Hoi, Ja voor de eerste dus allemaal erg spannend. Heb echt allemaal klachten die ook bij een zwangerschap horen maar k wil mezelf niet gek maken. Vind dat van die afscheiding gewoon beetje gek, en ben zo"n doemdenker dat ik dan vanalles in mn hoofd haal wat er mis kan zijn met me. Dan gaan we het maar gewoon afwachten denk ik en anders kan de h.a. weer geld verdienen haha. dankjewel voor je reactie!
Hoi Lieve, Ik heb normaal gesproken niet echt afscheiding behalve rond mijn vruchtbare dagen. Het kan dus zijn dat het bij jou gestopt is en straks alleen nog komt met de vruchtbare dagen. Is erg handig als je voor een kindje probeert Ik zou me er in ieder geval geen zorgen over maken..
@Lieve: ja is super spannend joh! Wij ook.voor eerste kindje. Ik had gelukkig meteen een cyclus van 28 dagen maar veeeel klachten van ontpillen... kijken het even een mandje aan. Je lijf is echt van de wap. Ik had ook klachten (tenminste zo voelde ik het) van een zwangerschap. Nu in de 2e cyclus al veel minder klachten. Alleen gruwelijk pijnlijke eisprong... maar ja ook weer een voordeel dat ik die voel succes!!
Bedankt voor jullie reacties Ben wel blij dat je er hier eens over kan praten. Hoop inderdaad dat ik snel van de klachten af ben.. kun je nagaan wat een rotzooi je in je lijf pompt met die pil. Succes btw bij jullie!! Hopen dat we allemaal snel kunnen zeggen dat we een positieve test hebben gehad Groetjes
Super leuk dat jullie ook allemaal zwanger proberen te worden. Wij zijn 26 februari gestopt met de pil... Wacht nog steeds op mijn eerste 'echte' menstruatie. Ondertussen wel een testje gewaagd omdat mijn menstruatie zolang uitblijft en ik wel het gevoel had ongesteld te worden... Maar deze was negatief.. Hoop dat mijn lichaam snel weer op orde is wat betreft mijn cyclus.. Succes alllemaal!
Hoi Jol wat vervelend dat dat zo lang duurt. Hopelijk wordt je snel ongesteld en wordt je cyclus dan wat regelmatiger. Soof, wat leuk dat je ook in juni stopt. Hopelijk testen we allebei heel snel positief. Dat geldt natuurlijk ook voor jou Joll.
Oh wat gaat de tijd langzaam he meiden! Kijk elke keer weer op me cyclus app hoelang het nog duurt voor me volgende menstruatie. Misschien moet ik niet meer 3 keer per dag kijken 😂
Leuk en spannend, tip zoek even uit hoeveel foliumzuur je " moet" slikken. Uit recent onderzoek is gebleken dat het ook helpt bij voorkomen van autistisch verwante stoornissen. De hoeveelheid lag daarvan iets hoger dan advies om open ruggetje te voorkomen.
Dankjewel voor de tip Jolien! Ik ga het zeker informeren. En gefeliciteerd met je zwangerschap ☺️
Hoi dames, Ik zag 'stoppen met de pil' en dacht, ideaal ik wil meekletsen Wij zijn sinds maart gestopt en ben begin april voor het eerst weer 'echt' ongesteld geworden. Wij gaan voor nummer 2 Bij de eerste was ik binnen 3 rondes zwanger, dus hoop dat het nu ook zo snel zal gaan... Ik slik nog niks maar hou wel rekening met eten en drinken, net als bij onze zoon. Mijn zwangerschap was ellende en de bevalling was daarentegen een makkie (lucky me) Hopen op veel positieve testen hier dames !
Stefanie71; wat leuk!! Spannende tijd ga je tegemoet! Je moet er vanuit gaan dat het bij de een wat langer duurt dan bij de ander na het stoppen van de pil. Zelf was ik de eerste ronde al zwanger na het stoppen. Maar heb ook verhalen gelezen waarbij het langer dan een halfjaar kan duren. Opzich is 2 maanden wachten niet erg, want dan zie je hoe je cyclus is. Ik gebruikte alleen foliumzuur en na positieve test gebruike ik vitamine van zwanger zijn. Heel veel succes! Hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben! Lieve ; jouw vraag komt heel bekend voor! Ik had tijdens de pil ook altijd wat afscheiding. Maar nadat ik gestopt was had ik echt 2 weken niets! Daarna weer wel dus dat komt vanzelf opgang. Je lichaam moet het nu helemaal zelf gaan oppakken.
