stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Deze harde werker is weer thuis! :)
    Heb even snel bijgelezen, wat kunnen jullie lullen zeg! :p

@ laurier; fijn dat alles goed is met de hond! Nu maar hopen dat ie snel van de diarree af is.

@ Twinklestar; het zou wel je ei kunnen zijn als je een lange cyclus hebt...Wanneer had je vorige ronde je ei? En heb je deze cyclus al meer klachten gehad waardoor je dacht dat je ei eerder was?

@ klachten; het is me wat allemaal hè, zo onduidelijk. ;) Ik heb sinds twee dagen flink last van krampen/steken in mijn baarmoeder. Of in elk geval in dat gebied, weet natuurlijk niet zeker of het mijn baarmoeder is. ;) Vandaag straalde het af en toe ook naar mijn onderrug en mijn liezen en heb ook veel last van witte vloed. Ben zo benieuwd of het de innesteling is! Wil mezelf alleen niet al te blij maken, moet toch nog een weekje geduld hebben...

Ik spring zo onder de douche en dan ga ik lekker op de bank. Krijg morgen twee logees dus moet wel uitgerust zijn. ;) Fijne avond allemaal!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke, ja het zou natuurlijk kunnen omdat je eerste keer ongesteld zijn zonder pil ook lang duurde..dan zou het goed nu je ei kunnen zijn ja.....even afwachten!!! je zou idd ook best met ovulatie testen kunnen gaan werken, maar als dat je ei was, ben je daarmee ook al te laat geloof ik??????

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @bibi, ja het is me allemaal wat he!!! nou laten we hopen dat het voor je een innesteling zal zijn!!!nog even geduld en dan weten we het!!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje dat is waar heb er even niet bij stil gestaan (hihihi) dom he
    maar ja als ik hem wel nu heb gehad zit het ook wel goed hoor genoeg geklust dus we wachten af

@ bibi dat heb ik dus ook voelt allemaal zo raar daarom dacht ik ook dat ik nu me ei had maar nu weet ik het niet meer zeker en wanneer ik mijn ei had in de vorige cyclus toen had ik die klachten bijna dehele tijd dus geen idee

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje zie dat je je ei vandaag hebt succes met de klus

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja!! maar volgens mij heb ik mijn ei woensdag al gehad!! maar denk even goed aan de klus vanavond!!!

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat raar dat dat zo kan verschillen ga denk ik in ronde twee mocht het niet raak zijn toch maar ovulatie testen gebruiken misschien dat ik dan wel me ei kan vinden

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Het begint weer wat spannender te worden hier ;)
    Ga je het weer net zo spannend maken als de vorige keer Bibi???? hihi hoop dat het de innesteling is wat je nu voelt meis!

Ik denk ook dat mijn eisprong niet lang meer duurt steeds steekjes in linkerkant (vorige keer rechts ;))
    Is het trouwens slecht als je rond je eisprong elke dag klust? Of denken jullie dat dat wel kan? Vriendlief wil namelijk weer ;) hihi maar ik zei nee morgen mogen we pas weer.....

Nou dames ik denk dat ik vanavond niet meer kom, gaan zo naar m'n zus toe :D dus fijne avond allemaal!!!

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden allemaal een hele fijne avond en slaap lekker voor straks
    ga nu lekker even voor de buis hangen

xx twinklestar

10. laurier

laurier Niet meer actief

#1930 laurier, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2010
    @ikke; je mag zo vaak klussen als je wil natuurlijk, maar voor de kwaliteit van het zaad is om de dag beter.... Dan heeft het zaad even de tijd om weer op sterkte te komen om het zo maar te zeggen ;)

@bibi; hmmm dat klinkt ook weer erg spannend zeg! Veel plezier met je logees!

@twinklestar; dank je, jij ook een fijne avond en slaap lekker!

@hier; nou heel gezellig weer alleen thuis, vriendlief was net een half uurtje thuis..... Hoop gezeur, spanning en gekibbel enz bakkes!!! Maar nu is ie alweer op een storing..
    Ik kan echt om alles wel huilen nu echt heel vaag!!
    :( Pffft wat een spanning aan de ene kant maar aan de andere kant ook weer niet aangezien ik afgelopen woesdag negatief heb getest.......:(

11. laurier

laurier Niet meer actief

Nou dames ik geef het op, ik ga ook maar bankhangen en wachten op vriendlief....... Fijne avond en tot morgen.

12. laurier

laurier Niet meer actief

NOD:

11 mei: Klevkin
    (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar)
    15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)

16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    3 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)

Eisprong:

27 april: Klevkin
    01 mei: Laurier
    03 mei: Dolfijn 1982
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Dolfijn1982
    17 mei: Robijntje1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    30 mei: Citta

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het is hier zeker rustig geweest vanavond ;) Allemaal toe aan een hangavondje denk ik..
    Hier ook niets bijzonders te melden, gaat alleen weer niet zo lekker met manlief:( maar ach, het komt wel ok..
    Fijne avond allemaal! en tot morgen.. xx

14. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    weltrusten meiden, fijne avond gehad,allemaal? wij zijn net terug van een verjaardag. ik ga nu naar bed. morgen weer werken. slaap lekker.

