halooooo-oooo-ooo-oo-o (ja dat is een echo omdat het hier zo leeg is! haha) waar is iedereen? nog steeds bij de (schoon)mama's? ik heb mijn portie schoonouders weer overleefd. mijn vriend loopt altijd te bekvechten en ruzieën met zn moeder. zoooo irritant!! mn schoonmoeder had ook weer een rare opmerking die me even in het verkeerde keelgat schoot-> (mijn ouders zijn al sinds mijn 6e gescheiden en mijn stiefmoeder is net zo veel mn moeder als mn 'echte'). zegt mn schoonmoeder: je hoeft nu toch alleen nog maar naar je moeder? (ik dacht dat ze wist dat mn stiefmoeder op vakantie was). ik: ja, klopt, we hebben er één minder vandaag! lang verhaal kort zegt ze: ja maar je gaat toch niet naar je stiefmoeder toe op moederdag?! ik: WAT?! natuurlijk wel! is toch ook gewoon mn moeder. zij nog steeds volhouden: ja, maar niet je echte. JA EN?! pffff. als ik alleen naar mn echte moeder zou gaan, wat deed ik dan bij haar?! was echt beetje pissig. maar ja, ze heeft wel vaker van die rare opmerkingen. kom ik wel weer overheen jullie de schoonmoeder bezoeken overleefd?? morgen ga ik naar Groningen om mn tantezegger weer te zien! ja, heb er voorlopig nog maar eentje, dus die mag ik wel verwennen toch?! leuk setje meegenomen voor d'r. voor de rest nog nieuws bij jullie??
Hallo allemaal, nou bijna iedereen heeft van die leuke schoonouders lees ik hihihih. Hier ook hetzelfde hoor..... Vreselijk!!!! Maar wij hadden de hond mee dus we zijn tussendoor even met zn 2tjes met de hond een half uur wezen wandelen whahaha, ff rust hoor Schoonmama bemoeit zich ook overal mee, wil t hoogste woord hebben en schoonpapa is een sjaggie sloom mannetje :-D Maar ach ja, voor de rest is het geen wereldramp om er heen te gaan ofzo, maarja onze hobby zal t nooit worden..... Vriendlief vindt t namelijk ook niet leuk om de heen te gaan omdat er altijd zoveel gezeurt wordt (ga je nu al weg, kom eens wat vaker, gezeur over ooms +tante's, de buren zijn zo vreselijk enz enz enz) Maarja wij hebben het weer gehad gelukkig :-D Helaas is wel weer je hele zondag naar de kl*te gggrrrrrr.... Mijn mams gaan we over 2 weken heen, daar gaan we beide graag heen maar daar is het ook heel relaxed en gewoon gezellig hebben met zn allen @bad; hhhmmmm daar kan ik ook wel een paar uur in dobberen idd leuk boekje mee hahaha heerlijk!!! @Klevkin; ik duim heel hard voor je dat het waar mag zijn!!!!!! En doe een beetje rustig aan met jezelf Lief dat je mannetje je op bed gebonjourd heeft! @Ilse; ik heb daar niet zoveel woorden voor, in en in triest vindt ik dat Erg sneu voor jullie kleine man!! Voor jou extra succes en knuffel!!!
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) :Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 12 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 : Ceandraa 22 mei: Biancje
@smyltje; daar wil ik ff op reageren..... :-D Mijn schoonmama had vandaag ook een opmerking: ik moest maar de thee en koffie doen + vaatwasser in en uit pakken + broodjes voor haar smeren enz..... Ik zei: hoe kom je daar zo bij??? Zegt ze: ja het is moederdag. Zei ze dat ze verwacht had dat ik alles wel even voor haar zou doen vandaag, nou dacht het dus niet
* sorry dat ik even inbreek... maar vind het echt jammer voor jullie om te lezen dat jullie schoonmoeders een ramp zijn. ik mag me gelukkig prijzen met een geweldige schoonfamilie ( gelukkig ) die niks afdwingen, veel begrip hebben en zo lief zijn ! ik hoop voor jullie dat als er kinderen komen ze nog een beetje bijdraaien haha. succes allemaal met zwanger worden!
