stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurier

laurier Niet meer actief

@ilse; welkom hier en klets lekker mee. Heb je idd alweer een test gedaan voor de zekerheid???

@hier; vriendlief praat tegen de kat hier hahaha :D Hij doet altijd de kattenbak verschonen, kon hij er alvast aan wennen idd voor als ik zwanger mag zijn straks. Dus daar hoef ik niet aan te denken.
    Ik moet hem wel de dingen vertellen over wat je wel en niet mag met zwangerschap kwa eten en niet zwaar tillen enz enz... Hij vindt t wel intressant om te weten maar zelf opzoeken doet hij (volgens mij) niet.....

Maar met in de tuin wroeten moet je ook handschoenen aan doen, je weet immers nooit waar wel of niet een kat heeft gepoept.....

2. laurier

laurier Niet meer actief

NOD:
    03 mei: Marleen84

04 mei: Sasje24 en Ikke85
    05 mei: biancje
    07 mei: robijntje1982
    11 mei: Klevkin
    15 mei: Laurier
    17 mei: Dolfijn1982
    18 mei: twinklestar
    21 mei: Bibi26

Eisprong:
    19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85
    22 april: biancje en Ceandraa
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26

Pil:
    Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30
    Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar
    Marleen84: 6 jaar Mycro 30
    Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30
    Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30
    Biancje: 15 jaar microgynon 30
    Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30
    Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30
    Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30
    Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nee juist dat roken doe ik niet meer! haha
    Maar zou het al kwaad kunnen mocht ik wel al zwanger zijn nu?

Beste vrienden van ons hebben ook een tweeling van bijna 6 maanden via IVF en 11 weken te vroeg geboren en als ik daar ben heb ik niet zo'n jaloers gevoel maar alleen als ik een van die twee op schoot heb van ohh dat wil ik ook!
    Zou het dan echt te maken hebben met de zwangerschap? haha erg he?

4. laurier

laurier Niet meer actief

* Roken ben ik mee gestopt sinds begin januari 2010 dus daar zit ik niet meer mee gelukkig :D
    * Drinken van alcoholische dranken doe ik al 1 1/2 jaar niet meer

* Koffie drinken ben ik nu mee bezig om af te bouwen, las ergens dat je maar 3 tot 4 koppen koffie mag op een dag....... Ik dronk (drink) zeker wel 8 tot 9 koppen koffie op een dag.
    Vandaag is het me gelukt om maar 3 koppen koffie te nemen :D :D

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ook hier begint het wel degelijk te kriebbelen denk dat we dat allemaal wel hebben hihihi

drinken dat doe ik niet geen alcohol teminste dus daar weet ik niks van wat ben ik toch braaf hahaha

ik wens jullie allemaal een hele fijne avond ga nu lekker voor de buis hangen met man lief

xxx twinklestar

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hihi ik heb er ook maar 3 op vandaag :) wel nog een red bull telt dat ook mee? :)

7. laurier

laurier Niet meer actief

@twinklestar; nou hier nog zoon braaf iemand hoor.... :D haha Geniet van de buis avond.

@ikke; ja dat telt ook mee (lees op blikje :p)

Ik ga ook met vriendlief voor de buis hangen en jaja hopelijk wordt er geklust aangezien ik mijn eisprong heb :D :D :D :D

Heel leuk: vriendlief peilde net even of ik ook moe was en hoe moe dan hihihih

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @ikke; knap dat je al gestopt bent met roken.. en ik denk dat alcohol nooit goed is, maar het ligt wel aan de hoeveelheid;) maar het klopt dat je pas later een bloedband krijgt met je kindje en wat dat betreft denk ik dat het niet zoveel kwaad kan.. maar heb helaas daar nog niets over gelezen..

@Laurier; ook knap dat je gestopt bent met roken en drinken! en dat je bezig bent met de koffie.. die drink ik gelukkig helemaal niet:p Ik ben blij dat alles in minimale hoeveelheid is bij mij (drinken doe ik misschien 1 a 2 x per maand een wijntje en rook nog 7 sigaretten per dag)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @ Laurier; heel veel plezier met klussen:p want volgens mij komt dat wel goed;)

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik drink ook niet veel hoor, meestal als ik bij m'n zus ben wel een glaasje en aangezien ze niet weet van het stoppen valt het wel heel erg op als ik niks drink :) haha ze zit toch al zo te wachten tot we een keer langs komen 'om iets te vertellen' zoals ze zelf zegt hihi

Hebben jullie al een idee om het ouders/ooms/tantes te vertellen? Weet dat het nog niet zo ver is hoor en kan nog lang gaan duren maar gewoon leuk om even te horen! Heb zelf namelijk nog niet echt een idee waarvan ik zeg 'Dat gaan we doen!'

