stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het begint inderdaad nu toch wel spannend te worden hoor Bibi.. had gedacht (zo nuchter als ik ben) dat ik gewoon mijn ongi zou afwachten en als die niet kwam, met een week of twee es een keertje zou gaan testen.. hahaha maar nu???? haha het liefste test ik vandaag!

Jammer dat jouw ovu test geen duidelijkheid geeft, maar heel goed dat je in elk geval gister ook geklust hebt.. je weet maar nooit! Hoop zeker met je mee!:)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD:
    03 mei: Marleen84
    05 mei: Biancje (ronde 1,1e kindje, 30 jaar)
    07 mei: Robijntje1982 (ronde 1 )
    11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar)
    15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar)

Eisprong:
    22 april: biancje en Ceandraa
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen allemaal! ik heb net bij de HA mijn doorverwijzing voor de mensendieck opgehaald. nu naar de Ikea met vriendje voor een ander logeerbed (nu kan de zonnebank niet omlaag hihi). dan moet vriendje voor zn vaccinaties (hij heeft prikangst, dus ik moet mee) en de rest van de dag lekker relaxen :D
    hoop dat jullie niet te veel kletsen vandaag ;)

@ biancje, spannend dat je nog niet ongi bent!! ik duim voor je!

4. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Dolfijn!! hier ben ik!!! :p sorry, we waren bekaf na al dat geklus! dus hebben rustig op de bank star trek gekeken :D

Okee...................mijn man is dus precies zo!!! Hebben wij niet toevallig dezelfde vent????

Goed mijn theorie..............ben al dagen aan het denken en denken en denken.........het zit dus zo, het is een theorie aangaande mezelf en eigenlijk schaam ik me wat voor die gedachtengangen, heb al bedacht met wat voor andere theorie ik aan kon komen zetten, maar moet het toch ergens kwijt en weet dat mijn man het niet waardeert als ik het aan hem probeer uit te leggen (mannen...zucht).
    Toen destijds dat ik van pil wisselde had ik wat dingen waardoor ik dacht.........hmmmm laat ik eens testen of ik niet door die lichte pil heen zwanger ben geworden.............test negatief, toen een maandje aan de "normale" pil...........na het stoppen ben ik 2 dagen misselijk geweest, en dan echt zwanger misselijk, ik herkende het gewoon. Dus heb de middag voordat ik ongesteld werd ook een test gedaan. Negatief.
    het maffe is, de redenen waarom ik dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn zijn ook heel maf.
    Zo heb ik steeds het gevoel alsof voel ik een kleintje in mijn buik schoppen. Dat kunnen ook mijn darmen zijn die rommelen. Maar ik had het een hele tijd niet, nu wel weer. De misselijkheid, het snelle moe zijn wat ik nog steeds heb, daarnaast ook kleine symptoompjes, heel pijnlijke puistachtige pukkeltjes op mijn benen.......haar wat uitvalt. Het is gewoon heel erg raar.
    Nu weet ik dat het mogelijk is dat mensen negatief testen, ongesteld zijn en zo en toch zwanger zijn, dat ze dan ook bijna geen buik hebben, maar toch zou ik dan minstens 16 week zwanger moeten zijn nu :S.
    Met mijn eerste had ik vrij vlot een zeer positieve test in handen. Had ook vrij vlot een behoorlijke buik (terwijl dat nu niet zo is).

Nu is mijn theorie als volgt. Ik ben natuurlijk kort geleden afgebouwd van een dieet bestaande uit maaltijdvervangers. Wat betekent dat nu mijn darmen weer op gang zijn (verklaring voor het voelen van beweging in mijn buik).
    Het misselijk zijn kwam van het ongesteld moeten worden. Het moe zijn komt omdat er op dit moment weer een ongesteldheid aankomt. De constipatie ook. Het haaruitval dan van vitamine gebrek en de pukkeltjes..........geen flauw idee :S.

Conclusie! ik ben niet zwanger, daar geloof ik niks van :) heb ook sterk het gevoel dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden. Maar vind het zo raar allemaal, zou het gewoon mijn lichaam zijn die me voor de gek houdt???

@bommetjes en praten, hier gaat dat ook zo, het knalt een paar keer en als we dan niet praten knalt het echt enorm. Het voelde de afgelopen dagen in elk geval weer goed aan.

