Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik persoonlijk vindt vastigheid qua baan wel fijn voordat je aan een kleine begint. Nu moet ik ook wel zeggen dat een vast (onbepaald) contract tegenwoordig ook niet veel meer inhoud en betekent, maar het gaat bij mij zelf om het idee. Misschien ben ik daar een miep in :) maar verder sluit ik mij ook aan bij de andere dames.
    Wij kunnen alleen onze mening geven, maar uiteindelijk moeten jullie zelf de keuze natuurlijk maken ;)

2. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg volg je gevoel. En kijk waar jullie je beide fijn bij voelen. Ik was ook altijd van de zekerheid, maar met de ervaring die ik nu heb zeg ik echt volg je gevoel. Wachten hoeft niet altijd een voordeel te zijn.

3. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Idd Moro, je hebt absoluut gelijk. Tegenwoordig zegt vast eigenlijk niets meer. En je kunt niet in de toekomst kijken, mijn ervaring is inderdaad dat het onderbuikgevoel het enige juiste richtingsgevoel is wat er is!

4. Bubbelbad

Bubbelbad Lid

16 mei 2015
    14
    0
    0
    De berichten gaan snel hier!
    Zijn er al meiden met een goed bericht of die bijna ongesteld moeten worden/kunnen testen?

Ik heb mijn eerste menstruatie gehad, stuk heftiger. Inmiddels gister en vandaag een positieve ovulatietest gehad. Kan ik er dan van uit gaan dat de ovulatie waarschijnlijk vandaag of morgen is?

Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt, de cyclus. Ik zit te kijken welke klachten ik had vorige maand (o.a. darmen verstopt en later gevoelige tepels) om te bepalen wanneer ik het kan verwachten. Ben benieuwd of het gelijk regelmatig is of dat het nog wisselt.

Zijn jullie er ook zo enorm mee bezig? Ik kan niet wachten!;)

5. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit vandaag op dag 56, eisprong waarschijnlijk 19/20e gehad dus morgen of overmogen mijn NOD.
    de eisprong volgt binnen 24-48u na start van de LH piek, ik denk dat je start dan gister was dus vandaag of morgen je eisprong lijkt me.. Vanavond nog even gezellig maken ;)
    Ik ben er heel erg mee bezig maar moet helaas zo lang wachten elke x op de eisprong door mijn lange cyclussen..

6. Bippie

Bippie Lid

19 mei 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de berichten gaan zeker snel ja.

Mijn Nod is volgende week maandag. Wat niks zegt natuurlijk want ik houd me cyclus maar aan die ik vorige keer had. Geen idee wat het nu wordt. Ben wel benieuwd maar ga nergens vanuit. Wel heb ik besloten als ik ongi wordt dat ik daarna aan de ovulatie testen ga, meer om te weten wanneer nou precies mijn eisprong heb.

Ik had vorige maand ook meer klachten als nu. Ik merk deze maand niet zo heel veel aan me. Dus ben benieuwd. Vind het wel allemaal erg spannend. :)

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoopte gisteren een positieve ovulatietest te hebben, maar helaas... En vandaag ook niet. Ik heb er nog 1 en daarna koop ik er geen meer. Ik ben er alleen maar meer mee bezig. Vorige zwangerschappen ook niet gebruikt en gewoon zwanger geraakt, dus ik stop ermee! Word er echt gek van. Vooral nu ik geen idee heb wanneer mn eisprong is. Ook geen idee dus wanneer ik ongesteld moet worden. Vorige keer een week ervoor vreetbuien, dus hou t in de gaten haha zit nu op dag 17 geloof ik. Vorige keer duurde t 30 dagen, ben benieuwd hoelang het nu gaat duren.
    Vervelend hè al dat wachten... Pfff kon je maar elke dag zwanger raken, was een stuk makkelijker en minder wachten hihi

8. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    De berichten gaan hier indd snel! Hou het niet eens meer bij! Ik ben trouwens ook vd zekerheid dus snap je dillema wel meis..alleen door in korte tijd ook zoveel meegemaakt te hebben en om me heen van alles gezien te hebben, denk ik er nu echt anders over.. begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je maar een kind moet nemen en je ziet wel.. maarrr je weet zelf je zult je kindje alles geven en proberen te geven. :) mijn mening... hier overigens morgen mijn nod.. maar voel helemaal niets.. is mijn cyclus dan toch langer, ondanks de positieve ovulatie testen :( snap er niets meer van!

9. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    ik voelde ook helemaal niets forsure. Ineens was het daar en toen begon ook de kramp etc

10. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Ja he? Nou laat ie dan maar snel komen.. 't liefst weg blijven natuurlijk.. hihi:D

11. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Haha ja dat zou veel beter zijn!!! En anders maar snel komen

12. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Ook hier een "stopper".

Zaterdag de 24ste mei de laatste genomen, daarna van do t/m za onttrekking.

Appje gedownload die aangeeft dat maandag/dinsdag volgende week "ToolTime" is :p

Maar goed we gaan het wel zien.
    Ondanks dat ik 32 ben, wil ik er toch niet te geobsedeerd mee bezig zijn.
    Ja, ik wil graag kids. Ja, het zou de eerste zijn (tenminste als je de 2 MKs niet meetelt van 16 jaar terug).
    Maar als ik ga obsessen, kan ik me niet meer focussen op onze eigen zaak.

Dus wel ronde 1, maar niet to the extreme zeg maar ;)

13. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Welkom FantasyMom! Je kunt jezelf in ons schemaatje zetten.. Zie een paar pagina's terug ;)

Dames, het beheer is zo lief geweest om op mijn verzoek mijn naam van Nadientje te veranderen in Mickey11. Vind het wel erg jammer, maar i.v.m. mogelijke herkenning noodzakelijk.

14. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Hai allemaal, Ik was gebleven bij pagina 30 kom terug en had heel wat bij te lezen Hahaha.
    Ik moet deze week ongeveer mijn ongesteldheid krijgen.
    Mijn borsten voelen anders en heb tot vorige week plopjes in mijn buik gevoeld heel vreemd.

Hoop dat ik snel zekerheid heb. Kan niet zo goed tegen wachten ;).

Hoe gaat het veder met iedereen?

15. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Spannend crealoon! Wanneer is je NOD? Al getest? Hopelijk goed nieuws voor je deze week !

16. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Zo, lijstje weer even geupdate ;)

Ennuh, Crealoon: je bent niet meer de oudste :p

Jemima - 25 - ronde 2 (officieel na zomer)
    Tinkertje - 26 - eerste - ronde
    ForSure - 29 - eerste - ronde 1
    Stefanie71 - 27 - eerste - ronde 1
    Cynt - 26 - eerste - ronde 0
    Ryanne - 26 - eerste - ronde 0
    Bubbelbad - 28 - eerste - ronde 2
    Nadientje - 29 - eerste - ronde 1 (officieel na zomer)
    Mhov - 29 - eerste - ronde 3
    Zonzon - 25 - tweede - ronde 1
    Crealoon - 31 - eerste - ronde 1
    Sabon - 25 - eerste - ronde 1
    Moro - 28 - derde - ronde 2
    Famkexxx - 26 - eerste - ronde 1
    Mamasugar - 31 -vierde - ronde 1
    Bippie - 26 - eerste - ronde 1
    FantasyMom - 32 - eerste - ronde 1

17. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Jemima, wat is een NOD? *schaam*

Ja stiekem al een vroege test gedaan kwam nog niets uit ;)

18. Bippie

Bippie Lid

19 mei 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    De dag waarop je ongesteld wordt maar niet wilt zijn :p

19. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Wat leuk fantasymom iemand nog van mijn leeftijd die ook voor een eerste gaat! Is dit van jou/jullie ook een bewuste keuze geweest op deze leeftijd?

Liefs

20. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    In Day geval is mijn NOD morgen :-D

Deel Deze Pagina