Hoi meiden, Over 11 dagen stop ik met de pil...alweer. Mede doordat ik dus een rottige uitslag heb van het uitstrijkje (voor mijn zwangerschap had ik deze uitslag ook al pap2 met zeer agressief hpv virus variant zucht ) en toch ook wel een kinderwens voor een 2e wondertje...maar nog niet nu. Dus ik ga met ovu testen aan de slag om dus te kijken wanneer we NIET moeten klussen Mijn dochtertje is bijna 9 maanden en wil toch graag wachten tot ze 1 is om echt een poging te wagen maar ja...ml wil geen condooms gebruiken dus de kans dat er sneller een 2e wonder hopelijk komt is natuurlijk aanwezig... Vind het toch wel spannend allemaal, en mss zitten er nu ook mama's in hetzelfde schuitje? Ik zal eerlijk zeggen dat ik het heus niet erg vind om snel zwanger te worden En nog wat onderzoekjes eerst best wel spannend hoor.... Voel me net weer zo als toen ik bezig was om zwanger te raken van mijn 1e wonder!
jammer dat niemand reageerd...ik heb wel een kinderwens dus ga niet TE verzichtig klussen ook mijn vl zegt dat haha nog 8 dagen en dan pilstop!!
Maar ja kan toch ook zwanger worden als je je eisprong nog niet hebt? Ik lees hier vaak meiden die de ene dag een hele lichte test hebben en de dag erna een knaller. Daarnaast kan een zaadcel een aantal dagen overleven.