stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laurier

laurier Niet meer actief

Hier de lijst weer, hij wordt toch nog wel eens vergeten hihihii Hey Ceandraa wanneer heb jij je NOD en je eisprong? Er staat geen datum meer bij....

NOD:

11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar)
    15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar)
    5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)
    :Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar)

Eisprong:

27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    12 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Robijntje1982
    : Ceandraa
    22 mei: Biancje

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland

3. laurier

laurier Niet meer actief

@smyltje; heel veel succes op je weg naar Groningen!

@iedereen; blijft er nog iemand thuis samen met mij.....???

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

@ thuisblijven; ja, ikke ben nog lekker twee daagjes vrij! :) Vandaag weer studeren, poetsen en gezlelighier kletsen.

@
    Hoe herkenbaar!! Wat zei jij 'je bent m'n moeder toch niet??' Zoiets zou ik echt zeggen hoor. Mijn schoonmoeder kan ook zo achterlijk doen. ;)

@ Romana; nog getest meid? Ben heel benieuwd! Het zou inderdaad kunnen dat je cyclus dit keer langer is dan de vorige ronde, maar het kan ook zijn dat je te vroeg getest hebt. Hoop dat je in elk geval snel weet waar je aan toe bent.

@ Smyltje; succes met de lange rit en veel plezier bij je kleine tantezegger!

@ Dolfijn; al een tijdje niet gezien? Alles goed hoop ik??

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Hier de lijst weer, hij wordt toch nog wel eens vergeten hihihii Hey Ceandraa wanneer heb jij je NOD en je eisprong? Er staat geen datum meer bij....

NOD:

Eisprong:

08 mei: Bibi26

Even m'n ei aangepast. ;)

6. laurier

laurier Niet meer actief

@bibi; ja ik zeg dat wel hoor aangezien mijn schoonmoeder anders denkt dat ik alles regel en doe voor haar. Ik moet soms gewoon even hard zijn tegen haar, anders gaat ze maar door en door.... En als je haar 1 vinger geeft ben je je hele arm kwijt :p Maar heb er ook achteraan gezegt: ja het spijt me maar ik kom nou eenmaal niet uit jou en dat zou ook niet goed zijn aangezien ik een relatie met je zoon heb hihihi. Maarja de afgelopen weken is het helemaal niet meer leuk om daarheen te gaan, heel gespannen sfeer en schoonouders hebben steeds ruzie en dan schreeuwen + schelden ze weer tegen elkaar enz :(

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Dat is wel heel vervelend...Dan zit je daar sowieso al niet op je gemak. Dat doen mijn schoonouders niet hoor, ruzie maken. Die zijn gewoon altijd tegen mij en mijn schoonzus bezig. ;) Alhoewel het het laatste jaar wel beter gaat. Vriend en ik hebben zoveel problemen gehad door hun, denk dat ze hebben ingezien dat hij er niet gelukkiger van wordt als ze steeds zo lullig doen. ;)

8. laurier

laurier Niet meer actief

Dat is idd niet leuk, mooi dat het nu beter gaat.....

Pffffft ik wordt gek van wachten en dan al die symptomen erbij... Heb nu al een week:
    erg misselijk, zeer moe, rommelende buik, steekjes rond mn navel, zeer pijnlijke en opgezette tepels, kriebelende borsten, snel emotioneel, hoofdpijn, veel plassen

9. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Hehehe, hij ligt hier ook niet om de hoek hoor :p wel een half uurtje rijden :D En idd, er zijn er meerdere door het hele land :D wel super leuk om heen te gaan hoor!!

@Schoonouders, wat heb ik dan mazzel als ik het zo hoor. Wij zijn gisteren zelfs langer blijven plakken en hebben uiteindelijk daar ook gegeten :D was super gezellig!!

@Romana, gewoon geduld hebben :)

@hier..........de twijfel heeft toegeslagen. Maar moet vanmiddag toch de stad in dus haal gelijk kruidvat testen. Ik heb tegen mijn man gezegd nog niet te testen. Hij zei, doe het nu maar, dan heb je het maar gehad en weet je het ook meteen.
    Dus vanmiddag ga ik testen (zodra ik weer thuis ben, wat een uur of 5 zal zijn ).

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Klevkin; wat spannend!! Ik duim kei hard voor je vandaag meid! Vindt je mannetje het ook spannend? Ik zei net tegen de mijne als ik volgende week vrijdag ochtend niet ongi ben, kan ik mooi testen voordat ik ga werken. zegt ie 'dan kun je toch beter tot na het weekend wachten?' Hallo!!!! Alsof ik dat kan!! :D Zal mij ook benieuwen of hij dat kan hoor. ;)

@ Laurier; wat een symptomen! Nog 4 daagjes geduld. ik leef met je mee hoor!

@ hier; ga verder met opruimen van de logeerkamer. Meteen alle spullen uitzoeken die zich daar hebben opgestapeld en weggooien wat we niet meer nodig hebben. Krijg dit weekend gezellig twee logeetjes ( 9 en 5 jaar). :)

11. jolan85

jolan85 Lid

May 10, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben 9 april gestopt met de pil en heb ondertussen al 1 ronde gehad. Deze was heel kort. 17 dagen. Kan ik dit dan wel meetellen?
    Hoe komen jullie aan de pendels onder het bericht?

