gelukkig zijn wij gelukkig ja... Lijkt me erg vervelend als je eerst wel een goede band met ze had en nu niet meer...bah ellende!~ Als hun ook iets mankeerd, tja sorry maar mij raakt het niet. Onze band was nooit goed en die zal ook nooit goed komen! Me zoontje is bang voor ze als hij ze ziet, begint hij al te huilen moet er niks van hebben! ze zeggen hem niks, negeren hem...nou als moeder zijnde doet dat pijn hoor!!! Dat je eigen kind genegeert wordt door zijn opa en oma... bah!
nee dat is zeker vervelend meid kan me eigen voorstellen dat het je niet raakt maar kan me indenken dat het pijn doet als je kind word genegeert word zou ik ook heel :x boos zijn
allemaal een hele fijne avond gewenst en slaap lekker allemaal ga lekker voor de buis hangen samen met man lief en alvast een hele fijne dag morgen xx twinklestar
@ilse, wat vind je vriend er van??? mijn vriend vind het allemaal ook wel erg moeilijk! hij kan het niet uitstaan bijv als ik iets negatiefs over zijn stief vader zeg, maar aan de andere kant geeft hij mij ook weer gelijk! hij wilt niet ook ruzie thuis lastige situatie! maa rik weet wel dat als we kinderen krijgen deze niet veel daar te vinden zullen zijn!
nou manlief is altijd al het zwarte schaap geweest om het zo maar even te zeggen...er zijn tijden dat ik hem bijne gedwongen heb om naar zijn ouders te gaan... tja het zijn toch zijn ouders... Hij wil er liever niet heen, gaan ook alleen met verjaardagen... de sfeer is verpest... hij is op zijn 20ste bij mij en me ouders (woonde toen nog thuis) ingetrokken, dat was dus helemaal fout! Hij is voor die tijd met ons op vakantie geweest... en dat ging zo goed... hij is daarna 1 keer thuis gekomen om zijn spullen te halen... tja het was zijn eigen keus, moeten ze respecteren, maar deden ze niet... Hij heeft een hele goed band met me ouders, en dat waardeerd hij heel erg, hij beseft nu pas hoeveel hij gemist heeft! En voor ons ventje vind ik het gewoon zo zielig... die kan er niks aan doen, je kunt hem toch wel een hadje geven of iets zeggen, kom op zeg! Dus tegenwoordig als ik daar kom, zeg ik alleen het hoognodige, manlief wil dan wel weer zijn best doen, hij wil aardig gevonden worden door zijn ouders, tja logische!
@Biologieles mijn man heeft het bij de eerste allemaal zelf uitgezocht op internet. dus ik heb alleen wat toelichting hoeven geven . @in bad gaan..............20 minuten lang genoeg???!?!?!??!?!? Pfoe, ik lig hier met regelmaat soms zelfs 2 uren in bad!! Heerlijk met een boek erbij!! Vooral toen ik zwanger was, was dat heerlijk. @Schoonouders en ouders. IK denk dat ik dan mazzel heb als ik dat van jullie zo lees. Ik snap ook niet dat mensen niet de moeite willen doen om het te kunnen vinden met hun schoonkinderen........het is toch familie en je gunt je kinderen toch dat ze zich thuis kunnen voelen met wie ze ook zijn???? Ik heb een schoonzus (vrouw van mijn broer) bij wie ook zulke problemen spelen. Mijn schoonzus ziet haar moeder ook niet meer (haar vader is een aantal jaren terug al overleden) @Testen.........ik roep nu dat ik woensdag test...............maar ik weet niet of ik het zo lang volhoudt................. gisteravond viel ik om half 9 in slaap.........de afgelopen week ben ik sowieso heel snel bekaf, wordt ook wakker met het gevoel dat ik niet uitgerust ben. En als ik wakker ben (vaak half 7, 7 uur) dan ben ik ook wakker en kan ik niet meer slapen hoe moe ik ook ben...... en van mijn vorige zwangerschap had ik geen klachten voordat ik teste.........behalve dat ik altijd en overal in slaap viel..................dus ik begin nu toch wat het idee te krijgen dat ik wel zwanger ben. Heb verder nergens last van namelijk. Ben nog niet eens misselijk, terwijl ik dat normaal voor mijn ongesteldheid dus wel ben. Maar goed..............blijf mezelf vertellen dat het niet zo is. Zo kan ik niet teleurgesteld zijn!!
