Echt praten doet de mijne er ook niet over hoor Zijn meer de losse opmerkingen die wel eens passeren.. De meeste mannen zijn gewoon niet van die praters..
NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva
helaas volgens mij ben ik nu al ongesteld geworden...tenminste had niet zon beetje bloed zeg...nog nooit zo erg geweest..wacht vandaag nog ff af, als zo blijft pas ik mijn banner aan!!
ik sluit me aan bij dolfijn; het zijn die losse opmerkingen..... Die van mij gaat er ook niet ineens uren over praten ofzo hoor hihihi. Dat is echt heel erg jammer sasje
jeetje Sasje, wat balen!! wij waren van de week bij mijn moeder te eten. zeg ik tegen mn vriend: het is trouwens al bijna moederdag. zegt ie: 'is het daar niet nog wat vroeg voor?'. hahahaha, lolbroek (ja, duurde bij mij wel even voordat ik snapte wat hij bedoelde )
Balen Sasje! maar betekend wel dat je een mooie korte cyclus hebt.. dus ga ervoor in de volgende ronde! hahahha Smyltje.. wat een lolbroek is die vriend van je moederdag.. hmm.. moeten we toch nog maar even mee wachten denk ik
hey meiden er is weer aardig gebabbeld moest best weer wat lezen heb gisteren lekker met me mannetje op de bank gehangen dus was even afwezig @ bibi nee gebruik ze nog niet die ovu test maar misschien geen slecht idee want ja als je net met de pil gestopt weet je niet helemaal hoe je cyclus is @ laurier zeker vervelend die verschijnselen allemaal maar denk inderdaad ook dat het van het ontpillen komt @ klevkin ik wens jullie een hele mooie dag toe morgen bij de doop van jullie dochter @ iedereen zijn er meer meiden die al een ovulatie test willen doen xx twinklestar
@smyltje; hahahahaha dat is een goeie, ja zie je er dan maar eens uit te praten he Maar daar is het nog wat te vroeg voor ja.... We moeten allemaal eerst maar eens zwanger worden @sasje; hoe gaat het nu daar? Nog steeds bloedverlies??? @twinklestar; ja ik denk ook dat ze van het ontpillen zijn hoor, ik ga er echt niet vanuit dat het gelijk de eerste ronde raak is.... Maar we zullen zien. You'll never know @klevkin; ik ga jou nu ook alvast een mooie dag toewensen voor morgen!! Heel erg veel plezier en geniet ervan @tuinwerken; hoe zit dat eigenlijk met werken in de tuin en zwanger worden??? Ik weet dat ik handschoenen aan moet, dat doe ik ook elke keer netjes. I.v.m als het wel raak is wil ik dat risico niet nemen.... Maar ik bedoel hoe zit het met sjouwen, slepen, zagen, zand/klei scheppen enz enz, meer dat "zwaardere" werk zeg maar...... Mag ik gewoon alles doen of moet ik toch wat oppassen als er toch een innesteling zou kunnen zijn o.i.d.....? Misschien ben ik nu een beetje erg vaag maar vraag me af of ik erbij stil moet staan of niet...??
@ Laurier; ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij mag je wel alles doen. Omdat je nooit weet wanneer er een innesteling plaats vindt dus dan zou je elke maand een paar weken rustig aan moeten doen. Hoe doen jullie het trouwens allemaal met de kattenbak? Ik draag al handschoenen vanaf dat ik wist dat ik met de pil ging stoppen. Mijn kat is ook niet heel jong meer (5 jaar) en ze komt nooit buiten. Ik weet niet of dat ook nog wat uit maakt voor de toxoplasmose bacterie?
als ik zwanger ben, gaat vriendlief mooi de kattenbak doen!! echt niet dat ik dat risico ga nemen! dan moet ie maar kokhalzen hihi. ik zat ook over dingen na te denken hoor! wij gaan in de zomervakantie naar Bali waar ik waarschijnlijk inentingen voor moet halen.. kan dat? mag dat? tot wanneer? geen idee.... evenals dat ik over een half jaar foto's moet laten maken bij de tandarts (hopelijk dan toch zeker wel zwanger). mag dat? etc etc. allemaal nog van die ver-van-je-bed-show dingen, maar toch ben ik er wel mee bezig...
NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva
@Bibi; ik laat mijn mannetje dat doen hahah ook geen risico op die manier.. zou eigenlijk niet weten of het uitmaakt of ze jong zijn en buiten komen.. De onze wordt in mei 12 jaar, en gaat dus ook al een poosje mee maar komt wel buiten. @Klevkin; een hele fijne dag morgen! Geniet van dit speciale moment..
Hallo allemaal! Ik ben eind febr gestopt met de pil... 27-4 was mijn nod...ongi breekt niet door... allen bruin en roze met afvegen...zal wel met ontpillen te maken hebben... Hebben jullie ergens last van sinds je gestopt bent met de pil? ik kom snel weer eens hier kijken!
@ welkom ilse babbel lekker mee en heb je verder nergens last van omdat je nod nog steeds niet doorbreekt duurt dan wel erg lang vooral omdat je zegt bruin en roze bij het afvegen @ laurier heb geen idee weet wel van de kattebak maar van de tuin wist ik niet maar heb ik toch geen last van mijn man doet de tuin altijd hoe niet zo van in de grond woelen @ kattebak heb ik geen last van heb geen kat @ smyltje van de foto's bij de tandarts wist ik wel dat doen ze liever niet daarom vragen ze het ook altijd voor ze foto's gaan maken maar dat wist je vast al hahaha van het enten en vliegen weet ik niet echt veel af @ wil het al en beetje doorzetten xx twinklestar
Welkom hier Ilse fijn dat je ons gevonden hebt! Heel vreemd dat je ongi niet door breekt.. zou je zwanger kunnen zijn? heb je al getest? of wacht je het gewoon nog even af? Hou ons op de hoogte!
Dank jullie wel! heb negatief getest... denk dat het komt doordat ik eind febr gestopt ben met de pil... wel 2 dagen ongi krampen gehad verder niets... Baal er van dat ongi niet echt komt, weet niet goed wat ik nu kan verwachten... groetjes
wanneer heb je die test gedaan Ilse? want misschien was je ei later dan je dacht en heb je te vroeg getest.. maar inderdaad ook het ontpillen kan voor een wisselende cyclus zorgen.. Hoop dat je snel duielijkheid krijgt!
Zo weer ff tijd om bij te lezen @ Sasje; Is het al echt ongie of nog steeds beetje vaag? @ Ilse; Welkom hier en hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Kattebak; Doet vriendlief sinds ik gestopt ben met de pil Hij wou niet dat ik het nog deed en daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen! Is nou niet mijn favoriete klusje @ Vraag; Hoe doen jullie dat met drinken???? Zou het uitmaken als ik nu nog wat zou drinken als ik wel al zwanger zou zijn? Heb gelezen dat je pas vanaf 6 weken een bloedband hebt met je kindje???? Net bij vrienden wezen kijken naar de babykamer, ze is bijna 29 weken en dan begint het toch wel héél erg te kriebelen hoor! Vooral ook omdat het bij hun en andere vrienden van ons gelijk de eerste ronde is gelukt hihi ben stiekem toch wel een beetje jaloers...
Kan me goed voorstellen dat het toch echt wel kriebelt hoor Ikke! Herken het gevoel als ik bij onze beste vrienden ben geweest (ruim 5,5 mnd zwanger).. Nu hebben zij een vmk gehad met 10wk dus is het voor hen des te mooier dat ze nu wel een gezond kindje verwachten.. en daar kan ik alleen maar blij om zijn! @Drinken; ik drink beduidend minder sinds wij zwanger willen worden.. af en toe nog een wijntje, maar zeker niet meer dan twee in de week.. (rook helaas nog wel)