NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 17 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) :Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 : Ceandraa 22 mei: Biancje
Goedemorgen dames!! Wij hebben lekker rustig aan gedaan gisteravond!! Ik ben gistermiddag van huis gevlucht. Ze zijn nog steeds bezig met uitbreken. Daar kon mijn dochtertje niet echt tegen. We zitten nu ook al vanaf vanochtend vroeg bij mijn ouders. Dus kan niet veel online zijn anders komt mijn moeder erachter!! Spannend laurier!!!
goede morgen dames, jullie hebben je netjes aan mijn opdracht gehouden om niet te veel te typen haha!!!zo was super gezellig!!!!! ben nu nog aan het bijkomen zeg pfff, straks weer de slaapdienst in! dat heb ik wat minder zin in zeg poeh poeh! arrggghhhhh mijn hond heeft weer erge last van adhd vandaag zeg pfff!!!!!! wordt nu al gek van der, ben net 1 uurtje thuis!!! @klevin, jammer van je nega test,dan maar op naar ronde 2 maar zie dat je eigenlijk vanaf vandaag zou kunnnen testen???? ook nog niet ongi dus????
@ Ilse; beterschap meid! @ ikke; jij ook met je verkoudheid, hopelijk is het snel over. Bij mij is het gelukkig weg inmiddels, werd gek van dat gesnotter. Fijn trouwens dat er weinig aan je moeders huis hoeft te gebeuren. Wel balen dat jullie er dan waarschijnlijk niet zijn als ze de sleutel krijgt. Ga je lang op vakantie? @ Sasje; mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad! Hier gisteren avond gewoon voor de buis gehangen. Nu rustig ochtendje. Wat was opruimen en vanmiddag even nieuwe kussens halen voor de tuinstoelen. Onze hond vindt altijd dat zij erin moet gaan liggen dus die kussens zien er niet meer uit. En vanaaf gezellig naar vrienden! En dan vanaf morgen tot en met zondag heb ik het aardig druk gelukkig, heb echt afleiding nodig.
Hallo allemaal, nou slecht nieuws: werken gaat niet door Mijn client is ziek gggrrrrrrrrrrrrrr Daar gaat mijn afleiding voor vandaag..... Gelukkig is het hier wel mooi weer aan het worden @klevkin; kan me voorstellen dat het niet zo leuk is voor haar, al die herrie ook zeker Fijne dag bij je ouders! @ sasje; mooi dat je het zo leuk hebt gehad, succes met bijkomen en met je hond hahaha @bibi; ik geef haar gelijk, het fijnste plekje om te slapen
@laurier, dan krijg je natuurlijk ook niet betaald?? omdat het pbg is?? @sasje, het zou heel goed kunnen hoor, dat ik te vroeg ben geweest, maar heb nu zoiets van, ik zie het vanzelf wel ben ook nog niet ongesteld. Maar goed, kan ook een lange cyclus hebben. We wachten gewoon af heb nu in elk geval rust in mijn hoofd.
goedemorgen dames het was zeker rustig hier maar zoals ik gisteren al schreef stilte voor de storm @ laurier spannend laat je het wel weten als je hebt getest ben wel erg benieuwd met al die kwaaltjes van jou (hihihi) kan me eigen voor stellen dat je wat afleiding wilt hebben hopen dat het niet van het ontpillen komt @ voor degene die moeten werken werkse meiden en voor de thuis blijvers een hele fijne dag hopen dat het wat beter weer word xx twinklestar
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) :Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 : Ceandraa 22 mei: Biancje
Lieve dames.. wat fijn om te merken dat je gemist wordt Sorry dat ik jullie even in onzekerheid heb moeten laten maar het was hier even bende Met manlief is het weer even goed fout gegaan.. ben blij als het de 20e is en katheterisatie wordt gedaan. Verder hadden ze gezellig het internet huisje in de wijk opgeblazen dus we hadden geen internet al met al zat het niet mee.. en werd ik gister ook nog eens ongesteld.. BAh, heeft even niet meegezeten.. maar goed, ik ben er weer en meld me aan voor ronde 2.. Heb dus een cyclus van 21 dagen gehad.. niet bepaald lang te noemen hopen dat het zo blijft maar dat er wel genoeg tijd is voor een ei om te blijven zitten.. en met dat ik dit typ merk ik dat ik lijst verkeerd heb ingevuld dus zo nog ff veranderen Heb niet alles terug gelezen.. haha was erg veel. Maar ben er dus weer en hoop gezellig verder te kletsen met jullie.. Heb jullie ook gemist hoor.. Blij dat ik er weer kan zijn!!
nu boodschappen doen dus reageer vanmiddag weer op berichtjes!! haha ben niet weer verdwenen hoor.. xx
Welkom terug dolfijn!!!! Wat balen met je man!! hoe is het nu met hem??? Ik snap niet waarom ze dan geen spoed achter de katheterisatie kunnen zetten. Nu moeten jullie nog dik een week wachten. Wat een spanning. Ook balen van je ongi, 21 dagen is idd een korte cyclus..........maar aan de andere kant, jij hebt tegelijk met mij de laatste pil geslikt. Alleen werd je later ongesteld zeker?? Op zich is 21 dagen niet verkeerd : )net genoeg voor een eisprong dacht ik
wat een pech allemaal meid het zit je niet mee zeg wat balen dat je man niet lekker is zeg kan me voorstellen dat je blij bent dat hij geholpen word hoe gaat het nu met hem hoop dat hij zich snel weer beter voelt dit schiet voor jullie ook niet op en dan word je ook nog ongi wat vervelend zeg maar schrijf het lekker van je af we zijn er om elkaar te helpen en je cyclus is inderdaad kort maar las gisteren op het forum weet niet of het zo is maar dat het geen kwaad kon zolang die niet onder de twintig dagen komt maar heb zelf geen idee meid sterkte hoop dat het gauw allemaal weer goed gaat met jullie
hmm heb net de banner veranderd weer naar die van hier....vond de andere toch wat onduidelijk..................maar volgens die kan ik zelfs morgen pas testen.......ach ja we zien het wel!
Dolfijn, wat goed dat je er weer bent!! Wat vervelend van je man! Dat zal wel even schrikken zijn geweest. Hoe is het nu met hem? En jammer van je ongi. Maar 21 dagen is inderdaad niet lang, op zich mooi, toch? Wie weet heb je de volgende ronde meer geluk, maar kan me ook wel indenken dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt.
hey dolfijn, fijn dat je weer terug bent!! dat is niet zo mooi van je man!! nou maar hopen dat het snel volgende week is!! oh je hebt wel een mooie korte cyclus gehad, kun je ook weer snel aan de klus!!!
hallo dames! hier weer heelhuids teruggekomen vanuit Groningen! was maar 3 keer verkeerd gereden (MET navi haha). vandaag is de schutting geleverd!! waarschijnlijk gaat vriendlief donderdag en zaterdag aan de slag. nog maar 3 dagen en dan gaat mn ring eruit!! JOEPIE!! houd het nu ff kort, want ik moet hier weer aan de slag. schoonpapa komt zo om al het hout te sjouwen. nou ja, ik moet helpen! :S oppassen dat mn nagels niet breken. ben hard aan het sparen voor de bruiloft! ze worden vrijdagochtend gelakt, en dat kan niet als ik geen nagels heb