@Bibi; nee, op zich is het zo gedaan.. maar het is wel dag opname. En gister hebben we bericht gehad dat de cardioloog nog een extra gesprek wil maandag omdat er meer risico is dan gedacht Dus dat maakt een beetje bang.. Maar goed, we blijven hopen op positieve berichten.. al is het nu soms best even lastig om positief te blijven. Zeker richting beebje ben ik bang dat het voorlopig niet wordt, en dat doet zeer (en ja, gezondheid manlief gaat voor enzo, maar het doet wel pijn...) Dank jullie wel voor jullie medeleven.. doet me goed! thanxx
@dolfijn; sh*t joh!! Gelukkig dat het wel weer iets afzakte... Kan me voorstellen dat je tegen donderdag op begint te zien *knuff* @bibi; jij maakt het ook weer spannend idd Nog 7 dagen voordat je kunt testen, pfffft wat moet je weer een geduld hebben dan!! @hier; vriendlief ligt nog steeds op bed te stinken Ik moet zo alweer naar cursus met de hond... Ik ga morgen testen als ik dan nog niet ongi ben geworden.... Wil eerst vandaag nog even afwachten of het misschien toch komt.
@laurier.....wjhaahahahaha ik vind je echt heel moedig hoor!!!! heel erg knap!!!! ik heb respect voor je!!!!!!! @dolfijn, hehe balen zeg!! lijkt me ook heel akelig zeg!!! nou kan me goed voorstellen dat je tegen de maandag opziet/de hele week denk ik!!!! vanuit hier ook een dikke knuffel!!!!! dadelijk met mijn ouders wat leuks doen....denk winkelen ofzo..vriendlief is werken!! maar we hebben wel gisteren geklust...dus ik kan op de wachtbank nu!!
@ Dolfijn; ben benieuwd wat de cardioloog te zeggen heeft...Wie weet valt het wel mee, maar is het voor hem gewoon een licht om bepaalde zaken van te voren nog even duidelijk te vermelden. Het is wel fijn in elk geval dat het geen grote operatie is, ik dacht dat het iets heel ingewikkelds was. Hoe voelt je man zich nu? @ Laurier; knap dat je tot morgen kunt wachten! Is misschien ook wel verstandig, maar gevoel en verstand werken niet altijd samen hè. Mijn vriend wil ook pas zaterdag testen terwijl ik er donderdag al wel een tegenaan wil gooien. mannen Zal dus ook nog even mijn geduld moeten bewaren. En wie weet donderdag of vrijdag wel ongi dus probeer me nog niet te druk te maken over het testmoment. @ Sasje; kom er gezellig bij zitten op het bankje meid. Ik wil wel weer van dit bankje af eigenlijk, zit hier een week, maar voor mijn gevoel lijkt het wel aan jaar. Veel plezier vandaag met paps en mams!
Jullie houden het allemaal spannend zeg! Ben heel benieuwd naar de testen.. Heel veel succes met geduld hebben! (Dank jullie voor de knuffels!)
Nou het is niet bepaald makkelijk hoor maar wacht nog tot morgen voor zelfbehoud Ik voelde me echt k*t afgelopen woensdag en wil gewoon niet te snel weer testen omdat ik bang ben voor nog een nega test........... @dolfijn; sh*t joh!! Gelukkig dat het wel weer iets afzakte... Kan me voorstellen dat je tegen donderdag op begint te zien *knuff* @bibi; jij maakt het ook weer spannend idd Nog 7 dagen voordat je kunt testen, pfffft wat moet je weer een geduld hebben dan!! Vriendlief is net van bed en ik ga nu naar cursus, gezellig hoor Tot vanmiddag dames!
Hopelijk ging het om een rijp ei. Toen ik mezelf dat gisteren bedacht heb ik maar meteen een klusmoment ingelast. Niet dat ik dat zo erg vond, want ik had toch al een vreselijk verhoogd libido Gisteravond waren we op een feestje en één van onze vrienden zat daar, keek me aan en vraagt: "ik wil je niet beledigen, maar ben je zwanger?" Blijkbaar had ik die zwangerevrouwen-gloed over me heen. Nou, dat zou wel heel apart zijn, iemand die het al na 1 dag ziet... @ Bibi: hopelijk zijn het innestelkrampen @ Laurier: is een negatieve uitslag 100% betrouwbaar? Misschien toch nog eens extra testen?
