Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meiden...
    Hier komt mn eisprong eraan denk ik. Ik verwacht zondag of maandag. Daarna begint het wachten. Al ben ik er nu al van overtuigd dat het niet meteen raak zal zijn. Dat zou té mooi zijn.

2. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Nou hier vanochtend negatief getest. Had ik eigelijk ook wel verwacht. Nu maar wachten tot ik ongesteld wordt dan.

3. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn Stefanie dat je cyclus meteen zo kort is!!
    Ik slik m'n laatste pil volgende week. :)

4. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ja daar was ik ook blij mee, maar ik denk dat het deze maand langer gaat duren. Vorige maand voelde ik ook heel duidelijk me eisprong en deze maand heb ik er niet veel van gemerkt dus beetje vaag allemaal. Maarja we wachten het maar af. Als ik de lange cyclussen van sommige hoor heb ik voorlopig niks te klagen haha

5. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Hier nu wat buikpijn en een vol gevoel. Ook wat steken in m'n rechter lies.
    Laat die menstruatie nu maar komen... Wacht al 64 dagen :)

6. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    #306 Robano88, 30 mei 2015
    Laatst bewerkt: 30 mei 2015
    Ben ook benieuwd wanneer de eerste zich meldt met positief nieuws :)

Wat vervelend ryanne1989! Ik hoop dat je menstruatie snel komt!

Hebben jullie trouwens last gehad van misselijkheid en overgeven na het stoppen van de pil?? Want ik ben vandaag wezen zeilen en nam een hap eten en dat ging gigantisch mis!! Ik heb dus lekker buiten boord gehangen ;) maar ik ben echt nog nooit zeeziek geweest terwijl ik toch al heel vaak op het water heb gezeten :(

7. Bippie

Bippie Lid

19 mei 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen last gehad van dat soort kwaaltjes. Misschien was het een combinatie van eten en dan ook op zee en als je dan niet zo lekker bent dan komt het er snel uit. Of heb je er nu nog steeds last van. Wel balen als je je zo voelt na het stoppen hopelijk ben je straks gewoon misselijk om een andere reden ;)

8. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Toen ik net stopte met de pil was ik alleen heeel erg opvallend duizelig!

9. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien was het puur toeval.. Lijkt me raar als je daar misselijk van word.

Ik heb denk ik een langere cyclus, want heb nog geen positieve ovulatietest. Had t eigenlijk wel verwacht vandaag. Maar wie weet morgen ofzo..

10. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Vandaag nergens meer last van dus was gewoon zeeziek. Goed om te weten dat ik dat dus wel kan worden hahaha

Jammer Moro! Hopelijk komt die snel :)

Hoe is het met de rest???

11. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Oh meiden ik heb trouwens een verzoek ingediend bij beheer om mijn naam aan te passen (ivm eventuele herkenning). Dus ik heet zometeen als het goed is anders, maar dat laat ik dan wel weten ;) maar dan weten jullie het alvast

12. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Hier alles goed. Tweede menstruatie achter de rug en ben o

13. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Hier alles goed. Tweede menstruatie achter de rug en ben opgelucht dat mijn lichaam nog werkt.
    Volgende week wat daagjes weg en dan hopelij ook mijn ei, so who knows! Dus hier is alles nu nog even rustig

14. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Vrijdag m'n laatste pil :D

15. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    o Soof, spannend!! Hopelijk komt alles snel op dreef voor je, super leuk!

16. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Dat is zeker fijn Jemima! Leuke dingen in het vooruitzicht dus, leuk :)!

Wat spannend Soof87!!

17. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Lees nu pas je berichjte van je naamswijziging Cynt. Gek eigenlijk dat je dat niet zelf mag/ kan aanpassen. Hopelijk verwerken ze het snel voor je.

Weet iemand of het mogelijk is berichtjes te verwijderen? Ik zie net dat mijn telefoon een half berichtje heeft geplaast...

18. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Volgens mij kan dat niet. Zou wel handig zijn!
    Hoe voelen jullie je momenteel? Heb een wat mindere dag geloof ik. Beetje down, terwijl ik vanmiddag een supermooi cadeau heb gekregen van manlief!
    Zal het weer ook wel zijn, ben gevoelig voor druilerige dagen. En dat voor eind mei :S
    Weet iemand of dit soort buien erbij horen als je eisprong achter de rug is?

19. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Hoop ik Jemima dat ze het snel aanpassen :) snap op zich wel dat je het zelf niet kan doen, want dan kan iedereen haar naam continue veranderen en dan wordt het ook een beetje verwarrend denk ik.

Volgens mij kan je inderdaad geen geplaatste berichten verwijderen, je kan ze 1 keer wijzigen volgens mij.

Nog geen eisprong ervaring helaas nadientje dus weet het helaas niet. Wat lief van je man dat je een cadeautje heb gehad :) wat was het? Als je het liever niet wil zeggen is het ook goed ;)
    Maar het weer zit niet mee nee voor het feit dat het al mei is :( van mij mag de zomer wel komen! Dit deprimerende weer is niks

20. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Oh ze hebben me naam aangepast :D!! Vanaf nu heet ik Robano88 ;)

Deel Deze Pagina