ook ik had er last van toen ik nog aan de pil was dus denk ook dat het er gewoon een beetje bij hoort
ja denk het ook wel. zal wel iets met die hormonen te maken hebben. zal blij zijn dat ik dat allemaal niet meer binnekrijg! hoop dat mn menstruatiepijn uit te houden zal zijn. aangezien ik aan de pil ben gegaan op mn 15e omdat ik kotsend boven de pot hing van de pijn en echt 3 dagen ziek was... :S mocht het weer hetzelfde zijn, hoop ik dubbel dat het dan snel raak zal zijn maar 10 jaar is ene lange tijd. pfff wordt gewoon zo moe dat ik er steeds maar aan moet denken! en we zijn nog niet eens gestopt met ring hahaha!
zo dan was jij beroerd af zeg dat heb ik gelukkig nooit gehad hoop voor je dat je dat nu niet terug krijgt zeg dan snap ik best dat je wilt dat het snel raak is ik heb de pil 13 jaar geslikt en merk wel dat je heel lang vol gepropt was met hormonen en die moeten er nu allemaal uit
@ Smyltje; dat is inderdaad eng zeg! Alles goed op slot houden hoor, doe ik ook altijd. Mijn vriend vindt het overdreven, maar hier loop je zo achterom naar binnen dus die deur zit altijd dicht. Je hoort veel te veel van die enge verhalen de laatste tijd.
Zo, foliumzuur weer in huis voor de komende 84 dagen hahah en dan hoop ik ze niet meer te hoeven slikken (bij 10 wk zwanger) hahah wat een goede hoop weer.. hihih Heb ook een poos de pil geslikt (10 jaar) en dus moeten er ook bij mij nog hormonen uit, wat een troep! Ook ik ben aan de pil begonnen wegens teveel menstruatie klachten dus ben heel benieuwd of dat terug komt..
Jij kunt weer vooruit dus. Ik help je hopen dat dit je laatste potje is. Ben de mijne trouwens weer vergeten vanochtend volgens mij. Gebeurt me de laatste tijd geregeld, moet er een ander plekkie voor zoeken zodat ze in het zicht staan denk ik. Ik ben ook met de pil begonnen vanwege teveel klachten. Nou ja, buikpijn viel wel mee, maar had heel erg bloedverlies, was haast niet bij te houden met verschonen. Was bang dat het weer terug zou komen, maar mijn eerste ongi was dus het tegenovergestelde; flink maandverband ingeslagen en bijna alles ligt er nog. Hoop voor jou dat de klachten ook weg blijven anders is het geen pretje.
zo jij kan weer even vooruit bij mij begint het nu ook aardig op te schieten maar ook hier zit de winkel bijna om de hoek dus als ze op zijn zijn ze ook zo weer gehaald ik ging aan de pil ook wel een beetje om de klachten maar niet zo erg als die van smyltje zo erg waren ze niet bij mij
hoop het ook.. of helemaal niet mee maken wat menstruatie klachten bij mij zijn nu Manlief is me telkens aan het plagen; weet dat mijn tepels pijnlijk/gevoelig zijn en nu moet hij er de hele tijd aan zitten Normaal zit hij er niet de hele dag op te loeren maar nu echt mannen!! hahah
wat een geklets allemaal weer ahaha!!! hier nog steeds ongi! en net klaar met werken pff!! ik ben trouwens ook 24 jaar! moet me straks nog ff op lijst zetten!ben wel kapot moe zeg, vanavond op tijd het bed in! wel jammer dat jullie allemaal anoniem willen blijven!! ik ken jullie toch niet, want ik woon in limburg! en niemand van jullie komt uit limburg!!!
Sasje je hebt PB! Welkom dingotje! Heel veel plezier op het forum en geniet van je het idee dat je bezig gaat met zwanger worden! @ Twinkelstar; ben blij dat ik niet als enige zo'n klier als vent heb
Ik ben daardoor ook aan de pil gegaan...en nu heb ik zelfs 's nachts een normaal verbandje...terwijl ik normaal echt dik maand verband voor moet doen en dan nog 2-3 keer verschonen! Nu nog geen kwart van toen...
dat is bij mij ook zo voorheen was het niet aan te slepen nu was het een heel stuk minder maar juich nog niet te vroeg want je weet maar nooit
hahha staan wel op dezelfde lijn vandaag hé Twinklestar Zelfde leeftijd, allebei een klier van een vent.. nog meer overeenkomsten?? hahah
ik heb trouwens nog een 'leuk' verhaal! op dat moment was het niet zo heel erg leuk, maar later en nu kan ik er wel om lachen ik begin mn verhaal alvast en vertel het in etappes om het spannend te maken. en aangezien ik met 10 min naar de fysio moet, maak ik het daarna af. hihi. al nieuwsgierig? komt ie! afgelopen zaterdag zou ik met een vriendin gaan stappen. nu zijn ze bij ons bezig met de openingstijden. je moet nu vóór 12en binnen zijn. dat gaan ze nu weer veranderen naar 01.00 uur. donderdag toen ik uit was, was het inderdaad ook 01 uur. dus wij de stad in. komen we daar aan om 23.20 (toch voor de zekerheid maar vroeg heen) was er echt nog NIEMAND! dus onze conclusie: toch 01 uur! wij eerst even naar een cafétje om wat te drinken (ik was wel de BOB) en om toch niet té laat te zijn, gingen we redelijk optijd weer naar die kroeg. komen we daar aan (00.03 uur), mogen we er niet meer in!!! wij: HUH?! het was toch 01.00 uur? donderdag in ieder geval wel. zegt de portier: ja, donderdag 01.00 uur en vrijdag 02.00 uur en nu weer 00.00 uur. jaaaaa en dan verwachten ze van ons dat we het nog volgen?!? dus wij balen als een stekker!! vervolgens plan bedacht wat we dan maar zouden gaan doen............ nu mogen jullie gaan bedenken wat het plan was! (en nee, dit is niet het einde, het wordt nog veeeeel 'leuker'!!) ik ga naar fysio. tot straks!