Groeten, jolan

12. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    hmmm manlief vind dat ik er teveel over "maal". Vanochtend zei hij, ik hoop van niet.......................waarop ik zei, waarom niet?? Want ik hoop van wel eigenlijk. Ja zei hij, dat is ook wel zo. Hij hoopte van niet omdat hij er geestelijk nog niet klaar voor is. Kan ik ook wel inkomen natuurlijk.

Wat leuk!! Logeetjes :D en dan heb je gelijk alle rotzooi daar maar aangepakt :D ik ben hier beneden begonnen met het een en ander.
    De achtergevel is er vannochtend uitgesloopt. Dus we zitten nu met een houten schutting achter in onze woning! Ben heel benieuwd hoe snel het gaat en hoe lang het allemaal gaat duren!! Kan niet wachten!

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Hoi Jolan. Welkom hier! :) Volgens mij telt die ronde gewoon mee hoor, je hebt gewoon een hele korte cyclus gehad. Kan best dat die deze maand langer is.
    Er is een topic pendelen, staat helemaal onderaan ergens op de startpagina van het forum. Daar kun je zien welke dames er pendelen. Die moet je even een privébericht sturen met je volledige naam een geboortedatum en je vraag natuurlijk. En dan krijg je meestal vlot antwoord terug! :)

14. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Welkom Jolan,

tuurlijk kan je die ronde meetellen. Je hebt waarschijnlijk geen ei gehad, maar je hebt wel geprobeerd.

De pendels krijg je via Pendelen - Zwangerschapspagina
    Even de instructies lezen daar ;)

veel succes in ronde 2!

NOD:

Eisprong:

08 mei: Bibi26

15. jolan85

jolan85 Lid

May 10, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bibi26 bedankt voor je snelle reactie. Ik ga eens even zoeken...

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Zo, de hele gevel eruit!! :$ Dat is echt een flinke verbouwing. Je hebt toch wel een idee wanneer het klaar moet zijn?
    Wel eerlijk van je man dat hij dat zegt en ook fijn dat hij dat aan geeft, toch? Zulke dingen zijn belangrijk. Die van mij praat ook veel te weinig dus als die een keer zoiets zegt vind ik dat echt fijn.

Ja leuk hè, logeetjes! Vind ik ook super gezellig! En mijn vriend ook trouwens. We waren gisteren bij hun op visite en hij vind die kleinste zo schattig, haha. Dan zie ik wel aan hem dat hij ook een kindje wil. :) Dus dit weekend even oefenen hoe het is om paps en mams te zijn. ;)

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Graag gedaan! :)

18. laurier

laurier Niet meer actief

@klevkin; spannend!! ik duim voor je ;)

@bibi; oehhh leuk, logees!! Super dat die rotzooi aangepakt is idd :-D Enne dank je, ben benieuwd of ik het volhou om zo lang te wachten hoor.....

@jolan85; welkom hier en veel succes in ronde2!!

19. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Het duurt zo'n 4 tot 6 weken :) maar het lijkt zo snel te gaan allemaal!! Kan nu al niet wachten.

Enneh, ja :D ben heel blij dat hij zo eerlijk is hoor!! Weet ik tenminste wat er in dat koppie van hem omgaat! Bij de eerste was hij er geestelijk ook niet echt klaar voor, maar heeft hij wel 6 maanden de tijd gehad eraan te wennen. Nu als het raak is was het maar 1 maandje..... En dan ook nog eens waarin we vrij abrupt besloten hebben te stoppen met de pil. Dus extra kort voor hem

@laurier, lang wachten? hehe, morgen "hoor" ik pas ongesteld te worden, en dan ook nog eens als ik een supermooie cyclus heb gehad :D

Maarreh, kijk er tegenop nu, het testen..........weet niet of het zelfbescherming is of wat. Maar heb gewoon nu echt zo iets van, zal je zien, hij is negatief............ ik ga er nu eigenlijk al vanuit.

@Bibi, dat is mooi dat je vriend het ook leuk vind dat ze komen logeren!!! mijn man vond dat dus echt helemaal niks he!! omdat het zijn eigen niet zijn (haha, zijn ze toch nog ergens verschillend in :D)

20. laurier

laurier Niet meer actief

Leuk joh die verbouwing klevkin, da's best snel toch als er zoveel gebroken wordt....!
    Vriendlief hier wordt er ook steeds opener over, vindt ik wel fijn hoor!
    Nouja vriendlief kan al een week niet meer wachten en ik kan het nu ook bijna niet meer inhouden. We willen zo graag weten of ons wondertje al aanwezig is of we straks weer kunnen gaan klussen!! Heb al in mn hoofd gehaald om een sentitest extra gevoelig op te gaan halen en morgenvroeg gewoon te testen maar ik hoor daar niet zulke goeie dingen over.... En bij die van de kruidvat (2voor5) weet ik niet of die nu al iets kan meten :(

Sorry hoor dames dat ik er maar door en door over blijf gaan, kan t niet echt meer uit mn hoofd zetten dat ik nu gewoon graag al wel wil testen :) ;)

Share This Page