Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Spannend Sabon! Ik zie het streepje wel licht :)

Moro zelfs als de test intact was zeg maar zag je het streepje, alleen moeilijk op de foto zetten ivm de schaduw van de bovenkant. Vandaar dat ik hem open heb gemaakt.

Ik heb even een vraagje aan jullie en hopelijk herkent iemand het.
    Zaterdag weer gezellig gehad en het deed me toch een pijn toen hij diep ging (sorry maar kan het niet anders verwoorden). Voelde de pijn in mijn baarmoeder volgens mij. En daarna als ik ging zitten ppppffff dat deed een pijn!!! Niet normaal, zelfs als ik liep voelde ik het.
    En afgelopen nacht werd ik vroeg wakker met gigantische kramp in mijn linker heup :( Zelfde als in je kuit maar dan op heup hoogte, kon d'r niet op liggen niks. Vandaag heeft het de hele dag nog gezeurd bij mijn heup, onderrug en kont en trap lopen was absoluut geen pretje. Is nu iets minder maar voel het nog wel lichtjes.

Beide heb ik serieus nog nooit gehad! Kan dit te maken hebben met het stoppen van de pil?

2. Emmy21

Emmy21 Nieuw lid

15 jun 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey heey,Zaterdag ben ik gestopt met de pil. En was er al slordig mee.Dus kreeg zondag gelijk een bloeding terwel ik 2 weken terug nog ongesteld ben geweest. Heb het opgezocht en was de Onttrekkingsbloeding. Verder aardig wat puistjes erbij gekregen heb sowieso 6 of 7 jaar aan de pil gezeten iemand tips of hints??? Xxxx Emmy 21

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sabon, nu weet je dus eigenlijk nog niks... Lastig!!!
    @robano, nog getest? Ik snapte t al niet, dat uit elkaar halen, maar nu snap ik m!

Ik heb vandaag mn nod, als ik uitga van mn laatste cyclus. Maar nog niks... Test nog niet gedaan, durf ik ook niet echt. Ik heb ook nergens last van, dus ik wacht nog even af. Ik denk dat mn cyclus gewoon weer lang is, misschien wel door alle stress ook.

4. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Emmy21 wat leuk en spannend! :)

@Moro: nee heb niet meer getest, maar wacht ook gewoon. Wil mezelf niet gek maken zeg maar. Als ik er vanuit ga dat ik een standaard cyclus heb van 28 dagen (wat nog maar de vraag is) moet ik volgende week vrijdag ongesteld worden. Maar testdrang komt wel op helemaal na deze gekke dingen die ik heb. Zo werd ik vanmorgen ook misselijk toen ik me eigen parfum rook :( Heel apart! Maar had gelezen dat ontpillingsverschijnselen kunnen lijken op zwangerschapssymptomen dus ga er vanuit dat het gewoon ontpillingsverschijnselen zijn. Maar ik wordt wel heeel zenuwachtig! En als ik heel eerlijk ben vindt ik het ook eng worden nu het zo dichtbij komt

5. famkexxx

famkexxx Lid

23 mrt 2015
    48
    10
    8
    Hallo allemaal,

Tijdje geleden dat ik hier was! Spannend allemaal hoor! Ben benieuwd voor wie het goeie nieuws er straks mag zijn! Ik zit nu hkwerwege mn cyclus volgens mij.. vorige maand cyclus van 40 dagen dus ik hoop dat het deze maand weer beetje op regelmaat is! Leuk om zo op de hoogte te blijven van Veel mensen die in hetzelfde schuitje zitten!

6. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    niemand die het herkent??

7. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik heb het wel eens gehad, maar ik heb iets wat ectropium heet en dat veroorzaakt soms ook naast bloeden erge pijn tijdens en na de seks.
    Maar als 'normaal' symptoom ken ik het niet nee

8. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Wij hebben besloten dat we juni sowieso overslaan. Het komt eigenlijk doordat ik gisteren hoorde dat ik niet in augustus, maar september m'n studie kan afronden. Niet dat zo'n maandje verschil maakt, maar ik ben behoorlijk gestrest deze weken. Het schooljaar op m'n werk loopt namelijk half juli af en die weken ervoor zijn traditioneel heel hectisch. Ben er met mijn hoofd gewoon niet bij volgende week, als m'n ei hopelijk komt.
    Vanaf de zomervakantie heb ik meer rust en dat lijkt ons een goed uitgangspunt om echt te proberen om zwanger te worden.
    Dus waarschijnlijk vanaf eind juli...!

Ik wilde het even met jullie delen.

9. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ooo wat leuk!!
    Gaat het lukken met de laatste school dingen?

10. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hoihoi :)

Zat wat om te sneupen op het forum en kwam deze topic tegen, leuk! Hebben deze week besloten om de pil te laten staan! Spannend! :D Ben nu ongi dus vanaf volgende week pil-loos door t leven! ;)

Zat wat de laatste berichtje wat door te lezen en zag die van Rabano88 over pijn na het gezellig zijn.. dat had ik bij mijn eerste zw. ook.. zo'n beetje rond week 2/3.. dus t kan wel ;) hopelijk gaat het de goede kant op!

Iedereen succes met gezellig zijn, geduld hebben :p en hopen op mooie testen!!

11. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ik hoop het, Jemima. Jij bent ook gestopt met de pil en jullie willen ook wachten, toch? Ik vroeg me af... Heb jij er geen moeite mee dat als je eisprong komt, je 'er niks mee doet'? Soort van zonde ofzo? Mijn gevoel is heel verwarrend, ergens denk ik "goede keus" maar ook "zonde van de kans volgende week". Terwijl het goed voelt om het iig deze maand niet te proberen.

12. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Klopt, ik ben nu met mijn scriptie bezig en voor het goede zouden we dus nog even moeten wachten.
    Maar het is inderdaad ontzettend dubbel. Verstandelijk weet ik dat het nu nog eventjes niet handig is, maar ik wil tegelijkertijd zó graag. Vandaar dat wij de keuze hebben gemaakt het gewoon niet tegen te houden. Als we seks willen hebben we seks, maar dus niet per se elke dag of om de dag als ik vruchtbaar ben, maar net zoals het uitkomt. Dus ik snap je heel goed! Het is echt een gekke situatie

13. mint1987

mint1987 Actief lid

2 mrt 2015
    253
    29
    28
    Vorige week donderdag gestopt met de pil :) Zondag de eerste dag van mijn ongesteldheid. Spannend!
    Zondag gaan we op vakantie. Misschien wordt het daar wel gemaakt. .

Wat is mijn eerste ronde? Deze poging? Of moet ik eerst een echt ongesteld zijn geweest/ontpild?

14. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Hoi meiden
    Hier ook in mei de laatste pil genomen.. Op 27 mei de laatste onttrekkingsbloeding gehad en nu dus in ronde 0:D
    Super spannend allemaal..
    Ik heb nog niet heel erg veel last van het ontpillen.. Volgens vriend wel een korter lontje:p en hier een daar een pukkeltje.
    Ik vind het soms zo moeilijk om het tegen niemand te vertellen haha maar we hebben afgesproken dat niet te doen.. Hebben jullie dat ook?
    Succes allemaal!!!!

15. Sabon

Sabon Lid

19 mei 2015
    23
    0
    1
    Hoi meiden!

Vandaag toch ongesteld geworden.
    Op naar een nieuwe ronde met weer nieuwe kansen!

Hoe gaat het bij jullie?

16. mint1987

mint1987 Actief lid

2 mrt 2015
    253
    29
    28
    Balen Sabon. Hopelijk is het de volgende keer wel raak!

17. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    ik ook na een lange cyclus van 40 dagen! :(
    blegh!

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik nog steeds niet helaas... :(

19. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Mijn NOD is de 24ste (tenminste uitgaande van het appje dat ik gedownload heb om de boel een beetje in de gaten te kunnen houden).
    Tot nu toe reageert mijn lichaam wel erg eng op tijd met alles (moment van vruchtbaar slijm en eisprong-auw was echt belachelijk correct), dus wellicht dat het meteen raak is.

Heb wel al sinds vorige week vrijdag zo'n constant weeïg misselijkheidsgevoel en een gespannen onderbuik.
    Samen met duizeligheid, hoofdpijn en zere borsten, probeer ik mezelf voor te houden dat ik waarschijnlijk dik aan het PMS-en ben, maar de gedachte van "zou het?" schieten toch wel meerdere malen per dag door mijn hoofd.
    (en het hebben van een vriendinnetje met een kindje die alles herkent uit haar eigen beginperiode, helpt ook niet mee hahahaha)

20. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Gezellig nog meer meiden die gestopt zijn met de pil :)

Jammer Sabon en ForSure! Hopelijk de volgende ronde laat de ongesteldheid op zich wachten!

Hebben jullie trouwens ook veel meer witte afscheiding sinds jullie gestopt zijn met de pil?? De afgelopen 3 dagen heb ik het met name echt heeeel erg!

Deel Deze Pagina