stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlyn82

Mlyn82 Lid

11 mei 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ smyltje: succes met de ring, hopelijk is het niet te veel gepruts!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi dolfijn
    nou alles ingevuld van 3cyclus terug...heb banner hieronder staan...krijg er alleen geen tekst onder van dag 13 ofzo ga maandag verder stoeien

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geniet lekker van alles meis! en we zien je wel weer verschijnen.. maar als het je lukt even verslag te doen van het uithalen van je ring (gevoel dan hé! hoef geen details hoor:p) zou t wel leuk vinden, toch speciaal gevoel denk ik..

4. Zeepaardje

smyltje s6 met ring verwijderen...
    hoop dat je geen last van zult hebben!
    Liefs

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb ik dus ook ruzie mee gehad.. maar nadat ik tweemaal had uitgelogd en weer ingelogd stond ie er ineens wel, dus weet nog niet helemaal waar dat aan ligt:$ hahah het is toch wat..
    maar kijk gewoon rustig verder, komt vast wel goed!

Nu echt off.. Trusten!! xx

6. Zeepaardje

maandag ga ik ermee aan de gang!!!
    Pff leuke site wel hoor!
    Kan alleen nergens dat verlaten vinden in het hoofdmenu...haha
    maar komt goed slaap lekker

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei dom dom dom...dat wist ik toch ook dat het morgen gaat gebeuren...maar ja af en toe beetje vergeetachtig..en dat al met 24 jaar!!! weltrusten allemaal!!

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goeie morgen!
    Heb geen tijd gehad om alles bij te lezen, vanavond weer. ;)

@ Smyltje; vandaag is dé dag meid! nu snel ongi worden en dan kun je aan de klus! Fijn gevoel hè, als die anticonceptie de deur uit is? :)

Fijne dag meiden en tot vanavond!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goede morgen allemaal!!

aub niet te veel typen want ik moet alweer gaan werken pff ben blij als het 4 uur! dan mijn reeks van 8 dgn erop zitten!1 en dan lekker 2 dgn vrij!!! hier moeten vandaag nog aan de klus....ik twijfel namelijk of mijn ei al is geweest...als deze wel is geweest dan was dat woensdag!!

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hoi allemaal,

@ Smyltje; Leuke dag voor jou vandaag! Veel plezier met de laatste keer de ring eruit halen!!!! En heel veel plezier op de bruiloft!

@ Laurier; Kan me voorstellen dat je je nu k*t voelt! Gewoon doen waar jij/jullie je prettig bij voelen en praat hier maar lekker je frustraties van je af!!! *KNUF*

Volgens mij zijn er weer meer mensen een beetje ziekjes.... Ik loop ook nog steeds zoooo te hoesten en ben echt zo moe :(
    Gister nog geklust :) ik voel wel echt weer die steekjes bij m'n lies.....
    Vandaag weer werken, lekker met de auto vandaag :)

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Werkze Ikke, Sasje en Bibi!

Hier nog even een rustig dagje.. hopelijk even naar de kapper en verder komt oudste zoon vandaag even buurten.
    Manlief moet nog even bloedprikken voor katheterisatie dus dat zullen we vandaag ook even doen.
    Heb trouwens gevoel in onderbuik alsof ik ongesteld zou moeten worden.. maar het is net over.. echt heel vaag! Ben benieuwd hoe cyclus precies gaat lopen daar het natuurlijk mijn eerste pas was...

Fijne dag allemaal!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD:

11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar)
    15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    3 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)

Eisprong:

27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Dolfijn1982
    17 mei: Robijntje1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    30 mei: Citta

13. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames, zo je mist echt wel wat als je even 1 dagje niet kijkt...... Pfffff wat moest ik bijlezen!!

@smyltje; veel plezier met de ring eruit halen, op de bruiloft en in Brussel!!!

@ikke; heel veel beterschap en succes met werken! Dank je, ja denk dat ik in mn hoofd dan gek ga worden als ik steeds ga testen.... Zondag gaan we denk ik weer testen als ik niet ongi ben geworden. Op dit moment weet ik t echt ff niet meer hoor, wordt ik nou ongi en heb ik daar al die kwaaltjes van of niet. Tuurlijk wil ik ook snel zekerheid, maar wil mezelf ook niet voor de gek houden en elke dag een test doen...

@sasje; succes ook voor jou met werken vandaag, hopen dat t snel 4 uur mag zijn en dan kun je heerlijk genieten van je weekend!

