haha ja mannen soms 8) Mijn vriend was ook steeds aan het zeuren over testen, maar goed ook dat ik dat niet gedaan heb, scheelt weer 1 test Oja even een paar vraagjes; Hoelang zijn jullie (vriend en jij) al samen? Zijn jullie getrouwd? Of willen jullie gaan trouwen? Vind het wel leuk om te weten Ik zelf ben in juni 7 jaar samen met viendlief en niet getrouwd, ooit wil ik wel trouwen denk ik...
hoi ikke Wat weer leuk die vragen haha Ik ben in juni 4 1/2 jaar samen met mijn vriendlief We zijn niet getrouwd, maar in de toekomst willen we wel gaan trouwen..
NOD: 03 mei: Marleen84 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar 21 mei: Bibi26 ronde 2 27 Mei: Sasje24 ronde 2 29 mei: Ikke85 ronde 2 31 mei: Ilse85 Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 ??mei: Ilse85 Leeftijd: Stampertje23:23 jaar Sasje24: 24 jaar Ikke85: 24 jaar Laurier: 24 jaar Smyltje: 25 jaar Ilse85: 25 jaar Bibi26: 25 jaar Dolfijn1982: 28 jaar Twinklestar: 28 jaar Biancje: 30 jaar Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva Ilse: 10 jaar micro 30 (met 1jaar pauze ertussen)
hoi allemaal! beterschap aan alle zieken! ik ben vandaag druk bezig geweest met van alles en met niks hihi. nog even naar mn werk geweest, heb mn prik gehaald (kreeg toch de buiktyfus prik maar wel erbij) en nog boodschapjes gedaan. donderdag gaat vriendlief voor de prikken. heb een eind weg moeten praten (met hem en met de arts voor een afspraak) omdat mijn vriend prikangst heeft. nu gaan we donderdag maar heen. krijgt ie er 3! dan over een paar weken wéér eentje. en dan na ruim een half jaar weer eentje. arm vriendje hihi. het is trouwens denk ik handig dat zodra we de lijst weer op een nieuwe pagina zetten om de laatste te pakken. ik zag dat Laurier vanmorgen de lijst had geplaatst met als opmerking dat hij nu op leeftijd stond. alleen had ik dat gisteravond al gedaan! ook mijn OD datum is nu weg en de ronde 3 van ilse. dus tip: kopieer de laatste lijst! die is het meest recent. zo te zien had Biancje niet de laatste lijst gepakt. geen verwijten, maar is handiger. (ja laurier, ik ben ook zo'n pietlut ) iemand nog leuke plannen voor deze week?
Hey meiden, ik ga er even vandoor. Even voer voor de hond halen en onderweg nog even ons logeetje ophalen Weet niet of ik nog op het forum kom aangezien hij erruggg nieuwschierig is wat ik altijd op de pc doe....... Maar anders ben ik er morgen in de loop van de dag weer :-D Wens me voor dan maar succes met bijlezen als ik dan pas weer online kom, ik denk dat ik dan wel een uur bezig ben whahahaha!!! Doeiii, fijne avond allemaal en have fun voor de klussers
NOD: 03 mei: Marleen84 05 mei: biancje 07 mei: robijntje1982 11 mei: Klevkin 15 mei: Laurier 17 mei: Dolfijn1982 18 mei: twinklestar + Smyltje OD 21 mei: Bibi26 ronde 2 27 Mei: Sasje24 ronde 2 29 mei: Ikke85 ronde 2 31 mei: Ilse85 ronde 3 Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 ??mei: Ilse85 Leeftijd: Stampertje 23: 23 jaar Laurier: 24 jaar Sasje24: 24 jaar Ikke85: 24 jaar Smyltje: 25 jaar Ilse85: 25 jaar Bibi26: 25 jaar Twinklestar: 28 jaar Dolfijn1982: 28 jaar Biancje: 30 jaar Pil: Klevkin: 6 maand cerazette, 1 maand microgynon 30 Laurier: Lovette, 9 jaar & Mycrogynon 30, 1 1/2 jaar Marleen84: 6 jaar Mycro 30 Sasje 24: 9 jaar Microgynon 30 Doflijn1982: 3 jaar Femodeen, 7 jaar Microgynon 30 Biancje: 15 jaar microgynon 30 Ikke85; 8 jaar Microgynon 30, 1 jaar Stediril 30 Ceandraa: lovette 2 jaar, 3 jaar micro 20, bijna 2 jaar micro 30 Twinklestar: 11 jaar microgynon 30 en twee jaar stediril 30 Smyltje:1 jaar micro.30, 1jaar micro.50, 3jaar stediril35, 5jaar Nuva Ilse: 10 jaar micro 30 (met 1jaar pauze ertussen)
Whahahaha smyltje; knuffel voor jou pietlulligheid superrrr meid Ik zal er in het vervolg ook beter om gaan denken
ik ben al ruim 10 jaar samen met mijn man en zijn nu ruim een jaar getrouwd op valentijnsdag was heel romantisch we waren al 9 jaar samen en hij vond dat het toen toch wel tijd werd @ laurier bedankt en jullie ook een hele fijne avond
Hier nog even een berichtje van mij.. vandaag niet zo actief daar ik nogsteeds niet helemaal lekker ben.. Ik ben nu 4,5 jr samen met mijn man, waarvan 3 jaar getrouwd we zijn getrouwd op 09-08-07 vonden we leuk Nu even eten.. bah, helemaal geen trek.. en dan hopelijk lekker rustig op de bank.. Tot vanavond meiden.. eet smakelijk allemaal! xx
Nou hier loop ik ook constant naar de wc, moet aldoor plassen en ben bang dat ik dan ongesteld ben geworden..maar nee hoor niks geen ongie..wel enorme dorst de hele dag, vreemde dingen met het lijfje..
