goedemiddag allemaal hier is het al de hele dag aan het regenen niet zo lekker dus @ laurier ben net als jij benieuwd naar de eerste testjes wij moeten nog even wachten @ plannen geen voor vandaag lekker een filmpje kijken het is toch niet echt weer om er op uit te gaan word weer lekker op de bank hangen xxx twinklestar
ook hier regent het sinds 11u ongeveer aan één stuk door vind er niets aan.. de kids zijn allemaal weg dus misschien dat ik mannetje zo over haal om nog te klussen je weet maar nooit
@ dolfijn als het je lukt succes met klussen @ het weer was net 5 minuten droog maar valt nu weer aardag naar beneden
@ Sasje; spannend!! Vreemd zeg, dan weer bloed en dan weer niet. In de bijsluiter bij de kruidvat testen staat dat elke urine geschikt is, maar als je al vroeg test denk ik dat je inderdaad beter ochtend urine kunt gebruiken. Ik denk dat dan de hoeveelheid hormonen nog niet zo groot zal zijn dan wanneer je al wat langer zwanger bent. @ weer; hier regent het al de héle dag! :x Ben wel gezellig even met mjn schoonzusje en de kids weg geweest, de mannen zijn vissen vandaag op zee. Lekker weertje. En heb vanochtend kaarten besteld voor het Royal beach concert met Kane, Di-rect en Bon Jovi!!!!!!!!! Ikke is blij!! heb heel lang getwijfeld omdat het nogal prijzig was, maar heb nu kaarten kunnen kopen via de bankgiro loterij. Sta we niet echt dichtbij het podium, maar het was tenminste betaalbaar. Dus heb ik even iets om naar uit te kijken, even wat anders dan zwanger worden en baby's.
Hallo allemaal, Mijn man en ik hebben besloten om voor een kindje te gaan !! En nu ben ik afgelopen vrijdag gestopt met de pil en wordt dan zondag of maandags ongesteld... Alleen ik ben nog niet begonnen met foliumzuur slikken.. en ik heb gelezen dat je het beste kan beginnen met zwanger worden als je natuurlijk ongesteld bent geworden.. dus dan bedoelen ze als je een maand al bent gestopt met de pil?? of zie ik dit verkeerd?? liefs
@ welkom stampertje23 en klets lekker met ons mee met foliumzuur zou ik zo snel mogelijk beginnen het is beter als je het al slikt voor je zwanger word en het kan zomaar zijn dat je snel zwanger raakt dat is bij iedereen anders @ bibi wat leuk het royal beach concert wanneer is het
Welkom Stampertje! Leuk dat jullie bezig gaan voor een kleintje Klets gezellig met ons mee.. Over foliumzuur; zo snel mogelijk beginnen, het is geen verplichting om dit te slikken naar verkleint de kans op allerlei problemen met de groei van de baby (zie Zwanger worden? Slik eerst foliumzuur!) en zwanger worden na natuurlijke ongesteldheid is soms duidelijker (omdat je nog niet weet hoe je cylus loopt.. maar het kan geen kwaad! Hierzo; mannetje is kapot en ligt te slapen op de bank.. dus klussen gaat even niet gebeuren
@stampertje; welkom hier, leuk dat jullie voor een beebje gaan Veel plezier met het kletsen hier en met het klussen @dolfijn; hhmmm balen ja weer Vriendlief hier is met de auto bezig, hier is het mooi weer mooi Jij hebt je ei vandaag superrrrrrr @bibi; wat leuk dat je kaarten hebt @twinklestar; ja idd, op zn minst nog 13 dagen wachten... pffftttt ik weeg straks niks meer joh door al dat wachten hihihihi. Hey jij hebt ook bijnaaaaa je ei, klussen voor jullie geblazen de komende dagen dus hihi have fun ermee @hier; schoonmoeder en schoonbroertje hier te douchen..... Het gaat wat harden waaien op dit moment, maar het weer is nog steeds niet slecht hier.. Ik ga even een ontwerp maken voor hoe ik wil dat onze tuin wordt Nog ff leuk; vriendlief en ik vanmorgen "zwemmen jullie meisjes en jongens" hahahaha
toch net testje gedaan,,helaas negatief!! nu ook weer ongi dus helaas!! op naar de volgende ronde voor mij!! dan mag de volgende mij rood kleuren in het lijste!!
Jammer Sasje! maar inderdaad.. op naar de volgende ronde en dan hopelijk niet meer ongi worden.. Succes en blijf genieten! xx
@ Sasje balen zeg! Maar wel een mooie 1e cyclus! 26 dagen toch? Nou dan zijn Marleen en ik de eerst volgende Ben benieuwd! Ik loop vandaag echt weer tig keer naar de wc m'n mannetje zei net al 'jeetje zeg jij plast vandaag wat ik in een heel jaar doe!' hihihi Hij vroeg straks nog, 'Ga je dinsdag testen???, of vanavond (op een hoopvolle toon)' Wel leuk om te horen dat hij ook wel benieuwd is nu... NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva
NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva
haha ja ik zag het ook! Achja is het wel duidelijk zo! Ik wou alleen Sasje even aanpassen maar weet niet zo goed hoe, daarom alleen ff rood gemaakt!
Kan Sasje het beste zelf doen.. weet namelijk niet hoelang haar cyclus nu was (kan ff niet terug vinden) dus daar moet gewoon nieuwe eisprong en NOD mee berekend worden.. Dus Sasje.. Ga je gang
@ sasje dat is balen zeg succes in de volgende ronde @ ikke zal voor je duimen meid 100 pagina's we kletsen wat af zeg op naar de 200 @ laurier dat klussen gaat wel lukken met dit weer wat moet je anders he (hihihi)
ik ga zo echt alles bijlezen, maar ff snel een vraag. hoe plaats ik die banner?? was van de week al bezig geweest, maar het lukte steeds niet. hoe doe ik dat??