Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famkexxx

famkexxx Lid

23 mrt 2015
    48
    10
    8
    Ik werk ook fulltime:)

2. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik werk zeven dagen in de week nu en ben erg blij dat daar verandering in gaat komen! Ik werk parttime in de gehandicapten zorg en daarnaast ben ik bezig met een opleiding tot klinisch psycholoog waar veel uren voor gedraaid moeten worden (vandaar dat wij eigenlijk pa na de zomer willen proberen zwanger te worden). Maar het vooruitzicht van minder werken en hopelijk in de toekomst een baby maakt het nu allemaal behapbaar :)

3. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Wauw Jemima, bikkel!

4. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Het moet even.. Knop om maar het is best zwaar. Nog maar eventjes en dan is het leven gelukkig (!!!) weer normaal.

5. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Dat is pittig jemina! Gelukkig dat het voor korte duur :)

6. Bippie

Bippie Lid

19 mei 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    WoW dat is pittig zeg zeven dagen in week. Gelukkig is het voorruit zicht beter :).

Ik werk in de zorg en parttime.

7. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik werk 33u per week als mondhygiëniste

8. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ik werk 36 uur.

Pfff ik wordt helemaal gek van mezelf... Me borsten lijken wel stenen zo hard en pijnlijk zijn ze. Ook steeds beetje krampen in me buik. Me vriend zegt dat ik een test moet doen maar ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben. Ik ben ook de laatste 2 weken echt enorm moe. Nu had ik ook extreem vroege diensten dus dat speelde wel mee maar ik was nu echt veel vermoeider dan normaal.
    Moet zondag ongesteld worden volgens de app dus even afwachten of dat gebeurd.

En hebben jullie ook van die vreetbuien sinds het stoppen met de pil?

9. famkexxx

famkexxx Lid

23 mrt 2015
    48
    10
    8
    Spannend hoor! Waarom denk je zo zeker niet zwanger te zijn? Die vreetbuien heb ik ook last van.. Ik zit inmiddels op dag 39 en alle krampen wat leek op een menstruatie zijn weg.. als er zaterdag nog niks is ga ik weer een test doen vind het wel spannend worden nu!!

10. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hadden jullie trouwens ontpillingsverschijnselen? Zo ja welke? Want de ene keer lees ik op internet dat je dit wel heb en ergens anders lees ik weer dat het een fabeltje is :(

Bij mij is het wel een beetje raar. Ik heb afgelopen zondag me laatste pil genomen. Heb de strip weliswaar niet afgemaakt, had er maar 8 op van de strip en toen gestopt. Maar normaal gesproken werd ik altijd 3 dagen na het stoppen met de pil 'ongesteld'. En dat ben ik nu nog steeds niet :( Gister en vandaag een beetje rozige afscheiding en vandaag een heel klein beetje bloed maar zet niet door. Zou dit kunnen komen omdat ik me strip niet heb afgemaakt???

11. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Mijn laatste onttrekkingsbloeding was ook anders. Ik heb nog geen week van mijn pil geslikt en ben toen gestopt. Ik merkte vooral dat het korter was dan anders (normaal 4-5 dagen, nu net aan 2). Duurde wel ongeveer even lang als na het nemen van mijn laatste pil, maar bij een vriendinnetje van mij duurde dat weer langer.
    Verder had ik de eerste maand na mijn eisprong echt meeeeega pijnlijke borsten. Hij heeft er twee weken niet eens naar mogen kijken. Gewoon echt au. En gekke krampjes. Na 26 dagen ongesteld geworden. Deze maand was alles weg en heb ik het idee dat mijn lichaam weer gewoon is. Geen gekke kramp of pijnlijke borsten, cyclus was nu 30 dagen. Ik hoop nu op een mooie middenweg.
    Maar ik zou het denk ik nog een paar dagen afwachten. Mocht het nou niet doorzetten zou ik even overleggen met de arts of je dit als onttrekkingsbloeding mag beschouwen

12. famkexxx

famkexxx Lid

23 mrt 2015
    48
    10
    8
    Mijn ontrekkingsbloeding was gelijk bij het stoppen van de pil.. zijn er ook mensen die na het stoppen een Veel langere cyclus hebben? Juist omdat ik de pil niet door kon slokken had ik snel weer op mijn gewone cyclus gerekend.. wordt er een beetje gek van😜

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan best dat je lichaam van slag is, omdat je de strip niet af gemaakt hebt.
    De eerste echte ongesteldheid was bij mij ook veel heftiger. Had ook meer krampen enzo. Nu heb ik nergens last van. Ontpillen heb ik nooit last van gehad.

14. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Bijna twee weken geleden is mijn onttrekkingsbloeding geëindigd en ik merk nu wat veranderend slijm op. Toen ik eerder gestopt was, merkte ik dat ook. Denk dus dat m'n vruchtbare dag(en) aankomend is/zijn, maar weet het niet zeker. Ik ben nog niet uit mezelf ongesteld geworden, dus even afwachten of ik goed zat. Het zou betekenen dat de kans dat ik zwanger ben na onze actie zondag niet heel groot is (en eerlijk gezegd wil ik het liever echt pas wat later, iig na zelf ongesteld te zijn geweest).
    De laatste had geen verschil met andere onttrekkingsbloedingen.

15. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ja Cynt ik denk dat het daardoor komt.
    Denk dat je dan gewoon ongesteld wordt op het moment dat je normaal ook ongesteld zou moeten worden.
    Ik weet niet waarom ik dat denk famke, heb gewoon zo'n idee dat je dat voelt ofzo als het zo is en ik heb dat gevoel niet haha. Misschien wil ik mezelf ook niet gewoon om elke dingetje gek maken. Dus ik wacht het maar gewoon af. En dan zien we wel wat er het weekend gebeurd.

16. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wachten het maar af :) wel heeeeel spannend, gisteren voor het eerst sex gehad zonder pil of condoom. Vind het zo spannend dat ik gewoon kriebels in me buik krijg en zenuwachtig wordt

Wel spannend stefanie71! Zou wel leuk zijn gelijk in ronde 1 toch :)?
    Ben ook wel heel benieuwd hoelang het bij iedereen gaat duren

17. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Grappig is dat he!! Zo'n kriebel in je buik alsof je in de achtbaan naar beneden valt :p

18. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ja zo voelt het bijna wel ja! Hahaha echt heel apart maar toch ook wel fijn gevoel :)

19. famkexxx

famkexxx Lid

23 mrt 2015
    48
    10
    8
    Weet niet hoe het bij jullie zit maar heb ook het idee dat ik veel meer zin heb dan toen ik aan de pil zat.. of zit dit tussen mm oren omdat ik graag wil klussen voor een baby, haha! Manlief vind het niet erg in iedere geval!

20. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ja dat zou heel leuk zijn! Maar dat is voor mijn gevoel te mooi om waar te zijn 😂

Deel Deze Pagina