even vragen..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sannie1977, Aug 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sannie1977

Apr 9, 2010
    18
    0
    0
    administratief medewerkster
    Nieuwerkerk aan den IJssel
    Hallo allemaal,

Afgelopen 2 weken heb ik in spanning gezeten was namelijk overtijd!! Na die 2 weken toch ongesteld geworden..:x Normaal ben ik het altijd een dag of 4 en dan heuh zwaar ongesteld (laat ik het maar zo zeggen).. Nu ben ik het vrijdagavond geworden en zondag was het al over .. Was ook lichter dan normaal.. Vandaag ga ik naar het toilet en heb ik roze afscheiding:(:( en vanavond bij het afvegen nogmaals roze en beetje bruin .. Normaal een teken van een nesteling toch:$:( of van een aankomende ongesteldheid..

Mijn vraag is wat zou dit kunnen zijn..??

Groetjes Sannie..

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Ik lees nergens of je een zwangerschapstest gedaan hebt, mijn vraag is dan ook of je deze gedaan hebt en zo nee, doen! en zo ja, wellicht nog een keer testen?!

En als je nog steeds twijfelt dan (na negatieve test) kun je altijd bloedtest bij HA aanvragen, dan weet je het zeker. Alhoewel ik dan denk dat je toch gewoon ongi bent geworden, maar goed, weet maar nooit!

3. Sannie1977

Apr 9, 2010
    18
    0
    0
    Ik heb in die 2 weken overtijd getest eentje op de dag dat ik het had moeten worden en eentje een week later maar beide negatief..

Daarom vond ik het zo raar van dat roze afscheiding...vandaar ook mijn vraag :)

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Als je negatief hebt getest dan ben je niet zwanger, een bloedtest is dan dus ook niet nodig. Wanneer heb je voor het laatst getest?

Het kan ook zijn dat je ongi een keer minder is. Heb ik ook 1 x gehad.

Die ongi waar je het over hebt, is dat die nadat je 2 weken overtijd bent geweest? Hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie?

5. C78

C78 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik nog een keer testen!
    Ben je net gestopt met de pil? Dat zou ook je cyclus nog wat overhoop kunnen gooien...

6. C78

C78 Niet meer actief

Anders bij twijfel maandag even langs de HA...

7. Sannie1977

Apr 9, 2010
    18
    0
    0
    Ben nu een half jaar geleden gestopt met de pil.. heb een redelijk stabiele cyclus om de 4 a 5 weken.. Wil jullie onwijs bedanken voor de lieve berichtjes maar ben niet zwanger.. Helaas...

Volgende ronde misschien beter!!

Groetjes Sannie..

Share This Page