Lekker gegeten, wij eten wat later wij sporten normaal altijd op dinsdag, aangezien in ziek ben kan kon ik vandaag niet sporten maar vriendlief is wel sporten..dus ff geduld met eten. heb alles wel al klaar staan..
Ook hier buikjes weer vol (en mijn bord niet leeg) had wel trek maar kon gewoon niet zoveel op.. ook darmen aan het rommelen dus lijkt op beetje buikgriep of iets dergelijks.. Vanavond rustig avondje op de bank, gelukkig vanmiddag al gefietst toen het even wat beter ging..
zo ook hier nu rustig op de bank hangen heb lekker m'n makkelijke broek aan Vriendlief is nu z'n opa ophalen en dan naar de stad voor de herdenking dus heb het lekker rustig vanavond! @ Biancje; vervelend he die kwaaltjes allemaal en dan vooral omdat je niet weer waar het door komt ontpillen of zwanger.... bij mij was het dus ontpillen had wel bijna alle symptomen die je je maar kan bedenken haha @ Dolfijn; Beterschap! Hoop dat het niet echt een erge buikgriep gaat worden....
@Ikke85, ja het is allemaal zo onzeker..maar ik denk maar zo dat het ontpillen is, zou toch niet kunnen de 1e ronde al raak na 15 jr microgynon..ik hou jullie op de hoogte..nu erg buikkramp
@ Biancje en Dolfijn; beterschap meiden! Hopelijk is het morgen weer over. Ben zelf al een dag of 10 verkouden, maar heb me maar twee daagjes wat slap gevoeld gelukkig. Het hangt in de lucht schijnbaar. Biancje, het is toch nog even spannend bij jou hè. Kan inderdaad best dat je te vroeg getest hebt, hopelijk ga je overtijd en heb je later in de week alsnog een posi test in handen. @ hoe lang samen; mijn vriend en ik zijn (met een aantal pauzes ) nu bijna 5 jaar samen. Niet getrouwd, komt waarschijnlijk nog wel ooit. Hier verder alles okey. Lekker een dagje wezen shoppen met mijn mannetje, was erg gezellig! En net ovutest gedaan; teststreep was iets lichter dan controlestreep, maar een lichte streep wil wel zeggen dat ik al in de vruchbare dagen zit, toch? Alleen nog geen piek. Denk ook wel dat mijn ei eraan zit te komen, heb steekjes in mijn buik op dezelfde plek als vorige maand en eiwitachtige afscheiding. Dan is mijn ei dit keer dus keurig op tijd.
Hallo allemaal, Beterschap Biancje en Dolfijn... baaleh zeg :S.. Het vandaag de hele dag gewerkt... nog zeg maar ongeveer 4 maandjes de pil slikken en dan stoppen we daar mee.. woehoeh..!!! Kan niet wachten.. Nu dus helaas ongi.. maar goed.. Mijn man en ik zijn nu ruim 6,5 jaar samen en zijn op 19 maart 2010 getrouwd!!! Ff serie kijken.. xxx
@ bibi ben je toch begonnen met ovutestjes en welke heb testjes gebruik ik heb wel al zitten kijken heb goede dingen over sensi test gelezen maar ook over clearblue gebruik ze zelf nog niet maar wie weet wel beter dat je ei optijd is dat word dus flink klussen de komende dagen
Hmm.. beetje emotioneel?? Heb net zitten janken met dodenherdenking Echt wat een gestress weer.. bah, vind zo al die dingen niets meer aan.. Schrok er best wel van.. Iemand anders ook gekeken??