Fijn dat jullie toch bepaalde dingen herkennen Vanmorgen had ik dik wit slijm. Maar dat was 1 keer en daarna niks meer. Ik hou het sowieso in de gaten mijn slijm, maar tot vandaag was het helemaal niks, gewoon droog!
Dankje voor de reacties. Vandaag vreselijk pijn. Hang soms gewoon krom van de buikpijn. Ik wacht het maar even af. 2-6 was laatste dag ontrekkingsbloeding dus voor een eispring zal het nog te vroeg zijn als dat überhaupt kan toch?
Volgens mij nog te vroeg ja als je van een normale cyclus uit gaat. Normaal gesproken heb je een eisprong 2 weken na je menstruatie ongeveer dacht ik
Dames, vandaag ongesteld geworden, twee dagen voor de verwachte dag. Heel netjes dus, en 30 dagen duurde deze ronde "0".
Ik ben vandaag ook ongesteld geworden . Dikke week later dan zou moeten. Maar goed. Dus dit wordt ronde 2 voor ons. Zoals me man net zei we fruebelen gewoon door
Hier nog niet ongesteld (ook niet vreemd, zou over 1,5 week pas moeten), maar het lijkt er wel op dat mijn lichaam exact doet wat het moet doen....ondanks 16 jaar pil. 23 mei laatste pil, 26 t/m 28 mei onttrekking, afgelopen weekend (zeg maar 5 t/m 8 juni) slijm hier en daar en nu weer een harde afbouw daarvan. Lijkt me erg op tijd, nu hopen dat dit doorzet op deze manier. Beetje jammer alleen dat De Wederhelft niet in staat was om te klussen
Dat wachten is zo irritant he Ben wel blij dat alles het doet zeg maar, is toch afwachten de eerste echte keer, maar aan de andere kant komen daardoor allerlei twijfels. Wil ik echt, is het niet te vroeg, moeten we niet even wachten, kunnen we dit samen wel, etc. De beste tijd bestaat niet, dat weet ik. Maar ik kan al een kwartier dubben over een vloertje van 10m2, laat staan dit Pff... Sorry voor het gezeur!
Ik ken het ook hoor. Toen alles inderdaad bleek te werken begon ik heel erg te twijfelen, maar we hebben er even goed over kunnen praten met zn tweetjes en dat hielp mij een hoop. Hoewel de stress vast weer toeslaat mocht ik ooit een positieve test in handen houden
Ja twijfel is hier zeker ook! Vooral als ik bij mensen ben met baby's die jengelig zijn. Dan denk ik oh wil ik dit wel echt.
Idd Jemima, praten helpt. Manlief is heel goed in relativeren, dus na even met hem praten ben ik weer zo van "Lets go!" Het zal wel normaal zijn. Je wil gewoon alles in topconditie hebben; jezelf, je leven, je werk. Maar wat is top, dingen komen zoals ze komen. Toch?
Dat is het verneukeratieve ook van dit alles...... Het kan allemaal zo gigantisch onwerkelijk zijn, tot het moment dat het daar is, dan is er niet echt meer een weg terug... Andere dingen kan je helemaal uitstippelen, zorgen dat er genoeg geld of dergelijke is waardoor je er veel stabieler in staat. Ik zit zelf ook met de nodige twijfels (vastgelegd in een blogje), maar daar schiet je inderdaad niks mee op...
Meiden vraagje kun je op 5dpo ongeveer al bepaalde kwaaltjes hebben want kijk nu terug naar mijn ovu testen me ovu was eerder dus zou nu ongeveer 5 dpo zijn maar is dat niet te vroeg om kwaaltjes te hebben?
Geen idee.. Maar kwaaltjes van de ongi kunnen veel op die van een zwangerschap lijken. Waar heb je last van? Twijfel... Die heb ik ook hoor. Bij de tweede had ik t ook en bij de eerste ook. Maar 't komt allemaal goed. En geloof me, je eigen kind horen huilen is zo anders dan t kind van een ander! Ik heb maandag mn nod als ik uitga van 30 dagen, maar ik denk allemaal dat het later is. Even afwachten dus volgende week. Heb nergens last van iig.
Beetje weeig moe steeds vlagen misselijk en savonds niet kunnen slapen en raar dromen en beetje steken rommelende baarmoeder
Durf het niet te zeggen kim, net wat Moro zegt de symptomen kunnen erg op elkaar lijken van een ongie en een eventuele zwangerschap. Zit helaas maar 1 ding op wat we met zijn allen hier niet echt leuk vinden volgens mij en dat is afwachten. Hoe is het verder met iedereen?? Nog nieuwtjes of nieuwe ontwikkelingen ?