@ ilse: Beterschap!! @ dames.. Jahaa, bijna!! we (nou ja, ik íets meer hihi) leven er wel naar toe. vrijdagochtend gaat hij mijn ring eruit halen. mag anders echt nooit!! maar goed, vond het nu wel symbolisch we gaan alleen wel mn eerste 2 ongi's afwachten. dus we gaan na mn ongi van juli echt aan de klus! in mei en juni gaan we er dan alleen een beetje om denken wanneer ik vruchtbaar ben en dan gaan we het dus niet doen denk niet dat we het echt met condoom gaan doen enzo hoor. we zullen zien! nou dames, slaap lekker allemaal! ik heb een drukke paar dagen voor de boeg en ga zaterdag en zondag naar Brussel met een vriendin, dus zal niet zoveel online zijn. trusten!
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 3 juni:Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Spannend om te lezen allemaal! Ook mijn vriend en ik hebben besloten om voor ons eerste kindje te gaan. We hebben het verder nog aan niemand verteld. Ik ben vorige maand met de pil gestopt en ik ben net voor het eerst weer ongesteld geweest. Lang geleden dat ongesteld zijn zo beroerd voelde. Nu eerst nog een paar dagen oefenen en dan voor het eggie!
Welkom Mlyn82! Leuk om te lezen dat je samen met je vriend voor een kindje gaat.. Klets gezellig met ons mee en heel veel plezier op het forum. Succes met zwanger worden en veel plezier klussen (wel handig dat je eerste je ongi hebt afgewacht, hoop dat je beetje mooie cyclus hebt!)
hallo allemaal, @ilse veel beterschap! @laurier spannend!!!!! ik kijk ook morgen meteen hoor!!! @iedereen oh ik ben zo blij als ik zometeen mijn bedje in kan duiken!! ben helemaal op!!!! truste!!!
Dank je wel voor het warme welkom! Ik hoop ook op een mooie cyclus, maar als het net zo ging als voor ik aan de pil ging dan is het een crime! De eerste cyclus na de pil duurde 33 dagen. Ik met mijn naïeve kop dacht dat het nu al zo ver was, er nooit bij stilgestaan dat het wat langer kan duren om je lijf te ontpillen zeg maar. Is leuk om met wat lotgenoten te praten.
Goede morgen dames, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook van dat mooie weer? @ilse; hmmm bakkes zeg: heel erg veel beterschap!!!! @Mlyn82: welkom op dit forum, kom dr gezellig bij! Veel lees en typ plezier. En natuurlijk ook veel klus plezier en hoop dat je snel zwanger mag zijn! @hier: een bagger ochtend, nou dat zegt vast genoeg of niet Het stormt hier als een gek, de hond heeft zn hele bench onder gepoept en last but not least: maar 1 streepje op de test...... Het was wel erg leuk, ik had gister al een beker in de wc gezet voor vanmorgen, vriendlief dacht "goh wat doet dit bekertje hier nou" en heeft hem weer in de keuken gezet :-S. Toen die boven kwam, me hiernaar vroeg en ik zei dat t voor de test was rende hij super snel weer naar de keuken en zette het bekertje snel weer in de wc hahahaha Vanmorgen heeft hij te test ook gedaan zoals hij graag wou haha, hij heeft dik 5 min naar de test zitten staren...... Ik ging gewoon tanden poetsen, haar doen enz.... Hij was ook wel een beetje sneu
O ja trouwens: mijn cyclus duurt nu al 26 dagen, hoop dan toch dat ik nu snel ongi wordt.... Dan kunnen we snel door naar ronde 2
Goedmorgen allemaal; @ Laurier; Jammer meis!!!! Nu maar hopen dat je of te vroeg hebt getest of dat je maar snel ongi mag worden dan kun je ook op naar ronde 2! Oh en wat betreft die dikkere buik.... Dat had ik ook! Is nu weer weg dus maak je er maar niet druk om meis! @ Ilse; Heel veel beterschap! Hier ook goed verkouden @ Hier; hier is het ook k*t weer! En dan moet ik straks op de brommer naar het werk Fijne dag allemaal!!
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 3 juni:Ceandraa (ronde 1, 1e kindje 18 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Maar wie weet heb je wel echt te vroeg getest! Je weet namelijk niet hoelang je cyclus is...... Ik wil je niet teveel hoop geven hoor, maar zolang er geen bloed is, is er nog hoop!
Ja kan ik me voorstellen! **KNUF** Maar ik merk al dat ik veel minder gespannen ben nu dan de 1e ronde, ik heb nu zoiets van ik zie het wel en nu hou ik er dus ook rekening mee dat ik weer klachten ga krijgen voor mjn NOD denk dat je na deze ronde ook wat meer ontspannen bent. En kijk maar eens hoeveel er al in ronde 2 zitten wordt steeds gezelliger! Hoop voor je dat je snel ongi wordt en dat je een mooie cyclus hebt zoals de meeste hier! Praat maar even lekker van je af hier!
Balen Laurier.. ik heb echt voor je geduimt maar wat Ikke zegt, zolang je niet ongi bent is er toch nog hoop.. al kan ik me voorstellen dat je daar nu even niets mee kan. Hoop dat je cyclus niet te lang gaat duren en dat je dan maar door mag naar ronde 2.. Wel sneu voor je vriend.. zie het helemaal voor me.. Balen hoor, had echt gehoopt positief nieuws te lezen.. maar we gaan door hé meis! Don't give up! Hier is het ook K* weer.. lijkt wel herfst zeg! en ik maar hopen dat ik vandaag de was weer eens buiten kon hangen.. hmm.. lijkt me niet zo'n plan. Opgezette buik heeft bij mij te maken met ongi, dus begint nu weer wat te zakken. Vloei trouwens wel heftig zeg! haha met de pil toch heel wat minder.. Succes voor de gene die door de regen moeten.. ik maak vandaag maar mijn schoonmaakronde ipv morgen, misschien dat ik morgen dan nog even naar buiten kan mits het droog is natuurlijk
Ja ik weet het ikke... En weet ook dat jullie allemaal hebben gezegt: hoop niet te veel dat hadden wij ook en wij zitten nu in ronde 2..... Maarja idd toch hoop je dan (ik tenminste wel) dat het voor jezelf wel gelijk de 1e ronde raak mag zijn. Nouja idd gewoon mn ongi afwachten en dan door naar ronde 2.... Ga er niet echt vanuit dat ik te vroeg heb getest hoor, dan ga ik mezelf weer hoop geven
@ Dolfijn; Ik had ook denk een week voor NOD een opgezette buik! had dit tijdens de pil nooit zo erg.... Wat gaat het trouwens snel nu zeg! Heb alweer bijna mijn ei
@dolfijn; dank je Ik hoop ook dat mn cyclus dan niet te lang meer duurt nee..... Ja hij was wel een beetje sneu, ben benieuwd of hij de volgende keer dan wel weer wil testen of dat ik t maar moet doen. Ach de ziel....... @ikke; jaaaaa bijna je ei Ik hoop dat je hem snel vindt Dat is nu alweer klussen geblazen voor jullie