Goeie morgen ladies! @ Klevkin; maak het niet zo spannend, dat is niet goed voor mijn hart hoor! Meid, ik hoop zó voor je dat het raak is!! *duim duim duim* @ schoonouders; hier móet ik even op reageren! Mijn schoonouders zijn echt verschrikkelijk!! :x Serieus, ik ken die mensen nu bijna 5 jaar en wat ik daar allemaal mee heb meegemaakt, daar kan ik echt een boek over schrijven. Noem mijn schoonmoeder altijd queen mum dus dan heb je een beetje een idee. Gelukkig heeft mijn vriend een broer en tegen zijn vrouw doen ze precies zo als tegen mij dus wij hebben wel veel steun gehad aan elkaar. En tegenwoordig lachen we er maar om, ze zijn gewoon niet wijzer. Dus ik heb al héél veel zin in vanmiddag, mag ik weer even naar het koninklijk paleis. Gelukkig gaan we dalijk eerst naar mijn mamsie en blijven we daar gezellig een broodje eten. Iedereen die vandaag naar zijn afschuwelijke schoonfamilie moet, sterkte! Ik leef met jullie mee hoor.
goedemorgen allemaal @ klevkin spannend zal voor je duimen meid @ ilse wat een verhaal zeg ik herken wel wat puntjes in jou verhaal mijn man trok ook snel bij mij in toen ik nog bij mijn ouders woonde en dat vond zijn vader ook niet zo leuk dat heeft in het begin ook niet zo goed gelopen maar dat was niet alleen bij mij met zijn andere schoondochter ook zo dus was niet het enige mikpunt maar nu gaat het allemaal goed gelukkig dames ik wens jullie een hele fijne dag vandaag ik ga even met mijn mannetje een boterhammetje eten straks en dan gaan we het rondje even doen meiden tot vanavond
zo had ik niet gedacht dat er eignelijk best veel mensen zijn die niet met schoonouders op kunnen schieten zeg!! maar ja heb net ff gauw bloementjes gehaald....en dan gaan we straks maar ff een uurtje opbezoek bij schoonouders!! pfff
Goeiemorgen allemaal, oeps is al middag..heerlijk uitgeslapen!! heb nog wel enorme buikpijn en ook goed ongesteld. Nu lekker weekend, zondag en maandag vrij heerlijk! Hoe is het met jullie allemaal? Een fijne dag. Liefs
Hallo dames, even vanaf mijn mobiel! we zijn vanochtend na een goed begin van moederdag (manlief was het niet vergeten!) gezellig met zijn 3en naar ballorig geweest. het was echt superleuk! Daar in de ballenbak merkte ik een trèkkend gevoel in mijn onderbuik, spierpijnachtig.....wat mij deed denken aan bandenpijn. ook een zwangerschapskwaaltje. vervolgens manlief opgebiecht dat ik het idee heb zwanger te zijn. Hij reageerde heel open en vroeg wat ik wilde doen, testen? hem gezegd dat ik het nog wat vroeg vond daarvoor, maar het gèwoon wilde vertellen. Ik vind het dubbel, mijn gevoel, mijn wezen eigenlijk, zegt zwanger, maar ik weet niet of het zo is omdat het zo is omdat ik het wil. Ben ook wel bang voor teleurstèlling. maar het voelt zo anders dan al die andere keren voor onze eerste. Ben er op een of andere manier ook heel rustig onder....... ik ben trouwens mobiel omdat manlief me op bed heeft gebonjourd, zo moe ben ik! @bibi reageer later op je pm! @moederdag, wij gaan vanmiddag naar mijn schoonouder
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 Mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 Mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2de kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1ste kindje,30 jaar) Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 : Ceandraa 22 mei: Biancje
@ klekin; Spannend hoor! Ik duim mee voor je!!! Hier geen moeders langs vandaag mijn moeder gaan we een andere keer heen en schoonouders zijn op vakantie, niet dat we daar dan vandaag heen waren geweest... Vriendlief gister nog knallende ruzie aan de tel met z'n moeder 8) ik kan dus ook niet echt goed met ze opschieten!!!! Ze wil zich overal mee bemoeien en weet het altijd beter grrr kan me nu weer helemaal boos maken als ik aan gister denk..... Gister laat geworden, waren pas om 03.00uur thuis Lekker tot 11.20uur geslapen en nu nog helemaal niks gedaan haha ga zo lekker douchen en een was in de wasmachiene doen! Nou dames veel succes allemaal met onze leuke schoonouders