15. Mamsietje

Mamsietje Lid

30 mrt 2010
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    @twinklestar Ik heb bijna hetzelfde probleem als jij, heb hier een paar pagina`s terug dan ook jullie mening over gevraagd. Het is misschien een idee om een schriftje aan te schaffen waarin je dagelijks even opschrijft waar je die dag allemaal last van had. Zo kun gemakkelijk terugkijken naar een vorige cyclus.
    Mijn eerste cyclus was 36 dagen, zit nu alweer op 40. Denk dat ik dinsdag of woensdag mijn eisprong pas heb gehad. Lees anders mijn verhaal even dan kun je zien dat je niet de enige ben.

@Ikke, toen wij voor onze eerste gingen klusten we ook elke dag, niet zo zeer daarom maar gewoon. Ik was zwanger in de eerste ronde na de pil
    Ik las laatst ergens dat als een man elke dag een zaadlozing heeft hij minder volgroeide cellen 'schiet' Maar dan zou je toch denken dat als jullie elke dag klussen, er elke dag in ieder geval zaad aanwezig is om meteen naar jouw eitje te zwemmen.

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen dames! ff snel een berichtje! de trouwerij was leuk, maar ook verschrikkelijk, verhaal volgt :D
    nu snel mn spullen pakken en op naar Brussel! mn vriendin is hier met een kwartiertje :D heb er onwijs zin in!!
    nou, ik kan me zondagavond of anders maandag uitleven met bijlezen :p

geniet van jullie weekend!

PS. mn ring is eruit!!! :D:D:D:D:D

17. laurier

laurier Niet meer actief

Goedemorgen!

@klussen; jazeker kan dat elke dag en zaad blijft 2 dagen in je lichaam dus als je om de dag klust heb je al elke dag zaad dat aanwezig is....

@dolfijn; hoe gaat het nu met je mannetje?

@smyltje; heel erg veel plezier in Brussel!! Ik ben benieuwd naar het verhaal over de trouwerij ;) Super dat je ring eruit is!! Goed weekend en alvast succes met bijlezen whahaha!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ikke, het is beter om, om de dag te klussen voor het zaad!! en het is volgens mij zo, dat je even goed genoeg zwemmers hebt rondzwemmen als je om de dag klust!!dus ik doe het fijn om de dag rond mijn eisprong!!

hier gisteren bij vrienden geweest, die is nu 29 wkn zwanger, en dan kriebelt het mij ook echt heel erg als ik daar zit, en alles staat klaar hahahaaha!!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen allemaal!
    @Smyltje; ben heel benieuwd naar je verhaal over trouwerij:p en ja meis, nu wordt het echt.. hihiih zonder ring.. is kans op een klein ding:) Geniet in Brussel!
    @Laurier; rot nacht gehad, op punt gestaan huisarts te bellen maar gelukkig zakte het weer.. dus erg onrustig. Zie nu langzaam ook op tegen donderdag :(
    @Sasje; kan me heel goed voorstellen dat het dan begint te kriebelen.. maar we blijven duimen en hopen dat ook wij snel aan de beurt zijn!

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Smyltje; have fun meid! En de ring is eruit, bye bye ring! :D Op naar een beebje. :)

@ ikke; whaha, maak ik het spannend dan?? :p Mijn lijf maakt het zo spannend, kan het ook niet helpen. Vanochtend wakker geworden met een zeurende pijn in mijn ondebruik. In plaats van dat het steekt voel ik het nu gewoon echt de héle tijd...Geen idee of dat normaal is en erbij hoort. :( Verder zijn m'n borsten wat groter dan anders volgens mij, maar dat had ik vorige ronde ook. Ben trouwens wel erg emotioneel en opvliegend. :) Gisteren avond moest ik echt huilen om iets heel kleins en net heb ik vriendlief even de huid vol gescholden. :) :) Nou was hij ook niet echt aardig, maar ik merk wel dat ik echt overal overdreven op reageer. Dat kan ook ontpillen zijn natuurlijk, die hormonen sturen je hele lijf in de war. Maar die pijn lijkt me niet bij ontpillen te horen...Dus ja, ik maak het toch spannend denk ik. :D

@ Laurier; ga je niet nog ene keer testen meid? Omdat je woensda vrij vroeg was. En nog niet ongi, toch?

@ Sasje; snap wel dat het begint te kriebelen als je die dikke buik ziet en een mooi kamertje wat al klaar staat voor de nieuwe bewoner. Ik heb nu twee zwangere collega's en bij mij kriebelt het echt heel erg als ik steeds van alles hoor over echo's en bevallingen enzo. We moeten toch nog even geduld hebben helaas. ;)

@ Dolfijn; het gaat dus niet heel lekker bij jullie? vervelend meid. :( Kan me voorstellen dat je erg in spanning zit voor donderdag. Is het een lange operatie?

Deel Deze Pagina