@bibi; fijne dag vandaag en tot vanavond.

@ilse; hmm ik denk dat ik ook nog maar eens goed op menstruatienet moet kijken dan als je alles zelf kunt instellen, zoals ik al zei: ik snap er ook nog niet super veel van. Maarre jou banner ziet er wel leuk uit zo ;) Ik had een hele saaie whahah

@hier; hond is nog steeds in de diarree, nu al bijna een week (op 2 nachten tussendoor na). Heb de dierenarts gebeld en heb om 11 uur een afspraak! Ik moest hem vanmorgen douchen zo erg was het, zn hele plaats eronder, de muren, de vloer, hijzelf van top tot teen.... Bah echt zielig en vies!!

14. laurier

laurier Niet meer actief

@dolfijn; gezellig joh dat je zoon buurten ;) Veel plezier dan bij de kapper. Heel veel succes met je manlief voor het bloedprikken van voor de katheterisatie!! Het is volgens mij best wel heftig allemaal met je manlief, veel succes en beterschap!!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Laurier; Als onze hond diaree heeft geven wij een plakje peperkoek! Wekt echt geweldig en lekker makkelijk :) succes bij de dierenarts!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je wel Laurier!
    Het is inderdaad allemaal best heftig.. en het komt nu toch wel dichtbij, merk het aan mezelf en aan de kinderen dat er nu vragen komen van hoe gaat het allemaal, hoe spreken we het af, wat laat ik hen wel weten en wat niet..
    Maar goed, we zullen er even doormoeten en hopen dat er daarna toch echt verbetering komt!

17. laurier

laurier Niet meer actief

Dank je ikke, ik laat de dierenarts hier toch liever even naar kijken aangezien ik zelf ook al wat huismiddeltjes had geprobeert en het niet helpt.......

Knuff dolfijn, kan me voorstellen joh! Heel veel succes en hoop dat het allemaal snel goed komt!!!!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dames ik ben weg!
    Tot vanmiddag.... :D
    Fijne dag!

19. laurier

laurier Niet meer actief

Doeiii tot vanmiddag ikke!!

20. Mamsietje

Mamsietje Lid

30 mrt 2010
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik heb even zitten lezen op jullie forum. Ik zou graag jullie mening willen weten over iets waar ik mee zit.
    Ik ben 25 februari gestopt met de pil. 1 maart mijn ontrekkingsbloeding gehad en op 6 april een volgende menstruatie. Mijn eerste cyclus duurde dus 36 dagen. Ik denk ook dat ik mijn eisprong gevoeld heb deze cyclus. Op dinsdag 23 en woensdag 24 maart ontzettende buikpijn gehad ook uitstralend naar 1 kant. Woensdagavond was de buikpijn verdwenen en 6 april werd ik dus ongesteld, ong 12-14 dagen later dus want wanneer het eitje precies gesprongen is dat weet ik natuurlijk niet.
    Nu zit ik in mijn tweede cyclus na het stoppen met de pil. Vandaag zit ik op dag 39 en nog steeds geen menstruatie. Ik dacht mijn eisprong ergens tussen 26 en 29 april te hebben gehad. Toen had ik erg veel last van slijmverlies. Het stomme is alleen dat ik zondag 9 mei weer precies dezelfde buikpijn kreeg als vorige keer, maandag was het minder aanwezig en dinsdag was het best heftig en vooral rechts had ik kramp en steken. Ook het vrijen voelde niet heeeeeeeeel erg prettig door deze buikpijn. Dinsdagavond werd het minder en vanaf woensdag helemaal geen last meer gehad. Dit zou dus betekenen dat ik deze keer een cyclus zal hebben van 48-50 dagen. Is het niet vreemd dat een tweede cyclus na het stoppen met de pil zo veel langer duurt als de eerste?? En wanneer het je nu echt je daadwerkelijke eisprong? Is dat tijdens die buikpijn of een aantal dagen nadat de buikpijn verdwenen is?
    Ik hoop echt dat iemand hier mijn verhaal herkent.
    Verder heb ik al een dochter van bijna 3. Ik ben nu ongeveer weer 2 jaar aan de pil geweest sinds mijn bevalling. Van mijn dochter raakte ik meteen na het stoppen met de pil zwanger, ik heb toen geen natuurlijk menstruatie gehad...

Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp

Liefs

Deel Deze Pagina