stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ikke bah bah dan heb jij ook een leuke dag gehad gisteren!!! veel sterke meis!!

@biancje, jammer van je ongi! op naar ronde 2!!!!!

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goedemorgen allemaal hier is het ook snert weer het regent

@ ikke dat was me het dagje wel gisteren zeg nou sterkte meid

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ ikke; bah, wat een verhaal weer zeg. :( Sommige mensen krijgen echt teveel voor hun kiezen in het leven. Ik hoop dat die mensen er allebei weer bovenop zullen komen! Gelukkig maar dat het met je zus uiteindelijk mee viel, je zal gisteren wel flink geschrokken zijn...
    En nope, niet meer geklust. :( Ga echt vanaf vandaag niks meer zeggen over baby's hier thuis. Dus ik ga jullie nog meer lastig vallen. :D Ga echt proberen mijn mond te houden hier. Kijken of meneer zich dan anders gaat opstellen. Kan het gewoon niet uitstaan dat hij nou weer de touwtjes in handen heeft...:x

@ Biancje; jammer van je ongi meid. :( Maar veel succes in de volgende ronde!!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat vervelend meid en ik denk dat het inderdaad een goed idee is om niks te zeggen dan zit er geen moeten achter maar snap dat je het niet leuk vind dat hij de touwtjes in handen heeft

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland

goedemorgen allen!
    @ ikke. wat een verhaal zeg! wat een rotdag heb je gehad. ik hoop dat het met de schoonouders van je vriendin snel beter zal gaan.
    @ bibi: wat vervelend dat hij niet wilde klussen! zei hij ook waarom niet? ik neem toch aan dat hij net zo graag een kindje wil als jij? wel balen hoor :(

hier is het ook baggerweer. werd om 10 uur wakker en het was gewoon nog donker! dan weet ik al genoeg en wil ik het liefste gewoon blijven liggen :D

NOD:

05 mei: Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar)
    11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar)
    15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 Mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar)
    5 juni: Biancje(ronde 2, 1ste kindje,30 jaar)

Eisprong:
    22 april: Ceandraa
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Robijntje1982
    22 mei: Biancje

6. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo allemaal, jeetje wat een verhalen :(
    Iedereen heeft wel zware dagen voor de kiezen gehad heb ik t idee... Ik hoop dat iedereen een beetje bij is gekomen en dat alles weer wat beter gaat.
    Aaaah wat sneu voor dat katje, lief dat je hem even wat lekker voer hebt gegeven :D
    Pfffffft dat is reuze schrikken als je hond ineens weg is, gelukkig was ze snel weer gevonden!!!
    Ik ga zo alweer weg, met de hond naar cursus en vandaag ook nog boodschappen doen en onze slaapkamer schoonmaken.... Hier ist nog steeds hetzelfde :(
    Heel vies even msischien, maar ik kan er nu zelf niet tegen om de poep van onze hond netjes in een zakje op te ruimen zonder half te kotsen en ik kan ook niet over de geur van zijn voer op dit moment (carnibest versvoer) dus dat komt nu ff veel op vriendlief aan maar hij pakt het dapper op hoor gelukkig :)

@bibi; wat shit dat hij zo op deze manier de touwtjes in handen neemt en heeft, waarom doet hij dit dan? Vindt hij het niet fijn als je er zoveel over praat of vindt hij t eng misschien als je het benoemt van "nu ben ik op zn vruchtbaarst en hebben we het meeste kans"??

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Smyltje en Laurier; denk dat hij het wel een beetje eng vindt ja...Hij zei van de week ook 'soms denk ik; kan ik dat wel allemaal, voor een kindje zorgen?' Dat vond ik wel fijn, het geeft aan dat hij er wel mee bezig is. En als het 'moet' is het ook niet zo leuk, maar ik vind het een kwestie van er alles voor over hebben. Blijkbaar werkt het bij hem anders...

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Bibi; Kom maar op hoor om hier ff lekker te kletsen :). Denk dat mannen er zoiezo anders tegenaan kijken dan wij.... wij voelen ook vanalles veranderen in ons lichaam maar zij voelen natuurlijk helemaal niks.... misschien daardoor nog even wennen en onzeker?

