Wat een romantiek...... Ik zit hie rbij de pc en de hond tegen mn benen aan en vriendlief is aant werk whahahaha da's pas romantiek Ik ga de hond uitlaten, nog ff chille denk ik en dan maar naar bed...... Fijne avond allemaal
NOD: 03 mei: Marleen84 05 mei: Biancje (ronde 1,1e kindje, 30 jaar) 07 mei: Robijntje1982 (ronde 1 ) 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar) Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85
Fijne avond Laurier.. en ik hoop dat al je kwaaltjes te wijten zijn aan heel wat positiefs.. nog even geduld en dan kunnen we testen.. Slaap lekker alvast! xx
Zo ga ff met manlief tv kijken en daarna me bedje op zoeken groetjes fijne avond allemaal nog en tot morgen!
@ Laurier; veel kwaaltjes meid, spannend! De rest alvast weltrusten. Ga zo nog ffies tv kijken en dan mijn mandje in. Morgen boodschappen en nog wat poetsen, vrijdag weer aan het werk...
oh ik ben zo happy! morgen ga ik met mijn beste vriendinnetje mee naar de verloskundige!! ze moet voor controle,en ze vroeg of ik mee wilde gaan!! jaja tuurlijk wil ik mee!!!!!!
hhaha helemaal leuk Sasje! wat gaaf dat ze jou meevraagt.. nu maar hopen dat we snel zelf naar de VK kunnen
NOD: 03 mei: Marleen84 05 mei: Biancje (ronde 1,1e kindje, 30 jaar) 07 mei: Robijntje1982 (ronde 1 ) 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar) Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 23 april: robijntje1982 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85
Goedemorgen allemaal! @ Biancje; Hoe is het???? Nog niet ongi? @ Laurier; Hoop echt dat het een goed teken is meis al die kwaaltjes! @ Sasje; Wat leuk dat je mee mag! Heel veel plezier @ Klevkin; Ben net als dolfijn benieuwd naar je theorie! @ Bibi; Hoe gaat het met je ovutesten? Al verandering in streepje??? @ Ego; Hier echt de laatste beetjes van de ongi, dus dan kunnen wij ook eindelijk weer aan de klus Merk wel dat het wachten eerst op je ei, dan op of je ongi wordt, dan weer wanneer je ongi voorbij is wel lang duurt hoor! haha en dan heb ik nu een cyclus van 27 gehad (mag eigenlijk helemaal niet klagen). Het is gewoon veel wachten in je cyclus.... Hier schijnt lekker het zonnetje, nou hopen dat ie blijft vandaag! Zul je zien, kom ik uit mijn werk... zon weg! hihi Nou dames fijne dag allemaal!!!
Goeiemorgen, Nee nog niet ongie, ik ga gauw naar mijn werk. Werkse allemaal en voor degene die vrij zijn, fijne dag. dikke kus
Goeie morgen allemaal! Ook hier het zonnetje, van mij mag ie even blijven (zodat jij er ook nog van kan genieten Ikke) Hoe staat het met de ongi Biancje? Hopelijk blijft het weg.. Heb Marleen gister nog gekrabbelt maar nog geen reactie.. @Robijntje1982; hoe staat het bij jou? ongi? kwaaltjes? ben benieuwd Hier; krampjes in mijn onderbuik, beetje vaag gevoel.. vannacht slecht geslapen dus niet helemaal op me best. Blijft allemaal lekker vaag hé dames.. heerlijk dat ontpillen! (of is het toch zwanger) hahah we wachten af.. maar inderdaad, het is een boel afwachten zo al met al.. Fijne dag allemaal!
Misschien innesteling dolfijn? Ik hoop het voor je! Zou echt super zijn he! Ik ga maar even wat eten, dan met de hondjes lopen en naar m'n werk! Dus dames tot vanmiddag!!!
Qua tijd zou het kunnen Ikke.. maar wil er eigenlijk maar niet te veel mee bezig zijn, want die ene kans is niet heel erg groot.. Ik wacht af....... Werkze meis! xx
Goede morgen allemaal, hoe gaat t met iedereen? Zijn alle zieken onderhand weer wat beter? @biancje; ik hoop voor je dat de ongi uitblijft @klevkin; je laat ons wel weer goed wachten hahaha, nu wacht iedereen op jou theorie @sasje; leuk joh!! Heel erg veel plezier. @ikke; ja ik hoop het ook, maarjaaa nog heel lang wachten tot 15 mei (idd dat wachten duurt zo lang). Jij hebt zeker een mooie cyclus hoor Eetse, wandelse en daarna werkse! Tot vanmiddag, ik zal mn best doen om de zon te laten blijven voor je @dolfijn; ja dat is idd weer lekker vaag, maar dat zijn we wel een beetje gewent van elkaar nu toch Ik hoop dat je kwaaltjes positief zijn!!!
Goeie morgen allemaal! @ Sasje; leuk zeg, mee naar de vk! @ Biancje; spannend, nog geen ongi. Hopelijk blijft ie weg meid! @ Dolfijn; kwaaltjes genoeg dus ook bij jou. Spannend spannend spannend We moeten veel duimen met ons allen deze maand zeg. Maar dan moet het toch hast wel goed komen hè. @ Ikke; ja, het is inderdaad niks als wachten zo tijdens je cyclus hè. Eigenlijk allemaal voor die ene dag, je NOD. Want je wacht wel op je ei, maar dat is in het begin ook maar een gok wanneer die komt. Mijn ovutesten geven in elk geval nog geen duidelijkheid. Gisteren was het streepje veel lichter dan dinsdag. Heb net wel even de calculator gebruikt en als ik gewoon op 28 dagen zou zitten deze ronde dan is mijn ei morgen en was ik gisteren vruchtbaar. We hebben ook geklust dus nu maar hopen...