@Sasje!! wat leuk!! veel plezier vandaag bij de verloskundige :D

@ikke, slecht nieuws :D kinderen is een en al wachten :D eerst het vele wachten in verschillende stadia tot je zwanger bent. Dan is het wachten tot de eerste 12 weken voorbij zijn, dan is het wachten tot de eerste kwalen voorbij zijn en je vol energie je tweede trimester in gaat. Dan is het wachten op je verlof. Dan is het wachten tot de kleine komt. Dan is het wachten op de eerste glimlach, wachten tot de kleine wakker is, wachten tot de kleine dit kan, dat kan. Wachten tot de kleine zich eindelijk weer eens normaal gaat gedragen (sorry, de mijne zit in de nee-fase kwam ik net achter). Dus :D het wordt er niet beter op hoor!! :D

@Smyltje, je hebt pech :p ik ben er weer en ik ben aan het wachten (ja weer wachten!!!) op de meubels voor onze slaapkamer ;P dus ik heb veel kleptijd!! :D

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha Klevkin; dat mag ik toch niet hopen hè, dat we dezelfde vent hebben. :x :p Hoe oud is die van jou?? Denk wel dat ze het in elk geval goed met elkaar zouden kunnen vinden, maar we moeten ze vér uit elkaar houden anders stoken ze elkaar alleen maar op. :p

Wat je theorie betreft...het kán inderdaad dat je zwanger bent zonder dat je het weet. Maar toch is die kans volgens mij erg klein. Maar wat ga je doen als je ongi volgende week uitblijft en je nog steeds nega test? Misschien toch bloed laten prikken, of niet? Want je hebt natuurlijk al een zwangerschap achter de rug en als je daar dingen van herkent dan zou ik toch ook gaan twijfelen...Kortom, je hebt helemaal niks aan wat ik nu allemaal zeg, ik weet ook niet wat je moet doen. :p ;) In dit geval misschien maar gewoon hopen dat je ongi wordt dan heb je duidelijkheid en kun je er daarna vol voor gaan.

@ Dolfijn; jij bent dus net als ik. :D Ik dacht ook, ik zie wel of ik ongi wordt, zo niet dan test ik een week later wel. Nou, niet dus! :D En dat wordt deze ronde niet anders hoor, als ik weer verschijnselen krijg dan test ik denk ik wel vóór mijn NOD.

6. laurier

laurier Niet meer actief

@smyltje; heel veel plezier bij de Ikea!! En veel succes met de prikjes voor vriendlief!!!

@klevkin; jeeeeeetje wat weer een verhaal....!! hahaha
    Nou ik weet niet hoe het voelt om een kindje in je buik te hebben dus daar kan ik je niet mee helpen maarja je theorie zou kunnen kloppen, maar het hoeft niet!!! Ik denk dat je gewoon op de wachtbank bij ons moet gaan zitten, wachten tot je NOD en wordt je niet ongi dan ff testen.....
    Zijn de meubels voor jullie slaapkamer er al??

@bommetjes en praten; whahaha ja zo ist hier ook precies :D Mooi dat het nu de afgelopen dagen weer goed aanvoelt!!!

@wachten; o ooohw er komt nog meer wachten aan :( En ik ben al zo vol van geduld (ahuuuumm)

@kwaaltjes; hier nog steeds hetzelfde..... Wel het idee dat ik steeds trek heb, mn maag rommelt steeds (ook wanneer ik net heb gegeten :() En ik eet al meer nu dan dat ik normaal doe.... onverzadigbaar ben ik :p

7. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Bibi, de mijne is net 29 geworden :D hehe, ja we moeten ze maar ver van elkaar houden!! anders doen ze nog ideeën op!!!

@laurier, ik ben goed in verhalen!! en in denken blijkbaar...........:(

@mijn theorie, het is ook meer dat ik het even kwijt kan hoor :) vind het raar en vergezocht. En zoals ik al zei, denk niet dat het zo is. Ga er vanuit dat ik dinsdag gewoon ongesteld wordt.

@meubels..................NEE!!! ik ben zo ongeduldig!! ze zouden tussen 10 en 13.00 komen...........maar niet denken dat ze dan om 10.05 op de stoep staan hoor. zucht..................totaal geen begrip hebben die mensen :)

Ik was vanochtend trouwens bijna een kilo zwaarder dan vorige week. Mijn man had me al gewaarschuwd. Dus de rem er weer op. Ik denk dat het te maken heeft met het vele denken van mij op het moment. Ik denk veel aan de toekomst. Hoe ik het hebben wil allemaal in huis, maar ook met een tweede kleine. Gewoon teveel dus :) en ik krijg er eetdrang van. Dat moet ik dus snel in de kiem smoren voordat ik weer 120 kilo weeg hahah (nee ben verder niet obsessief hoor!! maar vind het wel zwaar oneerlijk dat ik dan gelijk weer een kilo aankom terwijl ik helemaal niet veel eet of gegeten heb!).

