stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dames ik ga er weer vandoor, ff met de hondjes lopen en dan weer grote boodschappen doen :( en nieuwe fototoestel ophalen :D nu maar hopen dat we die een keer kunnen gebruiken om ons wondertje op de foto te zetten :)

Tot vanavond meiden!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Tot vanavond Ikke! en hoop zeker dat je mooie foto's van jullie kleintje mag gaan maken..

@ Twinklestar; ik heb pendels aangevraagt bij:
    Zuurtje
    Caruli
    Nanediane
    AstridDi
    En wacht nog op de laatste van Nanediane............

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    oke dolfijn heb ze aangevraagd bij Caruli en AstridDi ben benieuwd

4. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Ceandraa staat geen datum omdat ze volgens mij niet meer is geweest???

Hier weer bekaf....................heb ook net een uur gesport, was wel lekker. Maar ik zou nu wel kunnen slapen.

En mijn dochter weigert om te slapen!!!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ klevkin dat kan je wel eens hebben he (hihihi)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hmm Klevkin, dat schiet niet echt op.. Jij die wel wilt slapen en je dochter niet.. hoop dat je er samen uit komt:p Veel succes!

7. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    nah, kom er niet uit met haar :D zij ligt in bed te spelen en ik zit beneden achter de computer te slapen (bij mijn ouders).

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden allemaal eetsmakkelijk voor straks ik ga zo aan het eten beginnen heeft nog wel even werk nou tot vanavond allemaal

xx twinklestar

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Leuk dat je het vraagt! Nee, geen innesteling. Die zou ook pas vrijdag of zaterdag zijn geloof ik. Mijn buik voel wel wat raar aan, beetje alsof ik ongi moet worden...En had vanochtend echt heel veel afscheiding! Begon zelfs te twijfelen of mijn ei niet gewoon weer laat zal zijn net als vorige ronde. Maar maakt niet uit, net nog geklust dus mijn ei ontkomt deze ronde niet aan de zwemmertjes. :D :D ben wel erg benieuwd nu hoor!

@ Klevkin; en, dochter lief nog gaan slapen? En mama misschien ook wel? ;)

@ Dolfijn; de tijd zal voor jullie ook wel langzaam gaan nu zeg, nu je op die operatie zit te wachten. :( Gelukkig zit je nog aan het begin van je cyclus, wie weet komt er nog wel wat van klussen. ;) En anders moet je mannetje eerst maar snel weer gezond worden want hij moet natuurlijk wel van de beeb kunnen genieten als het zover is. ;)

@ Smyltje; bijna je ring eruit, leuk hoor! Dan mag je ook op de wachtbank. :)

@ Pendelen; niemand meer iets binnen? Die Nanediane heb ik ook naar gekeken, maar volgens mij zag ik bij haar dat zij al vanaf Januari niet online was geweest? :( Als dat zo is zou ik daar niet teveel van verwachten...

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Correctie, zie dat ze 21 April nog online is geweest. Maar goed, ze komt hier dus niet erg vaak. ;)

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik weet het.. had ook al een paar keer gekeken.. dus denk dat ik mijn pendels er maar eens bij ga zetten..
    en inderdaad het wachten duurt maar.. maar de gezondheid van manlief gaat nu voor.. dus deze ronde moet ik nog maar nergens op rekenen aangezien ik zo'n korte cyclus had, en mijn eisprong dus gepland staat voor dat manlief het ziekenhuis ingaat.. maar goed, je weet maar nooit;)

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ok.. pendels staan erbij.. wat vinden we dames??
    ik vind juni of juli wel leuk klinken.. maar december?? hoop niet dat het die wordt.. maar ja, we moeten afwachten hé?!:p

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Oei, ook Juni en Juli! Wie weet zijn we gezellig samen zwanger! :) December is wel ver weg ja...Ga heel hard voor je duimen dat dat 'm in elk geval niet gaat worden! ;)

14. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames, sjonge jonge wat moest ik weer veel lezen!!!
    Klopt ik heb me wel aardig vermaakt hahaha, heb boodschappen gedaan, op de koffie bij mn moeder geweest en onder de zonnebank..

@klevkin; ik krijg een bepaald bedrag in de maand en die staat vast, de volgende keer werk ik deze uren er gewoon bij of ik werk een keer extra!

@dolfijn; bakkes wat balen van je man, hoe gaat het nu met hem? Veel succes!! En leuk dat je er weer bent ;)

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    nou, ben ik weer! mn nagels zijn nog heel :D eentje ging er wel dubbel, maar hij zit er nog op hihi.
    ik had ook een pendel aangevraagd bij Nanediane, maar dat is al een tijd terug. nog steeds geen reactie.
    mooie pendels dolfijn! hoop dat het gewoon lekker juni/juli wordt. zijn we straks allemaal tegelijk zwanger! er zijn er hier wel veel he, met die pendel.. zou leuk zijn als het zou uitkomen :D

ik heb net mn laatste behandeling gehad bij de fysio. heb nu de mensendieck gebeld. wachten op reactie.
    nou, ik ga nog ff lekker naar de bank, Bones kijken van gister!

16. laurier

laurier Niet meer actief

@smyltje; mooi dat je nagels nog heel zijn hihihihihi.

Dat lijkt mij ook wel wat: nu gewoon met zn allen tegelijk zwanger :D Hier is besloten toch morgenvroeg een testje te gaan doen, da's maar 2 daagjes eerder vindt ik nog wel netjes ;)

Ik heb het eten klaar gemaakt en wij gaan nu aan tafel! Eet smakelijk allemaal!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik hoop dat je test heel mooi positief wordt! haha dan maar niet allemaal in juni/juli.. je mag best beetje vooruit lopen hoor Laurier;)....
    als de rest maar op mij wacht:p hahah anders zit ik hier straks in me eentje:( aangezien deze maand waarschijnlijk overslaan wordt daar mijn ei voor ziekenhuis opname van manlief al is (als ik die 21 dagen aanhou, wat ik toch wel kort blijf vinden;))
    maar voor de rest blijven we er gewoon voor gaan, met zo'n cyclus moet het toch wel een keertje raak zijn..

@Smyltje; goed dat je nagels er nog aan zitten..haha ken het van voor mijn trouwen, net daarvoor natuurlijk toch eentje gebroken.. maar ach, het neemt de pret van de dag niet af hoor;)

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; in je eentje zit je niet hoor, mocht het raak zijn wil dat niet zeggen dat ik hier niet meer kom kletsen. Veel te gezellig hier! ;)

Hier beginnen de hormonen weer te rommelen volgens mij. ;) Wordt af en toe echt overvallen door een vlaag van emotie, voel me dan echt heel triest. Had ik vorige ronde ook. Ik probeer dan meteen te denken 'over een paar minuten is het weer weg' en probeer er geen aandacht aan te schenken, maar voel me af en toe echt depri...

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat je dan toch blijft hoor Bibi:)
    En balen dat je je zo voelt.. al herken ik het wel.. heb al een paar dagen die depri momenten (zal met ongi te maken hebben) maar gelukkig kan je het realistisch bekijken en weet je dat het weer voorbij gaat.. maar blijft heel vervelend!:( KNUF voor je!

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ben het met bibi eens ik blijf hier ook gezellig mee kletsen als het raak mag zijn is net zo gezellig met zijn allen

@ laurier succes met testen morgen

Deel Deze Pagina