Zo hier is vriendlief eindelijk ontwaakt ;) staat nu onder de douche en dan gaan we naar m'n neefje z'n voetbalwedstrijdt kijken, laatste van het seizoen dus wilde hij graag dat we kwamen kijken :).
    Was gister goed geschrokken van m'n zus ja, vooral ook omdat ze altijd al met haar gezondheid aan het sukkelen is (ziekte v. crohn) en ze is ook echt m'n vriendin :). Maar gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met d'r :D

@ Laurier; nog een paar daagjes als het goed is en dan weet je waar je klachten vandaan komen!!!

Nou fijne dag dames is ga ff met de honden lopen en dan in de regen langs het voetbalveld staan ;)

9. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @Ikke........gadverderrie zeg!!! wat een rot dag en wat een enorme schrik!!!
    Wel superlief van je dat je voor iedereen dan gelijk klaar staat!! (zou ik ook doen hoor)

Ik ben erg moe, van mijn slaapdienst. Ik kom later weer wat uitgebreider dames!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    balen het weer zit al niet mee en mijn mannetje ook nog niet thuis nog steeds aan het werk verveel me te pletter ben al even wezen shoppen heb nog een leuk jurkje gekocht had al leuke schoenen en shirtjes gekocht nu nog wat leuke broeken maar heb nog niet echt iets leuks gevonden

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

knuffel voor iedereen die het nodig heeft!!!

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinklestar; altijd een goed tijdverdrijf hè, lekker shoppen. ;)

@ Ilse; dank je wel en ik sluit me erbij aan; big hug voor iedereen die zich aangesproken voelt!

Zelf net naar een paranormaalbeurs geweest. Heb te horen gekregen dat mijn oma bij me zou zijn. Geen idee of het zo is, maar ik vind het idee wel prettig dus ga er maar vanuit. :) Volgens die vrouw zei oma ook dat ik vertrouwen moet hebben dat er geluk voor me is weggelegd. Hoop dat ze daarmee op een beebje doelde...Maar je interpreteert alles toch zoals het op dat moment uitkomt hè dus misschien bedoelde ze wel heel wat anders. ;) Anyway, ik vond het wel weer leuk, heb er een goed gevoel aan over gehouden en daar gaat het om.

13. laurier

laurier Niet meer actief

@bibi; dat is fijn :) Ja dat is altijd zo maar als jij het nu zo interpeteerd dan is daar toch niks mis mee ;)

@ilse; dank je!! Ik geef ook een knuff aan iedereen die het nodig heeft!!!!!!!!!!! :D

@shoppen; heb ik een vreselijke hekel aan!

@jullie; hoe gaat het nu met iedereen????

@hier; net een gesprek met vriendlief gehad, hij wou weten wat een eispong inhield en NOD enz..... hihihi wat schattig toch ;) Dus heb hem maar ff een uitleg gegeven en ook verteld dat mn kwaaltjes nu van ongi worden of zwanger zijn komen........... Ik heb gezegt: ja donderdag zou er al iets te testen vallen misschien, maarja ik dacht doen we int weekend (de 15e) omdat we dan beide vrij zijn en lekker tijd genoeg hebben enzo. Zegt vriendlief met twinkelende oogjes: nou dan kunnen we donderdag ook doen aangezien ik dan ook vrij ben. Whahahaha ik vergeten dat t dan hemelvaart is en hij vrij genomen heeft daarvoor lol
    Vriendlief denk dat ik al zwanger ben, heb hem gezegt dat dit ook kwaaltjes voor mn ongi kunnen zijn.... Dus waarschijnlijk wordt hier niet gewacht tm 15 mei voor de test, maar gaat ie al donderdag de 13e gebeuren... Ongelooflijk he dat je zo ongeduldig kan zijn en dat die 2 dagen al zoveel verschil maken ;) Toen ik met de pil stopte schreeuwde ik ook hard: nee joh als ik 2 of 3 ongi's heb gemist ja dan moeten we maar eens een zwangerschapstest doen.... Nou moet je me nu horen hahahaha :p :p

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hallo dames! wat is het hier rustig zeg (voor ons doen dan :))
    wat lief dat je vriendje dat allemaal wilt weten laurier! die van mij is niet echt zo. af en toe heb ik m tussen neus en lippen door wel eens wat uitgelegd ('zo, jij moet biologieles gaan geven'! ik: 'het is toch m'n eigen lichaam, wel handig als ik weet hoe het werkt') nou ja, niet echte diepe gesprekken dus :p
    heb m wel gevraagd wat ie liever zou willen: samen testen of ik alleen testen zodat ik m kan verrassen. hij wilde toch liever samen testen.

