@dolfijn; ik sluit me helemaal bij bibi aan!! Ik vindt het hier ook veels te gezellig Vindt t echt wel superrrrr lief dat ik vooruit mag lopen van je Ja natuurlikk ga je wel zwanger worden, ik hoop ook erg snel!! @bibi; dat is echt niet leuk bah zeg veel succes ermee! Ik voel me gelukkig niet depri, maar heb nu weer wat zenuwen voor morgen ochtend whahaha t zal nooit ophouden denk k......
Kijk dames, we hebben ook een lijst....... NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) :Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 : Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Ook ik sluit me bij Bibi aan! Ben ook veel te benieuwd hoe het met jullie gaat als jullie zwanger zijn! @ Laurier; Ik hoop op 2 streepjes voor je morgen! Welke test ga je doen? Ennuh hoelaat ga je testen??? Hihi dan weet ik wanneer ik ongeveer hier moet kijken Zo hier zijn de boodschappen weer binnen! Meteen maar weer foliumzuur meegenomen want die komt ook aan z'n einde M'n moeder krijgt 27 mei de sleutel... dus heb ik maar weinig tijd om d'r te helpen met klussen aangezien wij een paar dagen later op vakantie gaan, merk toch dat ik dat best lastig vind
hhahaa fijn dat jij even aan het zoeken bent gegaan.. hihihi nu nog op zoek naar mij ei.. help je mee?? net calculator er even op los gelaten en als ik mijn ongi kwijt ben met een dag of 2, moet ik meteen weer aan de klus om mijn ei te vinden.. gaat allemaal wel heel snel als je dan die data onder elkaar ziet (vanaf 14 mei al weer een beetje vruchtbaar) hihihihi gaat het eindelijk snel is het weer niet goed haha is toch wat??!!
@ikke; ik ga gelijk met vriendlief opstaan, dat is 6 uur (pffff vroeg) en denk dat ik hier zo rond half 8 a 8 uur wel een berichtje neer heb gezet..... O ja en ik gebruik de test van kruidvat wil je ook nog mn pincode (whaha grapje hoor!) nouja alle kleine beetje hulp helpen toch ikke en vakantie is ook wel lekker!! @dolfijn; ja hoor ik help je wel zoeken naar je ei Ja een mens moet altijd wat te klagen hebben zeg ik altijd....
@hormonen.. praat me er niet van!! lag zondagavond compleet depri in bed. druk te maken om van alles en niks. janken! gelukkig was vriendje heel lief en begripvol. heb het gelukkig niet vaak, dus hij vond het niet erg. wat een schatje @ laurier: succes met testen!! ik duim voor je!
Het wordt hier weer spannend! Heel veel succes en ik duim morgen ochtend vroeg voor je Laurier! (ben meestal wel op tijd wakker).. en maar hopen op een mooie duidelijke test; positief!! hahah hoop het echt voor je meis! en inderdaad, voor smyltje begint het ook allemaal te komen.. leef je er al echt naar toe samen met je partner? Gaat vast helemaal goed komen meis!
Hahaha iedereen bedankt voor het duimen en het gunnen van een test met 2 mooie strepen Het wordt nog wat, als ik niet zwanger ben dan ben ik dik whahahaha. Vriendlief zegt steeds: ja je buik is wel dikker geworden......... Maarja afwachten tot morgenvroeg!!! @smyltje; spannend joh, nog 3 dagen anticonceptie Dan kan het klussen voor jullie ook beginnen, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!! Iedereen een fijne avond en tot morgen!!
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) :Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 : Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Slaap lekker allemaal alvast.. ik kijk nog even tv, wacht op de kids die nog op straat hangen in de regen en ga dan ook lekker warm me bedje in.. Tot morgen!
hoi dames... hier is het niet best... ben mega verkouden, diaree... loopneus/vrstopte neus, koud/warm...nergens zin in, bah! Oja en barstende hoofdpijn! Liefs mij
Beterschap Ilse! Hoop dat je snel weer opknapt! Lekker onder de wol lijkt mij.. paracetamol erbij en lekker slapen.. Knuffel!
hoi Dank jullie wel! ja heb net al een paracetamol op en ga zo ook me bedje opzoeken! Ellende bah! Laurier heel veel s6 met testen!!!Ik denk aan je! Liefs