Goeie morgen meiden! @ klevkin; wat balen van die test weer meid. Misschien inderdaad even naar de ha want zoveel moe zijn is ook niet goed. *knuffel* @ Dolfijn; wilde vragen hoe het met je man is, maar dat weet je nog niet lees ik. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben en dat je man zich weer wat beter voelt! @ Laurier; succes en veel plezier bij de wedstrijd! @ Smyltje; het schiet dus lekker op in jullie tuin, fijn! En wat leuk, die trouwerij! Het lukt vast wel om je mond te houden, is mij ook nog gelukt al die weken. Allemaal een fijne dag vandaag. Hier regent het voor de verandering dus nog geen idee wat wij gaan doen...xxx
goedemorgen allemaal @ klevkin jammer van je ongi heel veel succes in ronde twee maar zou toch even naar de ha gaan als je zou moe blijft kan nooit geen kwaad @ smyltje een hele fijne dag gefeliciteerd met oma @ ikke en sasje werkse hier niet echt lekker vandaag hoofdpijn maar ook snot verkouden maar ja wat wil je met dit weer een hele fijne dag allemaal xx twinklestar
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 3 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Goeie morgen, zo ik moest eerst 20 pagina's lezen voordat ik kon reageren. @ Nieuwe dames, Welkom!! @Klevkin, jeetje wat vervelende die vermoeidheid. @ Citta, ja ik ben voorlopig nog de oudste hahaha al voel ik me absoluut geen 30 hahahaha ik word ook vaak 24 geschat..vind ik ook niet erg vervelend, mijn vriend is 36 en die wordt altijd 28 geschat dus dat is toch een leuke combi.. Ik heb het lijste even bijgewerkt, Ceandraa zat in haar 2e ronde en ik had de data op volgorde gezet.. Iedereen lekker vrij vandaag? Ik heb 2 dagen gewerkt en een hoop visite gehad dus was lekker druk.. Maand mei is sowieso erg druk met visites en werk..dus ik hoop af en toe even ZP bij te kunnen houden want 20 pagina's steeds te lezen is wel erg veel. LOL.
Even weer wennen hoor met zo'n ongesteldheid..na 15 jr pil en zo'n enorme regelmaat van menstruatie..nu bijna een week ongesteld..en nu een pukkel op mijn kin en enorm misselijk..nog nooit pukkels/puitjes gehad..en enorm moe kan elke moment slapen..heel bizar..
@ biancje. ik heb al 10 jaar pukkels :S dan moet jij die ene wel kunnen overleven toch ? ben nu al de hele week om mn eten(lees: varkensvlees en chocola) aan t denken zodat ik met de trouwerij geen pukkels heb haha. maar ja, als ik ongesteld moet worden, krijg ik ze toch wel @ schutting. *^%$*#&*$ het zijn de verkeerde schroeven! vriendje is al 2 keer naar de bouwmarkt geweest. hebben ze nergens de goede schroeven! 2 uur verder en er zit nog geen plank op deze schroeven breken steeds af. schiet dus niet op...
Ja sorry mag niet klagen over 1 pukkel hahahaha.. Jemig K*T dat het niet meezit met jullie schutting..suc6
Jammer van je ongi Klevkin, maar wel fijn dat het nu duidelijk is.. nu hopen dat je vermoeidheid nog wat afneemt en anders toch maar naar HA.. Balen van je schutting Smyltje.. hoop dat het toch nog wat meer op gaat schieten! haha Biancje, dat bijlezen gaat altijd een boel tijd inzitten.. ik herken het van een paar dagen niet te zijn geweest maar ach, we kleppen gewoon gezellig door Hier gaat het vandaag redelijk met manlief, vanmorgen wat langer op bed gelegen en hij lijkt er redelijk te zijn. Stofzuiger door het huis gehaald en alles even recht getrokken, dus nu opgeruimt op de bank met flaptop Zo nog even een was ophangen.. het hangt buiten maar ben bang dat het straks toch weer naar binnen moet, maar ja, wie niet waagt wie niet wint.. het gaat toch altijd sneller buiten en was wordt frisser. Mams komt rond een uur of 2 en dan maar hopen dat het droog blijft zodat we nog even kunnen fietsen.
