stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Als we net zo'n warme zomer krijgen als die KOUDE winter dan komt het wel goed denk ik zo!

2. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Hey allemaal,

Ik had afgelopen woensdag me laatste pil. Ben sinds gister ongesteld geworden, waarschijnlijk ben ik van me ongesteheid af vanaf woensdag/donderdag.

Nu is mijn vraag, wanneer is het al het beste om te gaan 'klussen'?
    Vanaf volgende week woensdag/donderdag???

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wij hebben de 1e 3 weken van juni vakantie :) is het nog iets rustiger overal... Ben paar jaar geleden met zus en moeder in Marmaris geweest, maar vriendlief is niet zo te vinden voor Turkije om de een of ander reden :(

4. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort
    Ja eerst moet je nog ff wachten totdat je weet of het ÈCHT effect heeft gehad! :p

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Zal wel niet, veel te snel! Ben pas sinds zaterdag niet meer ongesteld :(

6. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort

Probeer de calculator eens op deze site :)

Succes!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Denk idd dat het wat snel is ikke.. maar toch.. niets is onmogelijk:p hhihihi heel veel succes en vanaf morgen stop ik met de pil:) dus daarna kan ik er ook voor gaan..

8. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort

We zitten ongeveer op dezelfde dagen als ik het zo zie... ik was eergister pas echt voor het laatst ongesteld, heeft nog vrij lang geduurd voor mn gevoel...

Je weet maar nooit he ;)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marleen; veel plezier de komende weken zou ik zeggen. :p

@ ikke85; nope, nog niet geklust vandaag. Maar wat niet is kan nog komen. 8)

Hebben jullie mijn nieuwe pendel al gezien??? Juni al!!!!!! :D Geen idee of het uit zal komen natuurlijk, maar begin er wel in te geloven dat het deze zomer zal zijn en dat we dus echt een klein mannetje krijgen. :)

10. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    haha alles is mogelijk toch?? Enneh, oefening baart kunst???

oh ik zal eerst foliumzuur gaan halen..........met mijn dochtertje, dan kom ik daarna terug op dat hotel!

Enneh dolfijn, hier ook achtertuin werk hoor!!

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Hoop voor jou dat je ook snel aan de klus kan!!!
    Ennuh zou wel heeel raar zijn als het raak zou zijn, KAN echt niet zo snel! Zou het wel willen hoor :) hihi

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goed joh die pendels!!! Nu maar hopen dat ze ook uitkomen dan!

13. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort

Nee KLEV Oefening baart Kinderen :p

@Bibi TNX :p u2 en die pendel van je ziet er goed uit! Hoop voor je dat dat gaat lukken!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel meiden!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; je nieuwe pendel ziet er idd goed uit!!

@Marleen; fijn dat meerdere in de achtertuin vakantie houden.. hahah laptop mee naar buiten en ik vermaak me wel:p

@ikke; bedoelde dat er ook meiden zijn die door pil heen zwanger worden, dus jah, alles is mogelijk:p maar zou er inderdaad niet te veel hoop bij hebben hoor.. maar vanaf nu kan het wel elk moment raak zijn.. leuk gevoel toch??

ik ga aan de kook, mannetje wil straks ook weer gevult bordje hebben;) hihi moet hem wel tevreden houden hé?!;)

16. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    ROFL!! je hebt helemaal gelijk!!! :D

Ik weet het niet met die pendels :) aan de ene kant ben ik zo'n type dat zegt, ik geloof er niet in, aan de andere kant wil ik het gewoon niet doen omdat ik misschien wel niet wil weten wat eruit komt :).

He, dit vind ik grappig trouwens, mijn foliumzuur zit per 2 weken in een strip, per dag aangegeven lol. Net als mijn pil!! Is het net alsof ik die nog slik.................zucht ;)

@ikke, het hotel was Hotel Iberostar Mehari Djerba. We hebben het daar heerlijk gehad, je moet alleen wel even tussen de mensen heen kijken die je allerlei cursussen aan willen smeren en je moet erg vroeg zijn met je handdoeken wil je een leuk bedje aan het zwembad :)
    Maar we vonden het daar verder wel prima te doen!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wow wat is er in korte tijd weer veel getypt zeg pff!!hier nog steeds alles oke!!wat betreft het pendelen. ik weet niet of ik dit moet geloven..dus we zullen zien!! ik vond wel leuk om te weten!maar ik trek me er niet te veel van aan!!!

18. Tamara87

Tamara87 Lid

12 apr 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Overmorgen (14 april) is het voor mij (ons) zover dan stop ik met de pil.:)

Ik ben erg nieuwsgierig naar alles wat dat met me zal doen na 9 jaar pilgebruik.
    Hoe ben ik eigenlijk zonder de pil (emoties) en hoe voelt dat zonder al die hormonen.... en natuurlijk hoe snel zal het allemaal gaan.
    wat zijn de ervaringen van diegene die al gestopt zijn?

Een spannende periode breekt aan na 1,5 jaar twijfelen toch de beslissing genomen om het te gaan proberen voor ons eerste wondertje en ik kan niet wachten.

Alleen mijn beste vriendin weet ervan en verder niemand, dus is dit is een goede manier om er toch nog wat meer over te kunnen praten.:D

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welkom tamara. ik ben nu bijna ander halve week gestopt met de pil maar ik merk nog niks...dus weet ook niet of dat ik me anders moet gaan voelen nu???
    waarom lang getwijfeld??

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom Tamara; je stopt een dag later als mij met je pil.. hihihi ben ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen;) hoop natuurlijk een beetje snel:p hihi we blijven wel realistisch hoor!
    en net als sasje benieuwd waarom je lang getwijfeld hebt.. (als je het wilt vertellen hoor!)

@Sasje; benieuwd of ik wat ga merken.. hoelang heb je de pil geslikt?

Deel Deze Pagina