Lieve allemaal, Door wat omstandigheden heb ik even rust van alles moeten pakken en dus ook van deze pagina, maar heb de rust weer gevonden en ben dus weer terug! Wat heb ik allemaal gemist ? Zijn er al dames zwanger? En zo ja gefeliciteerd ! Heel heel veel plezier de aan komende maanden geniet er lekker van! Wij zelf zitten nog in ronde 2, omdat ik het niet meer hield van de spanning toch een ovulatietest gedaan en die das super goed dus we zijn er maar druk mee (hihihi) Ik ben benieuwd over een paar weekjes . Veel liefs ilona
Wat vervelend om te horen crealoon, maar gelukkig gaat het weer beter wel aan jezelf blijven denken Lauraatje is zwanger geworden in volgens mij ronde 2. Hopelijk gaan er nog vele roze testjes voorbij komen deze ronde
Wouw ronde 2 al! Super fijn! Gefeliciteerd Lauraatje! Heb de afgelopen maand ook echt even voor ons gekozen nu weer lekker door zeg maar
Hier gisteren ongesteld geworden.. Best een lange 1e cyclus van 33 dagen maar goed ik mag niet klagen. Op naar onze 1e echte ronde Aan ons word het ook vaak gevraagd en meestal zeggen we dan dat we nog een jaartje of 2 willen wachten. Dat gelooft iedereen ook eigenlijk wel haha.. Ik vraag het zelf idd ook nooit aan iemand. Ik heb 2 vriendinnen die ook allebei al langer dan 1,5 jaar bezig zijn dus vind ook dat je dat niet altijd zomaar kan vragen. Ik moet ook eerlijk zijn dat ik daardoor soms ook wel bang word. Ik heb zelf verklevingen door een eerdere operatie. Mijn eierstokken zijn wel doorgankelijk en ik weet ook dat ik wel een eisprong heb maar de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of dat we hulp nodig hebben is wel aanwezig. Lastig soms Lauratje gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er lekker van meid!
Help! bericht hierboven heb ik week terug geplaatst.. toen werd er geopperd dat dit miss al de eisprong was.. waar ik zelf niet van uit was gegaan.. echter sinds zondag heb ik lage buik en rugpijn..en zo'n gezwollen gevoel in mijn onderbuik.. ook sinds vanmorgen duidelijk zichtbare aders op mijn borst/nek (heb ik anders nooit..) en pijnlijke borsten Houd mijn lichaam zich voor de gek.. of zou het toch.... blegg moet "officeel" nog 2 weken wachten voor nod.. vind t weer veel te spannend worden hihi nouja wou iig ff mijn verhaal kwijt, miss dat iemand dit herkend ofzo?? Ohh en heb hele lekkere trek welke ik normaal alleen tijdens mijn ongi heb..
Ja ik heb ook veel meer lekkere trek hoor, ook rond mijn eisprong. Tja het zou vanalles kunnen zijn.. Ontpillen heb ik zelf niet zoveel last van gehad. Het zou je eisprong kunnen zijn, ik zie ook vaak die aders heel zichtbaar, maarja je zou ook zwanger kunnen zijn. Maar dat kun je helaas pas over 2 weken weten.... Gewoon even geduld hebben dus 😜
Jaa dat geduld hé.. das soms ver te zoeken hahaha Ontpillen heb ik vorige keer geen last van gehad.. en kan niet zeggen dat ik me zonder pil anders voel als anders.. Ga toch maar opzoek naar potje geduld
Ook wij ga proberen mijn (onze) grootste wens in vervulling te laten gaan. Vorige week in onze vakantie besloten om er maar voor te gaan. Aanstaande vrijdag mijn laatste pil innemen. Vandaag begonnen met foliumzuur. Best wel spannend!
Jeetje jongens, ik heb even jullie expertise nodig. Vanochtend ging ik naar de wc om te plassen, en ik merkte een melkachtige, heel vloeibare afscheiding op. Ik dacht nog: goh, ook vreemd. Toch maar eens gegoogeld. Schijnt dat het een zwangerschapssymptoom te kunnen zijn, eentje van net (paar dagen) na de bevruchting? Laat het nou zo zijn dat manlief en ik mijn nymfomane trekken tijdens de eisprong en er omheen erg leuk vonden, en het heel gezellig hebben gemaakt op de dag na mijn eisprong van vrijdag (ik voelde hem geloof ik 's middags en zaterdagochtend en -avond was het leuk)... Het kan ook een voorbode van de menstruatie zijn, maar die komt volgende week vrijdag pas. Dagje eerder of later. Jullie kunnen er ook niks mee natuurlijk, maar ik ben zo'n nerd dat ik dit al niet wist. Waar kan ik voor nu rekening mee houden: pre-menstrueel of mogelijk toch zwangerschap?
Mickey daar heb ik ook last van! En hou lage buikpijn.. Zeer benieuwd! Moet ook nog even wachten.. pff wacht "rustig" af.. het is tenslotte te warm om je druk te maken
Oh ik kan niet wachten tot ik weer een eisprong heb! Zou een moord doen voor die ochtend misselijkheid en al die hele vervelende symptomen!
Na deze vonst was het weer normaal. Nou ja. Het zal wel niet, ik wacht rustig af tot mijn ongesteldheid en als die uitblijft dan test ik. Maar ik voel me niet anders dan anders verder.
Hoi allemaal! Omdat onze kinderwens ineens erg sterk werd ben ik gestopt met de pil sinds 11 dagen. Het liefste was ik al 5 jaar geleden zwanger geweest maar toen waren de omstandigheden er helaas niet naar. Ik ben bij de huisarts geweest om te praten over vitamine en dergelijke omdat ik helaas sinds kort weet dat ik coeliakie heb en daardoor B12 bijgespoten krijg en vitamine D extra moet slikken. De huisarts zei dat het heel normaal is om er een jaar tot anderhalf over te doen voordat je zwanger bent! Daar schrok ik wel een beetje van. Het liefst ben je natuurlijk gelijk zwanger. Het spannendste is nu wanneer de eerste menstruatie komt. Onttrekkingsbloeding gelijk gekregen na het stoppen. Ik word ineens wel beetje onzeker van alles. Komt de menstruatie, doe ik het nog? (pil 13 jaar geslikt) En vooral wanneer zou het lukken? Herkenbaar? Deze onzekerheden? Liefs Joolz
Ja heel herkenbaar! Ik zou me niet te veel zorgen maken en gewoon eerst even je eerste echte menstruatie afwachten. Als dat het allemaal doet dan weet je dat iig zeker.
Pfff nou, als ik vrij zou zijn zou het lekker zijn maar ben aan het werk en moet een uniform aan. Echt niet te harden. Zaterdag wordt het 36 graden.
Verschrikkelijk die hitte! Ik heb net een bbq in elkaar geflanst. Nu alles inpakken en dan bij mijn ouders even in het water dobberen. Ik ben hier niet voor gemaakt..!