Wow ik voel me eisprong nu al aankomen! Volgens de app die ik had gedownload zou ik hem pas over 5 dagen moeten hebben. Ben super blij dat het allemaal meteen weer werkt. Hopelijk is het over 2 maanden meteen raak.
Wat ontzettend leuke, spannende tijd ga je tegemoet. Nu jezelf hebt vastgesteld dat jullie er pas voor echie gaan in juni is het misschien ook wel relaxtere start. Niets geforseerd. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is We zijn nu ook bezig voor de 2de. Eind vorig jaar gestopt. De eerste heeft het 13 maanden geduurt. Ik hoop dat ik niet zo lang meer hoef te wachten. Ik moet een dezer dagen ongi, of liever niet, worden .. Vorige maand lznge cyclus terwijl ik vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil cyclus heb van 28dgn. Heel vreemd. @zwangeren: gefeliciteerd jullie allemaal @ degene die nog niet zwanger: succes en ik duim voor jullie
Hoi Danidani, Wat leuk dat jullie voor de tweede gaan. Ik hoop ook voor je dat je niet weer zo lang hoeft te wachten. Ik moet als het goed is maandag ongesteld worden en heb de afgelopen maand een beetje gepeild bij vriend lief maar ik heb zo'n vermoedden dat we er de volgende ronde al voor gaan 😁😁😁 ik hou jullie op de hoogte!!
Hoe gaat het me de dames hier? Ik zelf ben in februari gestopt en net eindelijk eerste echte menstruatie gehad. Dus spannend nu! Zijn er nog dames die in de vroege rondes zitten na het stoppen met de pil
Ik ben eind maart gestopt en nog niet ongesteld geweest. Nu op dag 45. Eerst was ik er heel erg mee bezig maar sinds het weekend kan ik het wat meer loslaten. Heb besloten dat ik mezelf tot juli geef (dan zijn er 3 maanden om) mocht het dan nog niet komen dan bel ik de huisarts. Ook staan er nog allemaal weekendjes weg in de planning waarbij ik dan niet moeilijk hoef te doen over niet drinken en zo . Op de een of andere gekke manier stelt me dit gerust en kan ik het loslaten. Ook probeer ik wat minder op her forum te lezen (was er de hele dag te vinden ). Degenen die zwanger zijn gefeliciteerd! Degenen die al rondes verder zijn succes! Nog meer wachtenden op de eerste menstuatie?
Ik was al jaren voordat ik zwanger wilde worden gestopt met de pil omdat ik eens wilde kijken hoe snel mijn menstruatie op gang zou komen voor als ik OOIT kinderen zou willen. Ik schrok me rot. De eerste menstruatie kwam gewoon netjes maar dat kwam omdat de hormonen nog in mijn lijf zaten. Daarna ben ik 8 maanden niet ongesteld geworden. Elke maand was ik steeds misselijk alsof ik een soort van eisprong zou hebben, maar er kwam geen ongesteldheid. Ik snapte serieus niet wat er mis was met mijn lichaam. Maakte me toen ook wel ongerust.. Toen na 8 maanden was ik ineens heftig ongesteld. En dat was toen elke maand heel regelmatig. Kon de klok erop gelijk zetten. Ik durf daarom nooit meer aan die hormonen troep te gaan. Voortaan alleen maar condooms gebruikt. Ik had het er wel voor over want ik zat echt veel beter in mijn vel. Leuke bijkomstigheid was toen wij voor kindjes gingen ik mijn cyclus ZO goed kende dat ik binnen ronde 1 direct bevrucht ben. Niet eens zo vaak sex gehad maar 3 keer rond mijn vruchtbare periode. Ik hoop echt dat het ontpillen bij jou snel zal gaan. Hoor ook vaak verhalen van mensen die toch direct zwanger zijn geraakt. Dus ik wil je ook niet gek maken met mijn verhaal hoor. Het is meer dat ik er zelf destijds zo van geschrokken ben. Veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!!
Nou hoor je inderdaad dat rond de 3 maanden heel normaal is. Wel fijn dat je het lekker los kunt laten en ook van de dingen om je heen kunt genieten!! Helemaal de weekenden met wat drankjes! Dat komt me heel bekend in de oren! Kuikentjepiep, kan me voorstellen dat je daar erg geschrokken van moet zijn zeg! Ik moet zeggen dat ik me nu ik gestopt ben ook veel lekkerder voel! Libido is ook behoorlijk omhoog gegaan! Nu maar hopen dat de cyclus regelmatig blijft! Of gewoonn wegblijft natuurlijk met goede reden! Dankjewel iniedergeval voor het delen van je verhaal ook!!