@ dolfijn: ik leef met je mee. Natuurlij,gezondheid van manlief gaat even voor. Maar dat maakt de teleursteling niet minder groot. Hopelijk gaat t snel beter en kunnen jullie met groen licht voor een baby.
Ik weet niet of een negatieve test 100 % te vertrouwens is, ik heb ook woensdag getest en vandaag is mn NOD.... Maarja aangezien dat echt een domper was voor mijzelf en voor vriendlief Maar zoals ik al zei en ik blij er echt bij: als ik morgenvroeg niet ongi ben ga ik weer testen... @mlyn; zwangerevrouwen-gloed????? o gossie
@ Dolfijn; ook vanuit hier een dikke knuffel!!!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat het snel weer beter gaat! @ Klussen; Ja wij doen het ook om de dag, maar zat te denken als je het een keer wel 2 dagen achter elkaar zou doen of het dan echt veel uitmaakt voor de kwaliteit @ Laurier; Hoop dat je morgen wél 2 streepjes op de test hebt, wie weet is je cyclus wel langer en heb je veel te vroeg getest woensdag! Ik duim voor je!!! @ Bibi; Nou ben benieuwd bij jou, ik dacht de vorige keer namelijk echt dat het bij jou al raak was, dus ik zeg deze keer niks..... Hier lekker zonnetje, onze logeer-hond wordt vandaag ook weer opgehaald zal wel heel rustig zijn! Maarja over 2,5 weken mag onze hond daarheen want dan gaan wij op vakantie
@ dolfijn ook een dikke knuffel van mij en ik hoop net als alle andere meiden dat alles goed gaat en je man zich snel weer beter voelt @ wat is het rustig geweest dacht dat ik een hoop moest bijlezen maar het was maar 1 pagina dus viel mee @ smyltje ben benieuwd naar je verhaal en veel plezier in brussel xx twinklestar
Het is hier inderdaad de laatste dagen errug rustig.. maar ach scheelt bijlezen en dank je wel voor je knuf! Hoe was je dag??
NOD: 11 mei: Klevkin (ronde 1. 2e kindje, 25 jaar) 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 3 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 5 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 27 april: Klevkin 01 mei: Laurier 03 mei: Dolfijn 1982 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Dolfijn1982 17 mei: Robijntje1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
inderdaad scheelt een hoop inlees werk hier is alles goed voel me vandaag wel wat beter alleen heb nog steeds bepaalde klachten maar dat zal er allemaal wel bijhoren ben benieuwd we zijn vandaag lekker naar het tuincentrum geweest en wat leuke planten voor in de tuin gekocht of dat we die nog niet genoeg hebben (hihihi) maar we hebben er een leuk dagje van gemaakt @ dolfijn die knuffel heb je wel verdiend
hahah nooit plantjes genoeg.. hihih herken het wel van hier hoor.. tuin staat er hartsikke mooi bij en toch blijf ik kijken naar weer nieuwe, nog leukere plantjes! hahah houdt ons bezig toch? en ben heel benieuwd of de klachten bij jou nu ook echt wat betekenen.. Spannend!!! Weet je al wanneer je gaat testen als ongi weg blijft??
@klevin,...waar ben je???? nog ongi geworden of toch nog eens getest??? @ twinklestar ja ben ook wel benieuwd eigenlijk!!
@ dolfijn en sasje ben zelf ook erg benieuwd ik denk gewoon over vier dagen dan is als het goed is mijn nod maar als ik ga testen laat ik het jullie weten vind het wel leuk hoor die plantjes allemaal het fleurt zo op en het was er vandaag ook wel weer weer voor toch
helemaal mee eens twinklestar.. ben ook even in de tuin bezig geweest.. nog even de laatste plantjes (die ik vorige wk al kocht) er nog in gezet en nog wat losse takjes ed eraf gehaald.. ziet er weer keurig uit (al zeg ik hetzelf) hou ons op de hoogte van je testen.. ik ben heeeel benieuwd!