haha mooi toch? Is wel makkelijker kijken zo'n banner! Hoef je niet steeds het lijstje te zoeken NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva
als ik straks echt gestopt ben, ga ik mij in het lijste bij NOD bijzetten maar dan als OD! want ik wil namelijk wel graag eerst ongi worden hihi. de maand erna komt er wél NOD te staan hoor!! als het goed is, word ik ongeveer de 18e ongi. daarna gaat het echt gebeuren! nou ja, dat is dan wachten op mn cyclus he en dan pas klussen! maar het schiet al op. het komt steeds dichterbij!
@ 100 pagina's: we zijn goed bezig dames! Op naar de volgende 100! @ Sasje; nieuwe ronde, nieuwe kansen. En een hele mooie cyclus, net als ik. Succes in de tweede ronde meid! @ Stampertje; welkom hier. Met een natuurlijke ongi wordt inderdaad bedoeld een maandje wachten. De meeste van ons zijn volgens mij meteen na het stoppen met de pil begonnen met foliumzuur. Het kan geen kwaad om het langere tijd te slikken. En ik ben zelf (net als de meeste hier dacht ik?) meteen begonnen met klussen voor een beebje. Dat je een maand moet wachten is om makkelijker uit te kunnen rekenen hoelang je zwanger bent, voor je gezondheid of de gezondheid van de baby schijnt het niet uit te maken. Veel succes in elk geval! @ Royal beach concert; dat is op zaterdag 5 Juni dus dat is al lekker snel!
Hey Sasje24, je hebt nu idd een mooie cyclus op naar de volgende ronde. Ik heb weer een pendel ontvangen bedankt Francescak.. Wel close nu...
Wooow 100 pagina's al!!! En hier het 1008e bericht @smyltje; mooie banner heb je Nou zie mijn banner voor nieuws met stoppen van de pil, foliumzuur en tsja wij zijn idd ook gelijk begonnen met het klussen Ik wou eerst een maand wachten ivm foliumzuur maar kreeg steeds meer te horen dat je dat niet perse 4 maand MOET slikken dus vandaar gewoon lekker begonnen. We klussen vrij regelmatig en genieten hier ook van (erg belangrijk vindt ik)
Wat een rotweer zeg, ik ben ff lekker naar de sauna geweest,ff gedachten op nul..je bent er onbewust toch wel erg mee bezig..maar wel leuk ook..beetje dubbel omdat we het allemaal zo graag willen. Jullie een leuke dag gehad allemaal?
@ Biancje; wat een mooie pendel weer!! Ik zit ook op een pendel van haar te wachten en op een van Caruli, ben zeer benieuwd! Heb er al twee, maar zet ze weer neer als ik ze allemaal ontvangen heb.
Lekker dagje niets.. behalve het fietsen vanmorgen.. Verder bank gehangen, 3d kaarten zitten maken en laptoppen en gezellig kletsen op het forum, hyves en msn dus heb me wel vermaakt hoor
NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva
@bibi26, Dus jij houdt het nog spannend voor ons.. wat de pendels zijn. Ja ze liggen van mij erg dicht bij elkaar en ook al zo snel..ik blijf duimen, mijn vriend en ik zijn er echt klaar voor. Maar dat is volgens mij iedereen wel..
hier een vrij rustige dag... Geklust, rustig ontbeten, naar het bos geweest, in de tuin bezig geweest, op het forum geweess en ik ga zo koken en daarna niksen op de bank
Ja, wij zijn er ook helemaal klaar voor hoor! Een kindje is hier zó welkom. Ik hou de pendels even stil omdat ik dan zeker weet dat de pendelaars daar niet door worden beïnvloed, je weet maar nooit hè.
Heerlijk he zo ff weer forimpje bijhouden, vind ik echt gezellig aangezien we het nog met niemand in de omgeving kunnen delen. Bedankt allemaal.
dat heb ik dus ook, ik vind het hier zo leuk, ben zwaar verslaafd aan dit forum. Moet zó mijn best doen om tegen mensen in mijn omgeving mijn mond te houden. Gelukkig kan ik hier alles eruit gooien.
yep same here, gisteren ware we bij vrienden en die vroegen het ons ook wanneer wij gingen beginnen, dus dan zeggen we maar na de vakantie en dan zijn ze weer stil..maar je wilt ze eigelijk alles vertellen..nog even geduld maar..
Ja hetzelfde geld voor mij!!! Ik heb ook grote moeite het stil te houden en helemaal als je dan idd zoon leuke vraag krijgt "wanneer gaan jullie beginnen?" o.i.d....... Gelukkig kunnen we hier alles kwijt Mijn vriend begint steeds meer tussendoor even iets te zeggen over zwanger worden of iets wat ermee te maken heeft!