Stoppen met de pil!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Stefanie71, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ja ik voel me indd ook veel beter! Voor mij ook nooit meer de pil! Als ik straks een kindje heb ga ik wel voor een spiraaltje ofzo

2. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Helemaal mee eens! Stefanie jij zit ook in ronde 1?

3. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ja ronde 1 ☺️ spannend he

4. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Echt wel! Leuk, voelen we hetzelfde!
    Wanneer verwacht je nod?

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Wat een leuk topic :) ik ben ook gestopt met de pil, we willen voor een 2de gaan. Morgen zou geschat denk ik hoop mn eisprong wezen. Geen idee haha. Slik ook foliumzuur. Word hier zo kriebelig van. Vorige keer gewoon hoppa zwanger en nu ben io bang dat t niet meer gaat lukken... Afwachten dan maar

6. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Hi Jeszjuh!
    Wat spannend! Ja, de foliumzuur gaan er bij mij ook iedere ochtend in!
    Wat een geluk dat het de vorige keer zo snel ging zeg! Laten we duimen!

7. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Zeker voor jou ook 😀 heb jij ook zo veel geduld? ;)

8. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Haha! Precies net zoveel geduld! Gelukkig kan ik mijn 'ei' hier kwijt! Al die spanning kan nooit goed zijn.. hihi!

Nog leuke berichten meiden?

9. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ik vind het ook zo'n gek idee. Jaren lang probeer je om niet zwanger te worden, en nu ineens ga je het wel proberen. Ga dan ook ineens twijfelen, wat als ik het niet kan of helemaal niet leuk vind? Hebben jullie dat ook?

10. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Ja, snap helemaal wat je bedoeld hoor. Maar alles wat nieuw is, lijken we altijd eng te vinden! Is net als toen ik ging trouwen! Wat een paniekaanvallen ik daarvoor kreeg! Haha... denk dat wij mensen en dan al helemaal wij vrouwen nou eenmaal zo in elkaar zitten he! We denken ook altijd zoveel!

11. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ja die twijfels heb ik ook heel erg. We willem heel graag een kleintje erbij maar toch bang voor alles wat weer komen gaat...

12. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Haha gelukkig ben ik dan niet de enige

13. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ben nu ook geobserdeed erdoor. Vorige keer lukte het in 1x maar wie weet hoe t nu gaat... Pff haha

14. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Hier sinds februari gestopt met de pil! Heel herkenbaar, alle verhalen. Wij zijn er wel gelijk voor gegaan. Ik was meteen zwanger, helaas eind maart en begin mei twee keer al een vroege miskraam gehad (4,5 week en 5,5 week). Positieve is natuurlijk dat ik blijkbaar snel zwanger wordt, maar het is wel heftig. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed..

15. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Oh dat is zeker heftig ladyh88.
    Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed...

16. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Zeker heftig zeg.. Gelukkig zie het positieve er iig wel van in! Want het is ook zo, je bent erg vruchtbaar! Ik duim mee voor en planeetje.. zoals ik gelezen hebt dat het genoemd wordt..

17. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ik ben ook met de pil gestopt. Eigenlijk vooral omdat ik hormoonloos wil zijn (ben gewoon klaar met die pil en ik wil m'n libido terug), maar we willen ook dit jaar beginnen aan kindjes maken.. Ik nader de 30 héél dicht en het 'kriebelt' als een gek ;)
    Spannend allemaal! Ik heb foliumzuur in huis alvast, zodat het er maar is. Ik slik het nog niet, omdat we zeker tot na de zomer 'niets' van plan zijn en het nog veilig doen zeg maar.

Fijn om jullie ervaringen te lezen. Dan ben ik niet de enige die zo geobsedeerd is haha :D Hoewel we bewust nog eventjes wachten, vind ik de voor-voorpret al zo leuk.
    Dat het zo dichtbij komt... ik vind het doodeng en superleuk!

18. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Hi Nadientje! Haha wat spannend zeg! Weet precies hoe je voelt! En het kriebelen ook al helemaal!
    Geloof mij, mijn libido is echt wel terug! Hihi, handig voor het klussen:D
    Als je overigens toch in de zomer gaat beginnen, zou ik nu al beginnen met foliumzuur innemen? Is alleen maar goed! STEL het is in 1 keer raak, heb je mooi wat kunnen opbouwen toch?
    Heeel veel succes met alles :)

19. Stefanie71

Stefanie71 Actief lid

8 apr 2015
    203
    2
    18
    Ze raden aan 1 maand voordat je begint te beginnen met foliumzuur. Dus daar kan je nog even mee wachten. Bij mij kriebelt het zowat me oren uit! Ik vind het zo leuk allemaal!!

20. ForSure

ForSure Lid

13 mrt 2015
    71
    0
    0
    Verzekeringen
    Ah, inderdaad dan kun je er nog mee wachten.
    Haha Stefanie71, niet normaal he!
    Hier ook hoor!

Deel Deze Pagina