hoor!'.
    *lekker belangrijk* :) dus morgen weer iets bedenken wat ik kan doen om mezelf te vermaken. tips of ideeën?!

16. laurier

laurier Niet meer actief

hoi Smyltje hahahah die mannen met dat voetbal toch ook......
    Oooohw ik dacht al, dan zijn wij wel super super bejaard hahaha :D Maar ik lig er soms ook eerder ja, maar de afgelopen tijd gaan we toch vaak lekker saampjes op bed rond 10 uur, we zo mooi voor het klussen waar mijn mannetje nu wel vaak zin in heeft hihihih :D
    Nouja een tip om te doen: doe een lekker chill dagje voor jezelf, ga schoonmaken, ga de tuin in als het mooi weer wordt......

Gister is hier weer het onderwerp testen naar boven gekomen, manlief kan niet wachten heb ik het idee. Nog maar een keer verteld dat we eerst tot mijn NOD moeten wachten........ Hij vindt dat maar onzin hahahaha mannen ;) Aan de andere kant is het toch wel erg leuk en lief om ook mee te maken, het haalt een hele andere kant in hem naar boven :D

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey, wanneer ik ga testen weet ik niet, denk dat ik maar probeer te wachten tot dinsdag/woensdag....anders moet ik weer nieuwe test halen en vind dat eigenlijk niet zo fijn om die te halen, ben namelijk erg bang dat ik iemand tegen kom!! en jammer dat je die 2 voor 5 euro niet via internet kan bestellen!! dus ik moet die al in dorp langs ons kopen, maar vind het maar eng haha! ik heb er nu nog 1 hier liggen en 1 van clearblue maar die wil ik gebruiken als ik positieve zou hebben een keer van kruidvat zodat ik die ook nog eens kan checken haha! want die vind ik te duur om zomaar ff te proberen haha! ik denk dat het tochh gewoon ontpillen is!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha wij liggen als we de volgende dag moeten werken ook rond 10 uur in bed, maar niet als we weekend hebben zoals nu :D dan is het vaak rond half 12 of nog later, dus dit was voor mij op een vrijdagavond heel vroeg aangezien wij allebei vrij zijn vandaag!

Hier is vriendlief er al van overtuigd dat ik al zwanger ben ;) Hij zegt; 'Hoe kunnen anders je borsten er zo anders uitzien en je bent vaak moe de laatste dagen!' En ik maar uitleggen keer op keer dat het allemaal komt door het stoppen met de pil waarschijnlijk.... haha Mannen ;)

Hier is het weer somber weer, grijs en het waait wat harder :( Ben blij als de zomer echt begint!!!!

Ohh ik ben steeds meer benieuwd wie hier de eerste test kan showen met 2 streepjes :)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wij liggen er doordeweeks meestal ook rond die tijd al in hoor.. Dan nog even tv kijken of boek lezen of klussen natuurlijk;)
    Sta alleen elke ochtend vroeg op, weekend of niet.. haha pubers in huis!
    In de weekenden wordt het vaak heel wat later daar we vaak wachten op de jongste twee totdat ze thuis zijn (en dat is met verjaardagen etc tot snel 01u)..

Ben heel benieuwd hoelang je kan wachten met testen Sasje! en hoop natuurlijk toch op een posi test voor je!

Leuk om te lezen hoe de mannen er toch wel mee bezig zijn.. de mijne was ookal zo subtiel vandaag.. haha loop je over de markt en wil hij ineens heel grof fruit in gaan slaan, dus ik vraag waar we dat allemaal gaan laten? zegt ie; jij moet heel veel fruit eten zodat we straks een gezond kleintje krijgen.. hahah dus je snapt het al, ik de hele dag aan het fruit! hihi:D

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow sorry, nu heb ik jullie allemaal beledigd met die bejaarden-opmerking. :p Dacht dat wij de enige jonge mensen waren die zoveel slapen, maar gelukkig niet dus. ;)

@ Sasje; je hebt ook wel gelijk hoor. Ik haal ook testen waar ik niet zo snel iemand tegen kan komen. En dan nog kijk ik goed om me heen en stop ze na het afrekenen snel in mijn tas. Het is ook best duur als je steeds nieuwe moet kopen. Ik heb ze al wel weer in huis. Net toch nog eentje gedaan en die was nega dus die van gisteren was gewoon niet goed. Dan weet jij dat ook vast; als je een witte streept krijgt bij de kv is de test niet geldig. ;) Maar hoop natuurlijk dat ie bij jou knalroze uitslaat!!

@ mannen; wat leuk dat die van jullie er zo mee bezig zijn! Mijne niet. :( Nou ja, hij zegt van wel, maar ik heb het er te vaak over en daar wordt ie helemaal simpel van. :) Dus hij wil het wel graag, maar erover praten valt niet mee.

Deel Deze Pagina