11. laurier

laurier Niet meer actief

@dolfijn; ja denk wel dat het goed gaat komen hihihihi :D
    Nouja je bent er in elk geval mee bezig dat is al een goed teken!

@ikke; wij hebben al wel een ideetje ja ;)

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beschuitje of taart met half blauw en half roze muisjes voor bij de thee/ koffie meenemen
    Een echo foto in een lijstje
    Fotolijstje met de tekst: ik ben nu nog niet te zien maar mag over een tijdje hier mijn foto in??
    Een Eerste Hulp Bij Oppas koffertje met een luier, een speen, een slabbertje en een rompertje of zo
    Een slabbetje met de tekst opa/ oma is mijn grootste sponsor),volgens mij te koop bij lands grootste baby zaak
    Heb je al kinderen dan zou je ook voor een t shirt of rompertje kunnen kiezen met een leuke tekst bv ik ben stoer want ik word grote broer- geef papa mama een kus want ik word grote zus- Wij willen graag een kusje want ik krijg een brusje enz.

Van internet geplukt;) staan nog veel meer ideeen op (google vertellen dat je zwanger bent) Ben namelijk ook al aan het snuffelen geweest:p

13. laurier

laurier Niet meer actief

Jeetje ben ik alweer de eerste... Nou hier weer de lijst hihihihih

NOD:
    03 mei: Marleen84
    04 mei: Sasje24 en Ikke85

05 mei: biancje
    07 mei: robijntje1982
    11 mei: Klevkin
    15 mei: Laurier
    17 mei: Dolfijn1982
    18 mei: twinklestar
    21 mei: Bibi26

Eisprong:
    19 april: Marleen84
    20 april: Sasje24 en Ikke85
    22 april: biancje en Ceandraa
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26

Pil:
    Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30
    Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar
    Marleen84: 6 jaar Mycro 30
    Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30
    Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30
    Biancje: 15 jaar microgynon 30
    Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30
    Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30
    Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30
    Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja Dolfijn had ik ook al gekeken maar nog niet echt wat ik leuk vind! Ook omdat het voor de ene kant het 6e kleinkind wordt en de andere kant de 4e.... Is toch anders als de eerste denk ik, al is het wel de eerste voor ons :)

Wil je je idee niet vertellen Laurier? ;)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    allemaal mensen,

nou ik denk dat het drinken dat eerste weken niks uitmaakt, dit omdat je nog niet verbonden bent met de kleine, en daarbij kom je er eigenlijk rond de 2a 3 wkn toch achter of dat je in verwachting bent ja of te nee.

hier nog steeds ongi..kijken wat het vannacht morgen doet...jken of dat het echt doorzet! en anders een mooie korte cyclus!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nou Sasje als het wel echt door gaat zetten kan je idd tevreden zijn met zo'n cyclus!!!! Hoop dat die van mij ook een beetje bij Bibi en bij jou in de buurt gaat komen, of helemaal niet natuurlijk :D

17. laurier

laurier Niet meer actief

hahahaha natuurlijk wel, maar weet niet of dat hem echt zeker weten wordt.... De foto van de eerste echo op canvas laten zetten. Het leek me echt super leuk maarja we zien wel..

Maarja vindt dat er wel meerdere leuke bij zitten. Bijvoorbeeld een shirt aandoen "ik wordt papa" en "ik wordt mama".
    De EHBO koffer ook leuk..

Ach ja ikke daarom zei ik niet gelijk iets.... Is nog ver weg en veel dingen zijn leuk:)

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Maar het is wel een beetje afleiding van het 'zwanger worden' en het testen :) hihi ben stiekem ook al over namen aan het denken :)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah ik sla ook wel wat namen op die ik hoor, zie of lees..
    maar echt mee bezig, nee, dat nog niet..
    en inderdaad als er al zoveel kleinkinderen zijn lijkt het wat moeilijker, maar het is wel jullie eerste dus doe iets wat bij jullie past!
    Laurier; leuk idee!

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dames fijne vavond nog!

Voor degene die gaan klussen vanavond succes :D

Ik ga m'n bh uitdoen ----> AUW :(
    Lekker bankhangen met m'n mannetje :)