owh ja! en vandaag is EIN-DE-LIJK de schutting besteld!!! JIPPIE!!! als het goed is, gaan ze (vriendje met wat aanhang) dan donderdag en zaterdag aan de slag HALLELUJA!! kan ik eindelijk in de tuin liggen. nou ja, moet het wel wat beter weer worden. of gewoon niet! :D uit blijdschap dat we straks finally de schutting hebben, GA ik gewoon liggen hehe. beetje frisjes misschien maar ja, details :D

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland

PS. wel een vreemd forum hier hoor: een man die niet wilt seksen en een vrouw die niet van shoppen houdt?!?! het moet toch niet gekker worden :D just kiddin :)

NOD:

05 mei: Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar)
    11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar)
    15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 Mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar)
    5 juni: Biancje(ronde 2, 1ste kindje,30 jaar)

Eisprong:
    22 april: Ceandraa
    27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Robijntje1982
    22 mei: Biancje

16. laurier

laurier Niet meer actief

Whahaha smyltje daar heb je gelijk in!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
    Ik heb in 4 1/2 jaar relatie met vriendlief nog maar 1 keer meegemaakt dat hij niet wou seksen en toen had hij net 16 1/2 uur gewerkt whahahaha ;)

@smyltjes; supperrrrrr dat jullie schutting is besteld!!!! Dan kun je idd een beetje lekker in de tuin liggen en van de zon genieten (die gaat echt wel komen geloof me ;))

Nouja heb niet aan vriendlief gevraagt of hij samen wil testen of dat ik hem verras, hij stalkt me al 5 dagen dat ie een test wil doen...... Dus tsja dat wordt samen testen he :D

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe zit het met ceandraa??????

hier vandaag de hele dag gewerkt, dus niks gelezen dus net ff snel bijgelezen, maar het viel mee deze keer haha!

@bibi, ja dat is balen dat hij nu juist niet wilt...snapt hij wel hoe dat het zit???maar misschien idd maar niks meer zeggen, dan weet hij het de volgende ronde ook niet meer!

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Smyltje; fijn hoor, een schutting! Ligt toch relaxter als niet iedereen je kan zien hè. ;)

@ Laurier; wat heb je een lieve vriend!! Echt zó leuk dat hij zo meeleeft, die is echt klaar om papa te worden! Maareh, een hekel aan shoppen?? :$ Je bent wel gezond verder toch? :p Maak een geintje uiteraard, maar ik ken weinig dames die niet graag shoppen. ;) (gelukkig voor mij anders moest ik altijd alleen :D)

@ klussen; toch nog gelukt vandaag!!! :D :D Heb net allerlei berekeningen gemaakt met de calculator; bij een normale cyclus van 29 dagen komt mijn ei morgen! En bij een wat kortere luteale fase zoals vorige keer is ie ook in zicht. En volgens de ovutest kwam ie gisteren of vandaag dus de kansen zijn helemaal gekeerd hier. :D (mijn banner staat trouwens op 28 dagen, vandaar ei vandaag)

19. laurier

laurier Niet meer actief

Wohoeeee Bibi!!!!!!!!
    Er is nog hoop voor deze ronde ;)
    Toppie joh!

Jaja ik weet het, raar dat ik niet van shoppen hou......... Heb ik altijd al erg gevonden :D hahaha Maar met een vriendin de stad in om mee te shoppen voor hun vindt ik wel leuk, alleen zelf dingen passen enz vindt ik vreselijk :p

Ja hij is mijn schat, gelukkig wel ja dat hij er ook klaar voor is hihi!! Heb hem ook gezegt dat ik er erg blij mee ben dat hij toch wel wat betrokken is ;) Ja maar dan gaat ie wel weer een beetje stoer doen hoor, ik moet er ook niet te veel over doorgaan hihi

Gister was ik bij mn moeder, zn zus kwam ook nog langs. Nou dan is het moeilijk voor mij om niet te zeggen dat wij aan het klussen zijn hoor....

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ laurier wat bof jij toch met zo'n lieve vriend mijn man is ook zo hoor gelukkig

@ bibi dat word klussen vandaag wat fijn dat je kansen gekeert zijn

Deel Deze Pagina