Hey mamsietje! Balen van deze onzekerheid Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet.. even met je mee gelezen; het zou kunnen dat de tweede keer (zondag 9 mei) een innestelling is geweest van een wat later ei, maar om daar zekeheid in te krijgen zal je (ongeveer na het weekend) een test kunnen doen.. Verder kan het natuurlijk zijn dat je nog aan het ontpillen bent en dat je lichaam de juiste cyclus zoekt.. maar hoop het eerste voor je! Heel veel succes en hou je ons op de hoogte?? xx
Dat is het pijltje helemaal aan de linkerkant (pijltje naar beneden), daarop klikken en dan helemaal onderaan staat verlaten.. Hoop dat het lukt! Je banner is in elk geval wel gelukt! xx
Hallo mamsietje, vervelend hoor die onzekerheid! Ik sluit me helemaal aan bij dolfijn!!! Het is idd erg vervelend, maar je zult nog even geduld moeten hebben... Ik hoop voor je dat het een innesteling is geweest!! Veel succes en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!
Even een stukje ego hier, want mijn man is thuis, dus wil niet lang zitten lezen, lees vanavond op het werk wel even bij! gisterochtend, vlak nadat ik getest had kreeg ik bij het afvegen dus bloed. Helder rood. Dacht mooi! kan ik opnieuw beginnen met tellen. Een uur later was er niks meer te bekennen........ Ik moet zeggen, ik vind dit erg apart. Heb dit de eerste keer dat ik stopte met de pil ook niet gehad en weet ook even niet wat ik er van moet denken. Moet ik nu opnieuw beginnen met tellen?? of niet??? Vind het erg vaag allemaal!!
hallo allemaal voel me nog steeds niet erg top vandaag nog steeds hoofdpijn @ klevkin dat is zeker vaag ik heb ook geen idee @ sasje ikke bibi werkse meiden @ laurier hoe is het bij de dierenarts afgelopen weet je al wat het is @ dolfijn succes met bloed prikken en veel plezier met de visite vandaag xx twinklestar
Die onzekerheid... bah! Hopelijk voor jullie hebben jullie snel zekerheid! Ikzelf werd vannacht ineens wakker met kramp. Dacht even dat ik wat verkeerds had gegeten, mar het voelde anders deze keer. Vanmorgen had ik nog steeds een beetje een wee gevoel in mijn buik. Ik snap er werkelijk helemaal niets van. Laat ik het er maar op houden dat de pizza gisteren niet helemaal goed was. Of misschien ben ik wel veel te veel bezig met mijn buik op dit moment dat ik alles voel en denk dat ik alles ook anders dan normaal voel.
@twinklestar; lief dat je het vraagt! Onze hond is tip top in orde, ziet er super goed uit en de dierenarts kon niks vinden..... Hij heeft wel voor 3 dagen pilletjes meegegeven om de diarree te stoppen Daarna nog even naar de dierenwinkel geweest voor een lekker bot, hij zit er nu heerlijk op te kauwen Balen joh dat je nog hoofdpijn hebt, veel sterkte @Mlyn82; hmm dat klinkt ook vervelend zeg, ik had geen kramp tijdens mijn eisprong maar betekent niet dat het niet kan natuurlijk... Misschien even aankijken, afwachten of je ei ook komt. En tsja, misschien is het ook wel de pizza....
Vage klachtjes weer dames.. geen idee wat dit te beteken had Klevkin het is weer erg vaag, dit kan niet tellen als ongi dus ik zou nog niet beginnen met opnieuw tellen maar het even afwachten (hoe lastig ook..) Succes meissie! Mlyn; ook weer zo vaag iets, geen idee of het de pizza is geweest of dat je toch je ei hebt gevoeld. Het kan allebei.. maar een keertje extra klussen inplannen kan geen kwaad denk ik Twinklestar; balen dat je hoofdpijn niet zakt en dat je je beroerd blijft voelen.. hoop echt voor je dat het snel beter gaat! Laurier; fijn dat de dierenarts je doggie gezond heeft verklaard, is er in elk geval niets ernstigs aan de hand.. hoop dat ie snel opknapt (en jij niet meer zoveel troep hoeft op te ruimen!)
@klevin, dat heb ik tussendoor toen toch ook gehad!! ook maar 1dag, daarna niks meer en toen toch opeens naar paar dagen.week gewoon ongsteld!!! waarom test je anders niet nog een keertje morgen vroeg????
Wat is het rustig hier vandaag! Ik dacht heb vast weer veel bij te lezen, maar niet dus.... @ Laurier; Fijn dat alles goed is met je hond! Heeft ie z'n bot al op?? haha @ Klevkin; Is er nog steeds niks? Misschien is het wel echt van het ontpillen dan? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Ego; vandaag met zwangere collega gewerkt is toch wel lastig hoor . Ook sinds vanmiddag hoofdpijn, had ik gister maar niks gezegt! Vriendlief is vandaag nog vrij, dus ik had gezegt bedenk jij maar een keer wat voor het eten vandaag.... Wat denk je; Meneer weet het niet! En ik ga nu echt NIKS bedenken doe ik elke dag al! pfff mannen!
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 3 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Whahaha ikke da's wel bekent zeg, hier weet vriendlief sinds een paar maand wel iets te bedenken maar het is steeds hetzelfde: macaroni Ja idd ben er wel wat gerust op, maar hoop dat het nu ophoudt gatver zeg wat een troep elke morgen..... Hij heeft zn bot nog niet op, het is een Nylabone Ja het is zeker rustig hier vandaag.... Jeetje klevkin jij zit ook goed in de onzekerheid zeg pffffttt succes hoor!!!
bedankt voor de beterschaps wensen hoop zelf ook dat ik me gauw beter voel die hoofdpijn is om gek van te worden @ laurier gelukkig is alles goed met je hond en dat bot dat was vast een goed idee dat vond hij vast niet erg @ ikke het is iedere dag weer een hele klus om te bedenken wat je moet gaan eten
vraagje zou het kunnen dat ik mijn ei nog moet krijgen voel me sinds gisteren zo raar last van mijn buik af en toe steekjes maar mijn borsten worden wat gevoeliger had dat in de vorige cyclus ook misschien toch maar een ovulatie test doen wat denken jullie
kAN ook misschien innestelen zijn toch??eisprong denk ik niet, want dan zou je wel heel erg laat hebben.....
@ sasje bedankt zou kunnen maar vorige maand had ik ook een cyclus van 42 dagen dus was wel erg lang hoop natuurlijk dat het een innestelling is maar ja we wachten af
hoi hoi, hoe gaat het met iedereen? Zijn de harde werkers alweer thuis?? @hier; vriendlief heeft weer dienst vanavond dus we eten makkelijk, ik hou het niet meer vol om op hem te wachten totdat hij thuis is haha. Eerder dee ik dit wel maar nu moet ik gewoon op vaste tijden eten anders krijg ik echt honger en wordt ik duizelig. Ik voel nog niks van ongi aankomen of wat dan ook, ook geen bloed verloren..... Ik wacht gewoon rustig af! @weer; Yess vandaag was het hier aardig mooi weer, ik heb zelfs nog een wasje buiten te drogen gehad
@ sasje nee dit is ronde 1 we hebben de eerste cyclus af gewacht hoe het zou gaan met de nod en dat was dus behoorlijk lang onderweg dus zit gewoon in ronde 1