ik hoop echt dat de tijd vliegt! vind het namelijk af en toe ook moeilijk om te wachten maar dat komt toch het beste uit! ik ben benieuwd volgende week! zwanger in de 1e ronde zou wel heel mooi zijn! ik zal voor je duimen!
Hey Rebbel, Ik ben ook net met de pil gestopt en wij gaan ook eerst gewoon condooms gebruiken om te kijken hoe mijn cyclus is. Ook omdat ik voor de pil nooit regelmatig ben geweest.
Het maakt niet uit hoor, hoe lang je foliumzuur slikt. Er zijn genoeg mensen die het elke dag moeten slikken omdat ze bijvoorbeeld sikkelcelanemie hebben. Een van de middelen die zij krijgen is foliumzuur... Ik was ook van plan augustus voor het echie te gaan. Maar na mijn laatste ongesteldheid namen we de beslissing om er nu al voor te gaan. Dit is mijn laatste pilweek. Ik gebruik de pil nu minimaal 10 jaar. Hiervoor was mijn cyclus altijd regelmatig. Ik hoop straks ook weer. Ik ben vorige maand begonnen met FemNatal (zit ook foliumzuur in). Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik sowieso al vitamine's slikte.
hey meiden! bedankt voor jullie reacties! goed om te weten dat het niet uitmaakt hoe lang je foliumzuur slikt! en ik lees zo ook dat er meer zijn die eerst even af willen wachten hoe hun cyclus is! ik hoop dat mijn normale cyclus niet te lang op zich laat wachten, maar we zullen zien! succes allemaal! groetjes rebbel
Ik kan me voorstellen dat je eerder stopt met de pil, maar zelf doe ik het niet. Als je heel graag heel snel zwanger wilt worden, dan is eerst even ontpillen voor je voor een baby bezig gaat wel goed, denk ik. Ik stop ergens in augustus, denken we nu (of de hele situatie moet echt zo zijn dat we een kindje absoluut nog niet aankunnen), en we zien wel wanneer een kindje zich meldt. Voor die tijd stoppen met de pil en verder met condooms lijkt me niet wat. We hebben nog niet zo'n goeie ervaring met condooms en het lijkt me niet prettig te vrijen als mijn manneke een condoom om heeft.
we hebben toch besloten er al voor te gaan, we hebben het de 1e maand nog met cd gedaan om te kijken hoe mijn cyclus is en als het goed is moeten nu morgen de komen, en dan gaan we ervoor! we konden toch echt niet meer wachten! maar toch nog bedankt voor je antwoord! groetjes rebbel ps. van mij mag deze op slot hoor!