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

goedemorgen allemaal!!!
    Pff wat een verhaal klevkin, whaha
    Heb geen idee, s6 met wachten...
    Ik duim voor jullie *duim duim duim*
    groetjes

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Haha Bibi, fijn dat ik niet de enige bent die dacht lekker nuchter deze hele periode van zwanger worden in te gaan;) hahah en nu inderdaad maar op de wachtbank..
    Ook samen met jou Klevkin! hahah wat een theorie, maar je hebt wel alles mee genomen in je theorie zeg.. liep je inderdaad vast al even mee in je hoofd. Goed dat je em hier toch gewoon deelt!
    Laurier; gewoon kleine beetjes eten over de gehele dag.. dan gaat het vast beter.. rommelende maag en darmen kunnen wijzen op een zwangerschap:) We wachten af...........................

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo wat was het leuk om het hartje te horen zg!! ik wil zelf ook!!!!!!! hahahahaha hopelijk niet te lang hoeven wachten hierOP!!!

11. laurier

laurier Niet meer actief

@duimen; Ik duim voor iedereen op de wachtbank!!!!!!!!!!!!!!

@meubels klevkin; Ja ongelooflijk he die mensen hebben nooit niet een keer begrip...... Vaak komen de dan net op het laatste moment of te laat ggggrrrrrrrrr

@dolfijn; als je eenmaal de keuze samen hebt gemaakt om nu 200% voor jullie kinderwens te gaan dan wil je dat het zo snel mogelijk raak is natuurlijk ;) Ja ik probeer er wel op te letten dat ik niet te veel ga eten ineens, al kan ik mn hele leven al eten wat en hoeveel ik wil zonder een grammetje aan te komen.... Nouja wachten, wachten en wachten he *zucht*

12. laurier

laurier Niet meer actief

NOD:
    03 mei: Marleen84

05 mei: Biancje (ronde 1,1e kindje, 30 jaar)
    07 mei: Robijntje1982 (ronde 1 )
    11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar)
    15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar)

Eisprong:
    22 april: biancje en Ceandraa
    23 april: robijntje1982
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85

13. Zeepaardje

Pff ja wat een mooi geluid he??
    Hoop dat je snel het hartje hoort van je eigen beeb!
    Liefs

14. Zeepaardje

Volgens mij nog geen bericht van marleen of heb ik daar over heen gekeken?

15. laurier

laurier Niet meer actief

Nee nog geen bericht van Marleen.....
    Is ze sindsdien alwel weer online geweest????

16. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Volgens mij heeft marleen al een hele lange tijd niet meer gereageerd :( misschien wat te druk hier??? 21 april heeft ze het laatst gereageerd.

@sasje, geweldig he!!! :D dat is zo mooi!!!

@Ikea...............nog steeds niks...............wedden dat ze pas vanavond om 21.00 komen ofzo............

@niet zullen testen.............ik zit nu ook van, ach ik zie wel volgende week, mijn cyclussen varieerden de vorige keer van 29 tot 35 dagen :) dus ik zie het wel. Maar wedden dat ik dinsdag niet weet hoe snel ik moet testen??? :p

17. Zeepaardje

dacht het niet namelijk...en eerlijk gezegt (maar dat is mijn mening en wil daar niemand mee kwetsen) vind ik dat als je niet meer mee kletst, je dan ook niet meer op de lijst hoef, maar ja dat is mijn idee!

Bah ben erg verkouden en grieperig, vanmorgen temp 36,4
    groetjes

18. Zeepaardje

haha ja erg he?!!!
    Ik zie dat wij beide voor een tweede kindje gaan?
    Leuk he? Hoe lang hebben jullie nodig gehad van voor jullie dochter?
    groetjes

19. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Ben het in principe met je eens hoor ilse :) misschien wordt het dan tijd om haar van de lijst te halen :) maar ze is vandaag wel online geweest, waarschijnlijk omdat ze mailtjes kreeg over de krabbels. Dus we geven haar nog een paar daagjes de tijd. Als ze dan niet reageert kunnen we haar er af halen denk ik :).

En ja, voor ons ook de tweede :) voor de eerste was het in de 7e ronde raak. Ik was heel onregelmatig ongesteld. Dus ik ga er vanuit dat het bij deze ook weer zo zal gaan. Onregelmatig zijn en dus veel kruidvat testen verslijten haha.

Hoe lang waren jullie bezig voor jullie zoon??

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    jammer van Marleen, was erg benieuwd...En Robijntje, die zie ik ook niet? :(

Deel Deze Pagina