NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 31 mei: Ilse85 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 ??mei: Ilse85 Leeftijd: Smyltje 25 jaar Laurier 24 jaar Dolfijn1982 28 jaar Ilse85: 25jaar Bibi26: 25 jaar Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva Ilse: 10 jaar micro 30 (met 1jaar pauze ertussen)
Of we moeten nog wat horen van meisje1993 hahaha dan gaat zijn winnen met jong zijn maar voor nu mag jij de eer
pfeww!! ik was al bang dat ik de jongste zou zijn! maar 25 is tot nu toe wel wat gemiddeld zie ik. heb net Meditel gebeld. en voor Bali zijn er geen vaccinaties verplicht. aangezien ik DTP en hepA+B vorig jaar al had gehaald, ben ik voldoende gevaccineerd. ik moet alleen morgen heen om mn 3e herhaling van hepA+B te halen. die was ik vergeten kan geen kwaad als je nog niet zwanger bent. dan donderdag naar de HA voor verwijzing mensendieck. wat een drukte! maandag waarschijnlijk weer naar mn tantezegger! zij is 18-02 geboren en heb haar nog maar 2 keer gezien. ik woon in NH en zij in Groningen best een rit! zonder navigatiesysteem.. hoop dat ik niet in limburg beland haha
haha en wat nou als je wel de jongste bent! Iedereen begint eraan als de tijd voor haar er voor is... ik was 22 toen ik zwanger werd van onze eerste en dat was heel bewust hoor! Wouden allebei jong papa en mama worden! manlief is ook net als ik 25jr!
Het maakt absoluut niks uit hoor ilse Ja vindt ik ook: wij gaan er nu ook voor omdat vriendlief en ik eraan toe zijn en ervoor willen gaan...!! Jeetje er is wel te zien wie er hier vandaag het meeste tijd heeft of niet hihihih, bericht na bericht na bericht Ik heb vandaag gewoon ff geen zin om iets te gaan doen!! Vanavond wel weer werken...................
We hangen inderdaad lekker achter de pc met z'n allen ach, wel gezellig zo.. en het weer nodigt totaal niet uit tot wat dan ook.. Manlief wil morgen boodschappen halen, dus vandaag er alleen uit om foliumzuur te halen (maar dat kan bijna om de hoek).. verder lekker rustig aan en hopen dat het weer snel beter wordt.. Fijn dat de vaccinaties geen kwaad kunnen en verder niet hoeven Smyltje.. toch een geruststelling denk ik..
Fijn idd dat je nu zekerheid hebt smyltje!! Hahaha Groningen en Limburg is de ene kant of de andere kant van Nederland, zo erg is het toch niet hihi Nou veel succes met rijden dan!! ja lekker he zoon dag dolfijn Vriendlief is helaas wel aan het werk.... En als hij thuis komt ga ik aan het werk
hier ben ik weer hebben eerst de week boodschappen in huis gehaald en ook hier is het ballen weer heb mijn leeftijd ook even bij het lijstje gevoegd xx twinklestar
NOD: 03 mei: Marleen84 04 mei: Sasje24 en Ikke85 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 31 mei: Ilse85 Eisprong: 19 april: Marleen84 20 april: Sasje24 en Ikke85 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 ??mei: Ilse85 Leeftijd: Smyltje 25 jaar Laurier 24 jaar Dolfijn1982 28 jaar Ilse85: 25jaar Bibi26: 25 jaar Twinklestar: 28 jaar Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva Ilse: 10 jaar micro 30 (met 1jaar pauze ertussen)
vet eng trouwens!! sta ik mn kledingkast uit te mesten, rijdt er een auto langs. stopt RECHT voor mijn huis, wijst en kijkt naar binnen en rijdt weer weg. hoe eng is dat!! kende de auto niet en wat ik van de persoon kon zien kende ik hem ook niet. vet eng!! heb meteen al mn deuren gecontroleerd! helemaal met in het achterhoofd dat er bij mij in de straat (is wel een grote straat hoor) 2 weken terug een overval is geweest. vader en zoon(9jaar) beroofd. beide vastgebonden en ze hadden vader aangevallen met zo'n stroomstootwapen. vet eng!! nu is onze nieuwbouwwijk toch niet zo veilig meer dan dat we dachten.. ik doe in ieder geval echt niet de deur meer open!!
Bah vervelend Smyltje.. kan me goed voorstellen dat je je niet veilig voelt (had ik na inbraak poging een paar wk geleden) Hoop dat je je afleiding beetje kan vinden.. @Twinkelstar; gelukkig ben niet de enige van 28
ja, kan het me dus ook goed voorstellen! en ze zijn niet eens IN m'n huis geweest. brrr enge gedachte wat ik me trouwens afvroeg... in theorie zou ik zeg maar nu zo'n beetje tegen mn eisprong aan moeten zitten. maar omdat ik aan de anticonceptie ben, heb ik die natuurlijk helemaal niet. hoe kan het dan dat mn afscheiding nu toch echt als plakkerig eiwit is?!?! dat moet toch helemaal niet kunnen?? of geeft mn lichaam de hormonen af van een eisprong zodat mn afscheiding wel veranderd? begrijp dr niks van. haha hoop dat jullie het nog snappen..
hahha ik volg je nog hoor Smyltje Ik weet ook niet hoe dat allemaal kan, maar had hetzelfde dat ik nog aan de pil was.. altijd halverweg pilstrip andere afscheiding als normaal. Dus volgens mij niets vreemds.. hahah of ik moet ook zo vreemd zijn
@smyltje; bakkes dat is idd eng!!!! Dan zou ik ook de deuren op slot doen, is niet leuk in je eigen huis maar goed Ik had dat ook altijd toen ik nog aan de pil was en weet ook niet hoe dat kan hoor...
@ dolfijn ik dacht precies het zelfde @ smyltje dankje voor de kleur en zeker eng zeg zou ook de deur niet meer open doen je weet maar nooit