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1ste kindje 27 jaar) 3 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
ff andere banner in gebruik genomen.. deze wat handiger daar deze ook de vruchtbare dagen aangeeft Altijd goed om te weten toch?!
Zo ik ben d'r weer @ Klevkin; balen zeg dat je ongi bent geworden! Maarja nu hoef je er ook niet meer op te wachten! @ Smyltje; hoever is het met de schutting????? haha Hier is het gelukkig nog droog, wel bewolkt. Vriendlief heeft wel gestoft en gezogen, maar toch zag ik de haren nog liggen haha maarja hij bedoeld het goed! Heb gelukkig een beter dag dan gister, dus maar eens aan de klus vandaag aangezien mijn ei ook dichterbij komt....
@ ikke; veel klusplezier! @ Smyltje; en, hoeveel planken staan er inmiddels? Wel balen hoor, denk je mooi even door te kunnen werken, niet dus. @ Dolfijn; die banners zijn handig ja, zag die ook bij Biancje. Ik vind die van hier alleen zo schattig. Dus die hou ik nog even.
hallo allemaal, zo mijn werk dagje zit er weer op! zijn lekker naar stad geweest...dus ja echt werken kan ik het niet noemen hahaha! klevin, wat jammer van je ongi maar ja zo kun je samen met ons door naar ronde 2! @smyltje, nou dat schiet dus lekker op bij jullie pff! hopelijk is het toch nog gelukt???
nou, ik twee verjaardagen gehad en in de hoop dat nu toch wel de schutting af zou zijn... kom ik thuis... 4rijen!!! OMG!! dat schiet toch niet op! zit vriendlief lekker op de bank! ik: wat is dit nou weer? hij: ja ehh de schroeven waren op.. HAHAHAHA misschien dat ze morgenochtend nog ff verdergaan en anders zaterdag. maar morgen hebben we natuurlijk trouwerij. maar dat begint toch pas om 14 uur. ik moet om 10 uur mn nagels laten doen en moet daarvoor natuurlijk douchen. vriendje moet dan wel mee douchen aangezien hij zo nodig die ring eruit wilt halen haha. nou, ik ga maar even eten klaar maken. we gaan vandaag beef shanghai eten. wat gaan jullie eten?
Wow, als je een dag niet gekeken hebt door omstandigheden heb je weer zoveel om in te halen.... Gisteren heb ik mijn eerste potje foliumzuur gekocht en vanmorgen de eerste pil gehad. Nu heb ik nog meer dan eerst het gevoel dat we er echt voor gaan! Toen ik het potje aan mijn vriend liet zien begon hij ook te stralen... Hel tijkt wel alsof nu alles om me heen over baby's gaat. Op de één of andere manier lijken er ook meer zwangere vrouwen hier in de stad te lopen. Volgens berekeningen kan ik eind volgende week weer professioneel klussen en moet ik tot die tijd maar even oefenen. De tijd lijkt wel stil te staan! @ Klevkin: jammer! Hopelijk heb je snel meer succes!
hier net klaar met eten krieltjes met filetlapje groente had het mannetje niet echt zin in dus is appelmoes geworden vind het ook niet zo erg gelukkig voel ik me wel wat beter maar hoofdpijn is nog niet helemaal weg @ dolfijn nog lekker gefietst met je mams @ smyltje nog een dagje spannend @ ikke veel klus plezier
@smyltje, dus morgen gaat het gebeuren!!! spannend of niet????kun je dat zomaar eruit halen?? ik heb me er namelijk nooit in verdiepd!! hier ben ik loepmias aan het eten!!