Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi dames

ik ben op 10 mei gestopt met de pil. we gaan voor een tweede kindje.
    Mijn cyclus is 21 dagen, erg kort dus en onze zoon is een maand na het stoppen met de pil verwekt.
    Ik mag over twee dagen testen en ben erg benieuwd. Mijn lichaam is zeker wel aan het reageren en mijn emoties en karakter is zelfs anders de afgelopen week. Beetje bitchie merk ik:(
    maar goed, de symptomen van ontpillen kunnen hetzelfde zijn als beginnende zwangerschap dus vind het wel erg spannend worden weer. sowieso de komende tijd want zou wel heel veel geluk mogen hebben als het nu al weer raak is.

groetjes laura

2. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Oooo Robano! Wat spannend! Heb je een foto? Hou ons op de hoogte!!!

3. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Twijfel nu of het geen indringer is...binnen de 5 minuten zag ik wel heel lichtjes wat. Maar hij werd steeds duidelijker. Foto kwaliteit is heel slecht door het uploaden dus hoop dat je ziet wat ik ook zie :)

4. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    #524 Robano88, 23 jun 2015
    Laatst bewerkt: 23 jun 2015
    Indroger bedoel ik hahahaha

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Spanend! Ik kan zo op de compu niet mee turen.. dat lukt me niet.. dus hoop voor je dattie mooi gaat oplopen komende dagen!! ;)

Ff algemeen vraagje.. ik had afgelopen zaterdag mijn laatste ongi dag.. en ben nu (zonder stopweek mee gerekend) dik 3 dagen pil vrij.. maar ik hou ongi buikpijn.. hoort dat bij t ontpillen?? Of bereid mijn lichaam zich voor op de ei sprong.. weet dat vriendin van mij altijd giga buikpijn heeft tijdens eisprong.. herken t iig niet van de vorige keer stoppen.. misschien iemand anders wel??

6. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi

omdat ik een korte cyclus heb, had ik ook een paar dagen na me ongesteldheid zon zelfde buikpijn. dit was echter me eisprong, die voel ik namelijk altijd heel goed. misschien dat je dat voelt?

7. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Heb t ook al zitten denken maar heb in mijn leven nog nooit een kortere cyclus dan 28 dgn gehad.. eerder langer.. maar goed wie weet! Zal t in de gaten houden.. vanavond maar gezellig maken :D

8. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ik meen mijn eisprong wel gevoeld te hebben maar dat was niet te vergelijken met ongie buikpijn. Ik had steken en trekkerig gevoel onderin me buik, ook bij mijn eierstokken. Want lijkt me inderdaad wel vroeg voor een eventuele eisprong, maar het kan ook wel.
    Anders even afwachten, als het je eisprong is zou het tussen de 1 a 2/3 dagen kunnen duren volgens mij.

9. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Nu een foto van de opgedroogde test. Hoef echt niet te turen, maar beschouw deze test als niet positief kan het alleen maar meevallen!
    Morgen ochtend ga ik nog een testje doen

10. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Mmm net licht bruine afscheiding (sorry!!) gehad dus dat kan geen goed teken zijn denk ik.

11. famkexxx

famkexxx Lid

23 mrt 2015
    48
    10
    8
    Spannend robano88!! Zou super zijn zo snel!!

12. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ja maar na die licht bruine afscheiding begin ik wel te twijfelen. Dat kan nooit goed zijn.....

13. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ben benieuwd!!!!!!

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik wil graag meekletsen als dat mag?
    Wij zijn 23 mei gestopt met de pil. En ik ben gisteren ongesteld geworden :) heb nu zoiets van yes het werkt nog allemaal. Deze maand mijn eisprong duidelijk gevoeld. Hopelijk heb ik dat komende maand weer!

Succes allemaal dames en hopelijk snel veel op roze!

15. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Gezellig Mich18!

Spannend allemaal. Is het jullie eerste kindje? Fijn he als alles het snel weer doet, ik was er ook heel blij mee. Gelukkig tot nu toe een redelijk regelmatige cyclus. Hopelijk zit jij ook snel in je regelmaat

16. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Natuurlijk mag dat Mich18!!! Alleen maar leuk en gezelliger met meer meiden :) nu inderdaad hopen op veel en snel positief nieuws bij iedereen!

Ik denk dat de duivels komen, want had zojuist een beetje bloederig slijm (sorry voor de vieze praat hoor meiden!!!!). gister avond heel klein beetje licht bruine afscheiding en nu licht rood. Is niet knal rood naar ook niet roze. Is alleen wel apart want heb geen ongie buikkrampen...maarja zit maar 1 ding op en dat is afwachten...

17. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Niks aan die spanning Robano88 miss innestelings bloeding? ?

18. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Waarom had je eigenlijk getest? :) Symptonen?

19. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ja door wat symptomen, maar had voornamelijk ook een hele erge drang die zo uit het niets op kwam zetten. Weet ook niet hoe ik dat uit moet leggen. Maar ik heb al regelmatig hoofdpijn, misselijk (zelfs soms overgeven), gevoelige tepels, grotere borsten, aders die duidelijker zijn (zelfs op de rand van mijn kaak :(), soms echt een draak (chagrijnig), rare steekjes onderin buik en links van mijn navel, pijnlijke liezen helemaal na veel lopen. Dit zijn wel de meeste terug komende dingen die ik heb.

20. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ik zou nog even wachten met testen tot je ongesteld moet worden. Kan zijn dat je hcg hormoon nog niet genoeg aanwezig is en dan test je negatief. Ik duim voor je! Hier nog geen symptomen, moet zondag weer ongesteld worden dus dat zal wel weer gewoon gebeuren

H

Deel Deze Pagina