Wat leuk zoveel dames in hetzelfde schuitje!! M'n allerlaatste pil slik ik volgende week vrijdag.... Spannend! Ben ook al begonnen met foliumzuur. Dat maakt het allemaal wel echt zeg
ontpillen kan echt wel hoor per keer was het bij mij echter wel verschillend bij de eerste viel het mee en bij de derde ook bij de vierde zwangerschp duurde het vooraf maaaanden voordat ik normale cyclus had dus we zien het wel wat het nu word moeilijk te voorspellen ik slik alle nodige vitaminen en eet en leef zo gezond mogelijk ik rook en drink niet dus dat zijn toch pluspunten wat allemaal een steentje bij kan dragen neem ik aan
Ontpillen of niet, klachten heb ik wel Momenteel veel last van m'n rug, moe en af en toe steken in m'n borsten of schaamstreek. Verder valt het gelukkig wel mee. Dag 62 dus daar baal ik wel van, duurt me al veel te lang ben nogal ongeduldig.. Haha Ach de komende maanden genoeg leuke activiteiten, weekendjes en vakantie in de planning, dus ook wel lekker dat ik dan nog kan eten en drinken wat ik wil. Zonder dat iemand er vragen over gaat stellen Hier al niet-zwangeren die al wel kleine, voor anderen misschien onzichtbare, voorbereidingen hebben getroffen? Ben altijd een beetje bang dat ik het dan uitlok dat het niet lukt of zo.. Wel bij het behangen van een van de slaapkamertjes al behang genomen dat kan blijven hangen als babykamer (2 weekjes terug gedaan) en 2 hele lieve Hema pakjes in huis van de tijdelijke collectie, kon het niet laten
Ryanne jij zit op dag 62?! Dan heb ik nog niks te klagen haha! Allang gestopt met de pil? Ik heb nog niks gekocht maar inderdaad als ik in de hem ben vind ik het zo leuk om bij de baby kleertjes te kijken!!
Ik heb 26 maart m'n laatste pil gehad en 28 maart is mijn ontrekkingsbloeding begonnen, dus nog geen eerste menstruatie gehad helaas. Bij 90 dagen ga ik de huisarts bellen en vragen hoe en wat. Denk alleen dat deze wel gaat zeggen dat ik een half jaar moet wachten. Hoe lang ben jij bezig/aan het wachten?
Ik heb in April mn ontrekkingsbloeding gehad.. ik zit nu op dag 39.. vorige week woensdag negatief getest.. van weekend maar weer test doen.. heb jij ook al getest?! Ik had vorige week geel erg kramp steeds maar dat is sinds maandag over.. ik vind het zo gek want de pil doorslikken lukt niet.. ik kreeg dan altijd dat het doorbrak zeg maar..
Balen is dat.. dat je niet weet waar je aan toe bent.. wacht je op de eerste menstruatie of zijn jullie direct al aan het klussen? Daarom vind ik het gek.. ik had allang ongesteld moeten worden.. voelde me van de week wel wat raar.. maar denk dat ik gekke dingen in mn hoofd haal.. haha! Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat straks!!
We klussen wanneer we zin hebben, geen idee van m'n eisprong en zo. Wacht dus eigenlijk op m'n menstruatie om dan ovulatietesten te gebruiken. Maar niet geprobeerd is altijd mis
Ben zo benieuwd wanneer en voor wie het eerste supernieuws zal zijn! Kan niet wachten! Ik ben er sinds vanochtend vrij zeker van dat inderdaad gister mijn slijm veranderde (beetje vies verhaal) naar hoe het is als je vruchtbare dagen er zijn, want vanochtend had ik het weer. Transparant gelei-achtige afscheiding die draden vormen als je eraan trekt (weer heel vies verhaal, sorry). En ik weet nog van de vorige keer dat ik gestopt was met de pil, dat deze afscheiding de aanloop is naar die echte draden waar ze het vaak over hebben. Het idee dat je er wat mee kúnt doen, is echt gek! Maar we zijn er echt zeker van dat het nu nog te vroeg is, eerst even wennen aan het idee en zelf ongesteld worden. Dames, veel succes en klusplezier! Het worden zomers warme dagen volgende week heb ik gehoord, dus...
He Nadientje. Ik had laatst ook van die gelei achtige slijm. Alleen bij mij zit er ook geel doorheen heel vaag. Vorige keer zelfs een beetje bruin. Ik denk denk zelf dat het maar bij hoort ofso we zien wel. Maar het klopt volgens mij wel dat je dan je vruchtbare dagen hebt als je dat soort afscheiding hebt. Ik heb nu mijn ovulatie testen binnen, ik heb er 90 besteld. Dus voorlopig kan ik wel vooruit. Nu is het wachten of ik natuurlijk ongesteld wordt. En als dat zo is dan ga ik gelijk beginnen met testen zodat ik weet wanneer mijn eisprong is. Wil het heel graag weten of de klachten die ik had daar dus van komen en niet van het ontpillen. Mijn vorige cyclus was 33 dagen dus ben benieuwd wat het nu wordt. En ja zwanger kan natuurlijk ook, dus heel spannend allemaal.
Pffff ik maak mezelf gek. Even de symptomen van ontpillen en zwangerschap vergeleken. En ik heb van allebei wat symptomen maar ik voel me ook anders dan vorige maand dus ik ga morgen toch voor de zekerheid maar testen. Probeer me maar nergens op te verheugen.... Toch wel spannend. Denk nu de hele tijd, shit straks is het zo en dan kan ik niet meer terug!! Haha gek hè terwijl ik het echt al heel lang zo graag wil...
Heeeel herkenbaar!! Bij mij is mijn ontrekkingsbloeding er dus daarna afwachten op mijn eerste echte menstruatie. We wilden eigenlijk eerst die afwachten en tot die tijd nog condooms gebruiken, maar dat gaan we toch maar niet meer doen.
War fijn Famke! Ben zo benieuwd! Ik kan niet wachten tot de dag dat hier iemand van ons dames Heel Goed Nieuws meldt Definitief zeker dat het m'n vruchtbaarste dag was gister. Op naar de eerste echte menstruatie dus (en dan daarna, misschien 'zonder...') Jongens wat spannend!!!