ik vind zeker dat ik veel meer afscheiding heb.. mijn ongesteldheid begint nu ook heel anders, erg irritant.. Eerst een paar dagen lichtroze bloedverlies en daarna zet het pas door.. hopelijk voor de volgende keer geen ongesteldheid! hihi.. oftewel een regelmatige cyclus zou ook wel even helpen!
Blegh balen voor de meiden die ongi zijn geworden! Mijn ongi zit er bijna op.. en had anders vanavond weer met de pil moeten beginnen maar die blijft mooi liggen waar die ligt.. spannende tijden! Enne qua afscheiding.. door je stopt met de pil veranderd hormoon huishouding hier kan je lichaam op reageren.. ik had hier de vorige keer een schimmeltje door.. volgens assistente kwam dat door stoppen met de pil.. en bij mij begint dat altijd met meer afscheiding dus zou t wel goed in de gaten houden!
Ik had inderdaad ook belachelijk veel afscheiding vorige week! Zal wel door de hormonen komen want ik had het tijdens de pil ook nooit zo erg.. Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden. Hopelijk aankomende maand meer succes
Ja, dat heb ik ook inderdaad. En er zit ook een ander geurtje aan dan toen ik de pil slikte (vies he, sorry).
Nou denk dat het bij mij een volgende ronde word vandaag early predictor gedaan negatief en morgen is me nod neem aan dat die nu wel positief zou moeten zijn toch neem aan dat dit geen goed teken is 1 dag voor nod negatief
Hier ook de volgende ronde in. Vandaag ongesteld geworden, 27 dagen! Het begint steeds spannender te worden voor mij nu de zomer in aantocht is. Na de zomer willen we gericht proberen zwanger te worden. Voor nu ben ik blij dat ik redelijk regelmatige cycli heb Maar Kim, ik hoor wel vaker dat er meiden zijn die pas (ruim) na nod positief testen. Die maken dan langzamer hcg aan. Dus misschien is er nog hoop! Hoe staat het met de andere dames?
'Gelukkig' hebben jullie ook meer afscheiding Hier afgelopen dagen heel druk geweest dus helaas geen tijd gehad om hier te komen. Balen voor alle meiden die ongie zijn geworden, hopelijk de volgende ronde beter nieuws!! Bij mij is er nog niet veel anders eigenlijk. Als ik een cyclus van 28 dagen heb zou ik vrijdag/zaterdag ongie moeten worden. Dus ben benieuwd!
De vruchtbare dagen komen eraan en opvallend genoeg geen problemen met 'deze maand overslaan'. Als het allemaal echt wordt, blijk ik toch een angsthaas Ik moet stapje voor stapje wennen, manlief is allang klaar. Maak je niet druk, zegt hij. Nou, voor ons nog even veilig oefenen. Net als Jemima nog even wachten. Volgende maand, aan het einde van de zomer of erna, geen idee... Maar lang zal het niet meer duren!
Ik meld me hier ook Hier beginnen we aan de laatste week van de pil. Wel bekend al met iui vanwege endometriose. We proberen er straks zo min mogelijk mee bezig te zijn mede omdat ik ook nog moet gaan verhuizen naar zijn huisje en nu de laatste dingen zijn afgerond op geheel verbouwde boven verdieping.
Als m'n cyclus normaal is (28 dagen) zit ik nu in mijn vruchtbare periode, als m'n lichaam haar werk gewoon doet dan. Maar goed... Dit is mijn ronde 0 die eigenlijk niet mee telt, dus er is een grote kans dat m'n lichaam er langer over doet om echt ongesteld te worden. Maar je hoort af en toe verhalen.... ach ja... Het blijft hoe dan ook spannend!
Kun je eigenlijk als je beetje donkerbruin verlies hen op je nod alsnog zwanger zijn heb nu niet superveel donker bruinverlies moet wel een tampon in maar t is niet heel veel en normaal als ik ongesteld ben is t meteen hevig was vorige keer ook iemand enig idee?
Doe een test en je weet het. Je kunt ook gewoon wachten tot het doorzet in een menstruatie om teleurstelling te voorkomen.
Oh jeee wordt heel spannend nu. Vanaf zaterdag kreeg ik een hele erge testdrang en dat toch uit kunnen rekken tot vanmorgen. Vanmorgen een Kruidvat test gedaan en er verscheen een heel licht streepje, me vriend zag hem zelfs ook!!