@Sasje; wist het ook niet zeker, dus is goed dat je dat veranderd hebt Jammer dat je nogsteeds in onzekerheid zit.. bah, erg vervelend.. Knuffel!
@iedereen, heeft iemand die testen al besteld vanuit internet die ikke erop had gezet?? zijn het dezelfd dan die van kruidvat???
dat wil ik eigenlijk ook wel weten ja. Vind ze wel erg goedkoop en ik heb er al een gehad die niet goed was dus ze moeten wel betrouwbaar zijn. Anders heb je nog geen duidelijkheid na een test.
Sorry Twinklestar, lees net je berichtje pas. Ik gebruik de testen van Predictor. Had die al gekocht, maar hoorde daarna dat Sensitest betrouwbaarder is. Ik maak deze op en heb er ook nog 3 liggen van kv, volgens mij werken die ook gewoon goed. @ Dolfijn; nog niet alle pendels binnen? (ben niet nieuwsgierig hoor ) @ Sasje; zie dat jij ook 4 pendels voor een jongen hebt, net als ik. Heb jij dat ook dat je er dan onbewust vanuit gaat dat het een jochie wordt? Eerst zag ik mezelf altijd met een meisje, maar sinds de pendels denk ik veel na over jongensnamen en kijk ook naar jongens kleertjes enzo. Terwijl de pendels eigenlijk heel weinig zeggen, maar het beïnvloed je toch. En waarom zit jij nog in twijfel? Met je ongi bedoel je? Sorry, maar was me niet helemaal duidelijk. Is je ongi nog niet goed door gekomen?
Zo daar ben ik weer Kom ik thuis, is de zon weg maarja het wordt alweer wat lichter dus hopen dat het droog blijft dan gaat zo eerst het zusje van onze hond onder de douche Ik was onze hond niet echt vaak, maar het is nogal een water/modderrat dus zit ze vaak helemaal onder dan gaat ze dus regelrecht de douche in, vind ze ook lekker dus vind het niet zo erg en bovendien ruikt ze dan weer lekker Zusje van onze hond gaat bijna nooit onder de douche dus doe ik het nu.... @ Dolfijn; heb je super gedaan zo die lijst! Ik had vanmorgen geen tijd want moest werken dus danku! @ Sasje; ben je er al uit wat je gaat doen vandaag? haha NOD: 03 mei: Marleen84 05 mei: Biancje (ronde 1, 30 jaar) 07 mei: Robijntje1982 (ronde 1 ) 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3, 25 jaar) Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85
Dank u hihih graag gedaan hoor.. had vanmorgen de tijd.. en is weer duidelijk zo. Ik duik zo even me bed in denk ik.. hartstikke moe en nog niet helemaal top.. Tot vanavond denk ik dan maar.. xx
Hey dames! Hoe gaat het met jullie allemaal? Nog niet iedereen weer beter lees is: beterschap dolfijn! Hier alles goed, het weer is heerlij en was om half 2 vrij Nu lekker genieten van het weer en zo even de optocht bekijken die voor ons huis langs komt Groetjessss
Ik heb even een vraag, ik temp nu 3 dagen (jaja) En had de 1e en 2e dag 36,9 en vandaag 37 graden... Iemand een idee wat dit betekent hihihihihi
dat je een beetje hoger bent ik ga alles bijlezen!! dus tot over 3 uren!! Kom ik dan met mijn boekwerk
Ik heb hem even bijgewerkt, @Citta, welkom! Ik kan je vertellen dat het fijn is dat je ergens je ei kwijt kan dus meid lekker erbij komen. @Klevkin, hoe is het met je? ja een hoop bijtelezen!! hahaha @ Allen, nog steeds een snottebel, gisteren en vandaag enorme buikpijn ik heb afgesproken met vriendlief,vrijdag te testen als ik vandaag of morgen niet ongie word..dus nog even geduld.. Ben wel misselijk nu..maar dat zal wel tussen de oren zitten.. NOD: 03 mei: Marleen84 05 mei: Biancje (ronde 1,1e kindje, 30 jaar) 07 mei: Robijntje1982 (ronde 1 ) 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3, 25 jaar) Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85
Whahaha ik zit in spanning op je boekwerk te wachten Klevkin hihi Enne: welkom terug hier Hoe is de verbouwing gegaan, is het al klaar? Ik lees het straks vast wel... X
@ biancje spannend zal voor je duimen @ klevkin leuk dat je er weer bij bent succes met het boekwerk lukt het een beetje met verbouwen of zijn jullie klaar @ dolfijn beterschap @ bibi geeft niks hoor ik heb ook goede dingen over sensitest gelezen heb even op hun website gekeken en zijn ook niet zo duur @ laurier spannend wat duurt wachten dan toch lang
zooo, wat een heerlijk lui dagje hier heb wel al een paar dagen hoofdpijn, dus moet wel beetje om mezelf denken. @biancje: ik duim voor je dat je ongi uitblijft!! en dat je vrijdag dan posi test antuurlijk vriendlief ging gister koken. zo'n wereldgerecht pak-> kip madras. ik weet niet of jullie t kennen, maar dara gaat dus kip (duh), appel en creme fraiche in. vriendje gekookt, ik aan tafel... schat, waar is de appel? uhhhhhhhhhm, vergeten! schat, waar is de creme fraiche? HUH? moest dat erin? &%#*# mannen gaan jullie trouwens een babysite aanmaken? ik heb er stiekem al eentje aangemaakt voor het geval dat anders de naam straks weg is hihi. de naam die ik wilde was al vergeven, dus heb er maar 'tje' achter gezet. als ik echt zwanger ben, mag iedereen m lezen hihi
www.babysite.nl !! ik vind m erg leuk en kijk er paar keer per week bij verschillende sites. leuk hoor