@Smyltje; ik weet het niet, denk dat elke situatie anders is.. maar persoonlijk denk ik dat na de eerste echo mijn familie en onze beste vrienden toch echt wel op de hoogte zijn. Dit ook omdat onze kinderen het waarschijnlijk eerder te weten krijgen, en die moeten wel iemand hebben om er over te praten maar je weet maar nooit.. misschien bevalt het mij zo goed om het geheim te houden.. en krijgen ze het pas te horen als het er is
De test is wat donkerder dan die van dinsdag ja. En véél donkerder dan die van gisteren, die zag er zo uit: Bekijk bijlage 70216 Moet dus weer even aan de slag om mijn mannetje te verleiden. Tips??? @ Smyltje; 14 weken vind ik ook erg laat. Mijn vriend wil ook vrij lang wachten met vertellen, maar ik heb zoiets van stel dat het mis gaat, dan heb ik de steun van mijn moeder kei hard nodig! En je kunt dan ook niet aan komen dat het mis is gegaan als ze er nog helemaal niks van wisten. Maar goed, iedereen doet dat op zijn eigen manier. Ik kan mijn mond in elk geval echt niet lang dicht houden, dat weet ik nu al.
Ik heb wel enorme vreetkicks..'s ochtends krijg ik er niks in maar met de lunch gaat het dubbele erin en 's avonds ook het dubbele en dan later op de avond nog maar ff een hapje..geweldig..normaal heb ik genoeg aan 3 maaltijden 's ochtends, lunch en avond eten..wat is mijn lijf nou aan het doen..ben in 1 jr wel 10 kg aangekomen, was ook wel nodig na mijn 6 jarig verblijf in het buitenland was ik te dun geworden ook al at ik daar goed..maar voel me nu lekker in mijn vel, bijna een jr gestopt met roken heerlijk en ik doe lekker veel sporten dus een gezond lijf heb ik denk ik wel voor de beeb..Mijn vriend zegt dat het deze ronde nog niet raak is hij zegt ff geduld het komt vanzelf..maar ondertussen kan hij ook niet wachten.. Wie wel hier? LOL Ik ben wel benieuwd wie er van de pendelaars gelijk heeft..Juni of Juli of geen van allen..
NOD: 05 mei: Biancje(ronde 1,1e kindje, 30 jaar) 05 mei: Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 Mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982
Nou Bibi zou zeer zeker gaan klussen dan!!!!! En hoe verleiden? euhm....... daar ga ik nog even over nadenken
ben ik weer even lekker gedoucht nu lekker op de bank met de laptop toch wel handig zo'n draagbare computer @ bibi je streepje is behoorlijk donker zou inderdaad toch klussen want volgens mij komt het ei steeds dichter bij veel klus plezier @ smyltje ten eerste gefeliciteerd ik weet ook nog niet wat ik zou doen ik denk dat ik ook de eerste echo af zou wachten en dan de ouders en broers en zusters vertellen maar ja dat weet ik pas als het echt zover is want ik denk dat ik zo blij ben dat ik het misschien wel niet voor me kan houden @ biancje jammer dat de test negatief was
Hoi hoi, alles goed? Ik heb zuurkool met een speklap gehad en vriendlief een pizza Ik had ook geen zin om te koken hihihi dus lkkr makkelijk! Ik weet zeker dat mijn ouders + broer + zus het heeeeel snel weten, maar met de rest zou ik idd nog even wachten. Maarja ieder zn eigen ding!! Ik ga Sex in the sity kijken groetjessssssssss
Gggrrrrrr is alweer afgelopen Nouja dan maar ff House kijken. Vriendlief wil vroeg op bed (heeft gister 14 uur gewerkt en vandaag weer 9 uur dus die is gesloopt....) Dus dat wordt ook weer geen klussen helaas.. Een fijne avond allemaal en voor de klussers veel succes (en plezier ) Tot morgen!!
NOD: 05 mei: Biancje(ronde 1,1e kindje, 30 jaar) 05 mei: Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 Mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) Eisprong: 22 april: biancje en Ceandraa 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982
meiden allemaal een hele fijne avond en slaap lekker voor straks ga nog even lekker tv kijken en dan lekker een beetje op tijd naar mijn bedje ben erg moe tot morgen xx twinklestar
hoi hoi pff ja ik kan me mond ook niet houden tegen me ouders als we zwanger zijn, weet ik nu al!!! Bij onze eerste wisten ze dat we bezig waren en wist ma het eerder dan ik dat ik zwanger was haha! Nu wil manlief het voor onszelf houden...vertel hem dat dat nu ook doe, maar dat ik tijdens zwangerschap me mond niet kan houden...hij gepikeerd!!! pff mannen! Ik vind het nu al onwijs moeilijk...al weet me moeder het denk ik al wel, maar we praten er niet over...ze vraagt ook telkens wanneer ik ongesteld moet worden, enzo... Aan een blik hebben we vaak al genoeg, hebben sterke band, maken elkaars zinnen af... Dus dat wordt nog wat!
hhaha Ilse, dat wordt lastig stil houden mocht het zover zijn.. Het is hier trouwens rustig meiden.. iedereen lekker lui voor de tv of aan de klus?? hier ook lui op de bank hoor
Goedemorgen dames Het is lekker rustig geweest gisteravond hier! Hoe is het met iedereen??? Hier alles goed, regen bah ben blij als ik over 4 weken lekker in de zon zit
Morgen allemaal! Ik laat dat 'goede' even weg want hier is niet meer geklust... Volgende ronde vertel ik dus echt niks meer over eisprong, baby's of wat dan ook hè. Ik maar testen en dan is ie posi, kan meneer het niet. :x Dus zal wel ronde 3 gaan worden ben ik bang... Zo, sorry voor mijn gezeur op de vroege morgen, maar moet het even kwijt. Moet zo werken en anders kan ik de hele dag wel janken denk ik als ik mijn hart niet even lucht. Allemaal een fijne dag en tot vanavond!