Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Wij wachten af.. Eitje vermoedelijk maandag gehad maar niet echt veel gedaan om hem optimaal te benutten, dus we zullen zien!

2. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Geen nieuws.. Dag 77 :(
    Morgen mag ik weer een kv test doen van mezelf, weet bijna zeker dat ie wel weer wit blijft, maar even ter controle..

3. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gisteravond eindelijk voor het eerst een echte knaller van een ovualtietest gehad.. Vandaag cyclusdag 68 en zou ik dan toch gewoon een eisprong hebben?
    Helaas was vriendlief net naar het werk gisteravond maar we gaan het vandaag even gezellig maken.

4. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Afgelopen woensdag maar even gezellig gemaakt hier.
    Als ik de symptomen er op na moet lopen, zou dit 3 dpo moeten zijn, dus de kans is nihil.

Zaterdag, zondag en maandag "slijmerige bende", dinsdag was dat helemaal weg, dus ik ga er dit keer niet vanuit.
    Maar goed, gezelligheid is ook belangrijk :)

5. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Zeker. Het moet leuk blijven en speciaal, niet 'moeten'.
    Ik weet dat het voor sommige stellen even niet anders is hoor, maar idd FantasyMom, gezelligheid is ook belangrijk.

6. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Oh lol, ik ben eens gaan zoeken naar een aantal van die "bereken je cyclus"-gedoe sites......
    Blijkbaar zat ik woensdag nog steeds in redelijk vruchtbaar vaarwater.....heb nu een beetje een "whoops"-momentje hahahaha.
    Dacht dat ik er al enigszins voorbij was.... Oh well, mocht het raak zijn en goed gaan de volledige tijd, hebben we in elk geval waar we al jaren over lopen te grappen: een kindje in Maart rond onze eigen verjaardagen (oftewel het grapje: "Is lekker makkelijk, alle verjaardagen in 1 keer, ben je er meteen voor de rest van het jaar vanaf")

7. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Apart dit. Woensdag ongesteld geworden, die dag en gister vrij heftig, en nu vrijdag bijna niks meer. Drie dagen is wel heel mager, of niet?
    Moet erbij zeggen dat ik momenteel een kuur van Naproxen slik (ontstekingsremmer/pijnstiller, voor mijn rug), en de bijsluiter zegt dat het ook tegen heftige bloedingen en pijn tijdens je menstruatie helpt. Ik ken Naproxen niet, het is de eerste keer.
    Logisch of vreemd, dit magere ongesteldheidje?

8. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Volgens mij mag je van een ongesteldheid spreken als je twee dagen bloed verliest. Maar mijn normale menstruatie is ook 3-4 dagen, dus geen idee. Weet niet hoe lang jouw menstruatie normaal duurt?

9. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    mickeym tijdens mijn stopweek van de pil was ik ook altijd 3 dagen, weet niet of je dat mag vergelijken...

Mhov dan maar nog even gezellig maken :)

Aan de meiden die hun ongie uitzitten, succes (meer weet ik er helaas niet op te zeggen)
    En de meiden in afwachting van ongie, spannend :)! Hopelijk komt hij niet :)

Ik heb iets onmogelijks volgens mij, vanmorgen een test van de Kruidvat gedaan en er verscheen gewoon een licht tweede streepje :$
    Dit kan toch helemaal niet?!?!

Mijn ene laatste pil strip heb ik noet vol de stopweek gehad, eerder begonnen. En mijn laatste strip heb ik maar 7 van geslikt.
    12-05 laatste pil genomen
    17-05 weer begonnen met nieuwe pilstrip
    24-05 laatste pil genomen, we besloten er toch voor te gaan
    25-05 officieel gestopt met de pil

Volgens mij kan dit niet kloppen, wat denken jullie?

10. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik zie hem (nog) niet, maar alles kan! Heb je na de 25ste nog een onttrekkingsbloeding gehad? Probeer even mee te denken waar je nu dan zou zijn in je cyclus.
    Ik had mijn eerste maand ook een test met een streepje maar gewoon met 26 dagen ongesteld geworden. Maar hopelijk voor jou krijg je een duidelijker streepje!

11. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Wauw, geen idee!! :$
    Zou helemaal tof zijn natuurlijk, maar... Even nieuw testje over paar dagen?
    Wel verwarrend hoor!

Normaal was ik ook maar 5 dagen (in stopweek), en toen ik eerder gestopt was, duurde het 3-4 dagen. Dit zal wel door het medicijn komen, ik zie verbanden in ieder geval.

12. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik heb de 29ste en 30ste lichtjes bloed gehad
    Volgens mij neemt mijn lichaam een loopje met me en die test doet vrolijk mee :p

13. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Toch zou ik over een weekje opnieuw testen, als je nog steeds deze symptomen hebt. Je weet het niet!

Nou, dat was de ongesteldheid. Nu maar wachten op het sprongetje van m'n ei :D

14. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik denk dat het niet klopte maar doe volgende week voor de zekerheid nog een test.

Weten jullie al wanneer jullie er voor gaan MickeyM?

15. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Nee, nog niet precies... Ik ben heel erg van gevoel, en ik heb niet zo'n goed gevoel over in juni al ervoor gaan. Vreemd he? Weet niet waarom... Aan de andere kant vind ik het "zonde" van de kans.
    Maar we zien wel, m'n ongesteldheid is net over dus mijn ei duurt nog eventjes.

16. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uuhh.. Waarom heb je die cassette eraf gehaald...? Stond t streepje er ook toen die nog heel was?

Ik voel duidelijk een ongi aankomen. Heb buikpijn en lage rugpijn. Nu maar hopen dat t dan snel komt. Vorige keer had ik ook een paar dagen last voordat t doorzette.

17. Sabon

Sabon Lid

19 mei 2015
    23
    0
    1
    Dames,

Wat denken jullie? Gisteravond een test gedaan waarop ik toch een tweede streepje zie. Vanmorgen nogmaals getest met ochtendurine en hier bij geen tweede streep. Ik snap er niks van...

Spannend is het sowieso☺️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      13
  18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van wanneer is bovenstaande test? Ik zie wel een tweede streepje hoor, heel licht. Morgen nog eens testen ;)

19. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Spannend!!!!

20. Sabon

Sabon Lid

19 mei 2015
    23
    0
    1
    Hallo meiden,

Na de vorige test waarop dat lichte streepje is te zien weer twee testen gedaan. Beide negatief. Zowel met ochtend als avondurine.
    Voel me wel duidelijk anders. En totaal niet mezelf. Ben ook echt misselijk af en toe. Om over nare geurtjes maar niet te spreken.

We wachten het af. Al wel 3dagen overtijd en nog geen enkel gevoel dat er iets aan zit te komen.
    Ik wacht het nog maar een paar dagen af.
    Misschien zit het wel tussen de oren???

Hoe is het bij jullie verder?

Deel Deze Pagina