Dank je visje, nou die van mij vindt ik voor een paar uurtjes nog te overleven Fijn dat jou schoonfamilie erg leuk is!! Gefeliciteerd met je zwangerschap :-D
dank je wel! wat ik zelf ook erg leuk vind is dat mijn ouders en mijn schoonouders het ook goed met elkaar kunnen vinden erg handig met verjaardagen enzo! maar goed wat doe je eraan als het minder klikt? daar zou ik ook geen antwoord op weten behalve je hond dan maar menemen haha
Jeetje ja, jammer dat bij de meeste hier de schoonfamilie niet zo zijn als het moet zijn.. Ik heb hele lieve schoonouders, we wonen ook op een steen worp afstand van ze, maar we hebben duidelijke afspraken dat is wel belangrijk, ze zijn nu nog op vakantie komen over een maand terug, dus we missen ze wel en zij ons..gelukkig hebben we skype.. Mijn ouders zijn gescheiden maar ook hele lieve mensen, ze hebben allemaal voor me klaar gestaan toen ik ze het meest nodig had.
6april gestopt met de pil!! 8april netjes gemenstrueerd ik moest 6mei weer menstrueeren 7mei test gedaan maar negatief! vandaag 9mei 3dagen overtijd!! moet ik wachten met weer een test doen?? vind zo spannend!
hallo Zo moederdag zit er al weer bijna op...(manlief was dit vergeten) *zucht* We zijn met me ouders lekker ergens naar een tuincentrum gegaan en hebben daar lekker rondgesnuffeld en lekker broodje gegeten... rustig aan gedaan! Ook hebben we heerlijk gegeten! Was gezellig zo!
Hoi tja dat is moeilijk te zeggen denk ik zo net na het stoppen... ik denk dat ik zelf nog een dag of 3-4 zou proberen te wachten en als ik dan nog niet ongesteld zou zijn nog een test erop wagen.. S6
hallo romana87, ik sluit me bij ilse aan. Het kan zijn dat je ongesteldheid wat later komt of dat je zwanger bent en er nog te weinig hcg-hormoon in je lichaam is (zwangerschapshormoon) Succes met wachten! Dames wij gaan weer richting de slaapkamer, een fijne avond en nacht! Voor de werkers van morgen succes! Doeiii
@romana, ik zou wel testen. want je bent al over je nod heen! als je nu nog negatief zou testen, dan is het denk ik gewoon wachten op je ongi!! met welke test heb je getest?? en ik zou dan wel morgenvroeg testen! @klevin ballorig..die ligt ook hier om de hoek???? woon je dan niet in friesland..maar in limburg???????? hahaha??? @iedereen nou dagje schoonouders overleefd, zijn ook maar 3 kwartier daar geweest dus dat is wel te overleven!! nu duik ik zo mijn bedje in want ben kapot!! morgen ga ik met mijn collega''s op stap naar de kermis een dorpje verder!! dus dat wordt weer lachen gieren brullen!!!
goedeavond zijn we weer na een lange dag @ klevkin zal voor je duimen @ romana87 ik sluit me ook aan bij ilse en laurier mijn eerste echte ongesteldheid na het stoppen met de pil kwam pas na 42 dagen dus duurde best lang het kan twee kanten op zwanger of een lange cyclus
Goedemorgen dames! Nog nieuws bij iemand????? Het was wel errug rustig hier gister zeg! Gelukkig heeft iedereen het weer overleefd met de moeders Hier gister niet veel gedaan, begin goed verkouden te worden, heb steeds rillingen dus gister lekker met een dekentje op de bank Vandaag weer werken Nou m'n moeder heeft vanmiddag die bezichtiging! Ben benieuwd... Hier kunnen we ook weer aan de klus, maar gister dus niet gedaan omdat ik niet lekker was Dames fijne dag vandaag Sasje veel plezier op de kermis!
Goede morgen allemaal! Hoe gaat het met iedereen? Ik heb verder niet echt nieuws.. @ikke; leuk dat je moeder die bezichtiging heeft. ik ben ook benieuwd. @sasje; fijne dag op de kermis! @hier; ja schoonouders overleeft hihihihi. Vanacht amper geslapen, vriendlief was vreselijk onrustig in zn slaap... Ben dr maar met hem uitgegaan om half 7 :-D @romana87; heb je ook getest vanmorgen of ga je nog wachten? Voor de werkers vandaag: succes en werkse Voor de thuisblijvers.....; euhhh blijft er wel iemand thuis vandaag??