@bibi, nou wat fijn dat je vriend toch nog akkoord is gegaan hahaha!! @iedereen ik ga even lekker bubbelen en relaxen in mijn mooie badje! tot straks!
Ja ja, zo zie je maar hoe snel dingen kunnen veranderen. Nu wordt deze ronde toch nog spannend! @ Laurier; kleren passen is ook niet leuk. Als ik al een paar uur aan het shoppen ben heb ik daar meestal ook totaal geen zin meer in. @ Sasje; heerlijk af en toe hè, lekker uitgebreid badderen. Eerst had ik daar het geduld nooit voor, maar heb er de laatste tijd al vaak in gelegen, even helemaal ontspannend. Alleen ik heb dan weer geen bubbels zoals jij, dat is wel jammer.
ik ga ook bijna nooit ion bad, heb daar geen geduld voor!! maar nu met de bubbels is het wel fijn! heb zoveel verschillende programmas erop, dus dan zit ik al gauw een 20 min erin! en dat vind ik eignelijk ook wel weer lang genoeg hoor!!! hahaha
NOD: 05 mei: Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 Mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1ste kindje,30 jaar) Eisprong: 22 april: Ceandraa 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 22 mei: Biancje
goedeavond dames manlief heeft nooit biologieles gehad...Had zijn 1ste spreekbeurt biologie op de middelbare school... en deed het over seksuele voorlichting en nam condooms mee, tja en dat valt niet in goede aarde op een christelijke school. dus heeft nooit meer biologieles mogen nemen!!!
Whahaha Ilse, dat is een goeie!!!! Hmmm ik ben vreselijk jaloers op jullie, ik heb geen bad Ook niet eens 1 zonder bubbels :x
Mijn ouders hebben een bad, daar ga ik samen met manlief 1 x per maand in... heerlijk. Manlief zet dan overal kaarsjes neer, fles wijn erbij heerlijk!
Ik ga daarvoor heerlijk naar mijn ouders toe, maar dan ook ff in de sauna en onder de zonnebank Ik ben alweer druk bezig om een beetje een kleurtje te krijgen voor de zomer. Het scheelt dat mijn ouders om de hoek wonen @ilse; aaaaah wat romantisch
Zo ben ik weer ff snel! Hoe is het met iedereen? @ Bibi; toch nog hoop deze ronde dus! gelukkig voel je je weer beter @ bad; wij hebben ook geen bad, schoonouders wel dus duiken wij ook daar een keer in de zoveel tijd erin! Maar heb er echt geen geduld voor hoor! @ moederdag; Iedereen morgen de moeders langs? Mijn schoonouders zijn op vakantie dus die vallen al af morgen. Mijn moeder moet ik nog even over nadenken.... Heb namelijk geen zin om d'r bijna ex-man te zien . Zal het zo even met m'n zus overleggen, die denkt er precies zo over, wat we gaan doen... Zometeen lekker naar m'n zus toe en dan gaan er wel even een paar borreltjes in! Heb echt even zin om gewoon ff lekker te genieten na gister Nemen wij de wii-controlers mee kunnen we lekker met z'n 4en wii-en Nou dames fijne avond allemaal!!! Ohja en heeeel erg bedankt voor de knuffels, ik vond ze wel even heel fijn
NOD: 05 mei: Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 Mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1ste kindje,30 jaar) Eisprong: 22 april: Ceandraa 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 22 mei: Biancje
hey nee ga niet naar me schoonouders toe, we hebben geen goede band met hen! Met me ouders gaan we een dagje weg en 's avonds lekker uit eten!
hey, ja ja morgen weer verplicht naar de ouders toe ja!! met schoonouders kan ik het ook niet meer zo goed vinden! of ja vooral met schoonvader niet!! maar ja....zullen toch moeten!scheelt dat ik toch maar heel even kan bloijven want moet om 4 uur weer werken hahahahahaha!!! is met voorbedachte rade zoiets!
@ moederdag wij gaan het rondje af ouders en schoonouders en dan nog even gezellig samen zijn weet nog niet hoe we dat gaan invullen maar dat komt vast wel goed hihihi @ ikke veel plezier met wii-en een hele fijne avond @ ilse een hele fijne dag morgen @ testen heb ook geen idee maar ben ook erg benieuwd
Je schoonfamilie heb je niet voor het kiezen, helaas... toen ik manlief leerde kennen en een vriendin was ging het goed, totdat ik zijn vriendin was...ik was niet goed voor hem, en hij moest het uitmaken... nu op verjaardagen zeggen ze me nog niets, bieden me nog geen drinken een... en de hele familie doet er aan mee... bah! Mijn ouders zagen ze pas op onze trouwdag:x
@ ilse dat is balen maar als jij en je man maar gelukkig zijn dat is het aller belangrijkste daar kan niks tussen komen
pff ilse dat is niet tof zeg!!! nee dat heb ik niet..ik kon altijd heel goed met hun opschieten! was daar kind aan huis! tot van de een op andere dag dat we ruzie kregen, en hij mij de schuld overal van gaf... en als ik kinderen kreeg en deze gingen lijken dan waren het zielige kinderen enz enz. dus toen is hij ech te ver gegaan!!! vanaf dat moment praten we niet met elkaar, of ja allen het hoognodige!! maar ja het leuke is natuurlijk is dat niemand bij dat gesprek aanwezig was, en dat hij nu beweert dat hij dat niet gezegd heeft!!! zelfs mijn ouders hebben nu ruzie met hen, terwijl ze kei goed met elkaar konden opschieten!! hij is echt een lul! en daarbij is een ook nog maar eens de stiefvader van mijn vriend!!! echt serieus als hem iets zou overkomen zou me echt helemaal niet boeien!!! ben er echt helemaal klaar mee!