dank je wel ja idd leuke ticker met goede info...heb me net aangemeld...krijg met 24uur bericht enzo van hun, dus dan ga ik daar eens kijken... wij eten lekker een tosti...hadden om 15uur in duitsland gegeten lekker gegrlild kippetje en friet, en nu hadden we zin in tosti haha manlief kijk iets van een man met hobby
Whahaha "help mijn man heeft een hobby" Da's echt erg!!!!! Veel plezier iedereen met bank hangen, tv kijken enz enz Net even met vriendlief overlegt voor een volgende test als ik niet ongi wordt, heb tegen hem gezegt dat ik sowieso niet voor zondag wil testen maar denk dat we beter sowieso nog een week kunnen wachten....
We wachten gewoon samen met je af Laurier! Doe een test wanneer jij en je partner er aan toe zijn.. Heel veel succes met de onzekerheid zolang deze er nog is.. xx
help... over menstruatienet...ik krijg geen teks onder de banner en ook geen teken van wanneer ei en kan ook de cd dagen niet invoeren? Of tenminste niet vinden waar met banner maken...
whaaha ja echt erg heel veel s6 met wachten en uiteindelijk veel s6 met testen! Hoop dat je 2 mooie strepen te zien krijgt! Liefs
laurier ik vind het echt knap van je hoor dat je nog steeds zoveel geduld hebt hoor!!! ik kan dat niet!!!!!1
Door het stoppen met de pil heb ik ineens veel meer zin in klussen zeg maar... en ik voel me minder opgeblazen. Achteraf gezien vraag ik me af waarom ik niet veel eerder ben gestopt. (het antwoord op die vraag weet ik ook eigenlijk wel).
ja manlief snapt ook niet waarom ik nu telkens wil haha ik zeg dat komt dat ik met de pil ben gestopt, zijn reactie; nee dat kan niet je wilt gewoon een beeb... ja dat ook, maar ook als ik niet vruchtbaar ben heb ik zin...haha Liefs
Nouja ik ben op dit moment ook niet zenuwachtig enorm of echt heel erg onzeker erover.... Gister een test gedaan die is nega, denk dat je dat ook niet te vaak moet testen (tenminste ik voelde me ff vet kut en vriendlief ook) Nou dat wil ik niet 3 keer in de week Ik heb allemaal huidskleurige bultjes op mn rug, op mn schouderbladen en ertussen, en ze jeuken ook erg (vriendlief zegt het zijn geen pukkels) Vet raar weer.... Nou voor iedereen nog een fijne avond, wij gaan richting bed. Ik ben er ook wel aan toe, ben echt bekaf!!! Tot morgen dames! Voor de werklui van morgen: werkse!! Voor de mensen die vrij zijn: morgen kleppen we verder hihihi Voor de klussers: veel plezier
Euhh dat meer zin in klussen is hier ook echt 200% zo!!!! Bevalt prima hier hoor Ik zit ook bij menstruatienet maar weet ook niet hoe dat zit.... Ik vindt die banner niet zo leuk
ik vind banner menstruatienet juist leuk, ach smaken verschillen!!! ik weet ook nog niet hoe het moet ga nog ff kijken en dan me bedje opzoeken slaap lekker allemaal!!!
Haha de banner kan je zelf een kleur geven etc, dus dat maak jezelf.. ben er ook nog mee aan het stoeien hoor. Enne Ilse, je moet wel eerst je agenda invullen wanneer ongi etc, want dan maak ie daarop je banner.. om te beginnen moet je wel eerst wat dingen doen. Gewoon even rustig bekijken en vragen mag altijd. Hier is de libido momenteel niet echt hoog.. ben veel bezig met volgende week en durf nu niet te veel van manlief te vragen daar hij best zit met bijwerkingen van medicatie (erectieprobs).. Dus ik denk dat we ons er maar bij neer moeten leggen en deze ronde overslaan.. Je weet maar nooit wat nog spontaan gebeurd, maar forceren is er momenteel echt niet bij. Ga zo ook afsluiten en me bed in.. ben kapot! Morgen hopelijk uitslapen en dan weer heerlijk verder kletsen met jullie Fijne avond allemaal. xx
ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook meer zin in klussen mijn man vind het geweldig (hihihi) @ laurier succes met afwachten meid en zeker wat een geduld maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen als jij @ meiden die morgen moeten werken werkse @ dolfijn wat leuk dat je het gezellig hebt gehad met je mams en dat je man zich vandaag wat beter voelde hoop dat het zo blijft @ smyltje veel plezier op de bruiloft morgen en succes met het uithalen van je ring als ik wat vergeten ben sorry ben er niet zo erg bij vandaag nog steeds hoofdpijn en voel me echt niet top ga zo ook lekker afsluiten en lekker mijn bed in tot morgenen slaaplekker xx twinklestar
Hoop dat je je morgen beter voelt Twinklestar! Slaap lekker.. en dank je wel dat je nog even reageerde op het feit dat manlief zich redelijk goed voelde vandaag
@smytle, jij zelf ging toch niet trouwen??????waarom schrijft twinklestar succes met de ring????snap er niks meer van hoor......... ik ga ook mijn bedje opzoeken, morgen weer de hele dag werken pff en dan gelukkig weekend!!
hahah Sasje, het is ook lastig he.. alles volgen Smyltje gaat haar anti-conceptie ring eruit halen.. dus vandaar Slaap lekker meissie!
Nou meiden, lekker slapen allemaal! Ik ga nog even op vriendlief wachten en in de tussentijd naar scrubs kijken. Beetje rondneuzen op internet en dan morgen lekker uitslapen. Altijd goed zo'n extra vrije dag. @ ieder die morgen wel moet werken: veel succes! Ook voor jullie is het bijna weekend!
hahaha sasje! ik lig helemaal vlak neeee, de broer van mn vriend gaat trouwen (en zij is 15 weken zwanger). en morgen gaat mn NUVAring eruit!! dussss dames, wish me luck! (is ook echt nodig hahaha) misschien dat ik morgenochtend nog even bericht, maar heb het dus best druk. en ik ga zaterdag meteen naar Brussel, dus ben bang dat ik maandag veel bij te lezen heb... :S trusten dames!